Waarom is er zo'n gedoe met die streams?
Willen ze niet dat er streamers zijn? Of is het inderdaad de techniek die het laat afweten?
Ik vind het zo raar dat je een web 2.0 programma maakt waarbij je een grote waarde hecht aan de rol van internet en de mensen die het voortdurend willen volgen en dan vervolgens het streamen zo heel lastig maakt. Ik kan ook via UPC kijken, maar daar ben ik overgeleverd aan 1 cam en die staat niet altijd op de meest interessante mensen (het was ca. 90% close-ups van Joanna).
Ik vind het juist zo handig om 4 cams tegelijk te kunnen zien en steeds zelf te kunnen switchen. Dat is volgens mij 2.0. Dat je als kijker via je PC-laptop invloed kunt uitoefenen en kunt kiezen.
Dit ene link doet het nu weer even, maar voor hoe lang?
Verder vind ik het ook raar dat er geen app is met streams voor de iphone/ipad. Maak een app van bijv. 5 euro en wedden dat ze dan best veel gedownload worden?
Ze willen een multimediale RLS maken, maar met de mindset blijkbaar van een stel suffe 50-jarigen die helemaal niks snappen van moderne media. Die snappen dus niet dat mensen mobiel zijn en op diverse dragers willen kunnen kijken en keuzes willen maken...
Ze zien het nog steeds als iets statisch. Dat je naar 1 site gaat, waar je 1 cam aan zet en dat is het dan..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.