Ik zit er niet mee. Als ik niet meer normaal en leuk kan streamen, is de lol er gewoon vanaf. Dan maar geen SST meer (RLS is alleen maar leuk in combinatie met streamen en Fok!, imho) . Er is nog genoeg ander leuksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Werkt ook op Safari. Belachelijk btw dat je 3 dagen geleden via iedere browser de streams moeiteloos kon volgen en nu alleen nog maar via IE?
Ik zet net spixtv ff aan(was wakker, dus snel even kijken), maar deze draait als een trein hoor in IE.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:40 schreef Papiergeld het volgende:
Is er nog iemand iets voor Chrome aan het fixen? Iets gelijkwaardig aan de oude vertrouwde Spix en Pizzalucht sites. Internet Explorer trekt die streams toch wel een stuk minder goed.. (jankjank)
Kwaliteit was daar toch mee bezig?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:40 schreef Papiergeld het volgende:
Is er nog iemand iets voor Chrome aan het fixen? Iets gelijkwaardig aan de oude vertrouwde Spix en Pizzalucht sites. Internet Explorer trekt die streams toch wel een stuk minder goed.. (jankjank)
Ik weet niet of er genoeg vraag naar was, vandaar dat ik hem even een schopje geefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kwaliteit was daar toch mee bezig?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef AMD-XP het volgende:
http://home.nowlive.eu/onlinetvkijken.php?stream=all
deze werkt in IE! als enige!
Dank je deze doet t welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef AMD-XP het volgende:
http://home.nowlive.eu/onlinetvkijken.php?stream=all
deze werkt in IE! als enige!
Ik vind IE nou niet het meest walgelijke in die eerste zin.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef Ceetje.. het volgende:
Hoi, alleen via Nowlive streams in IE, ben alleen geen liefhebber van IE
Streams lopen hier gewoon door.. dus die liggen er niet uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Streams liggen er weer uit in IE en FF. Op FF krijg ik De video is niet te bekijken of iets dergelijks, en dat via spixtv.nl/browswers. Ook op de secretstory.nl site niet, alles ligt er dus weer eens uit...
nee, ik ook niet, ben van beide geen fan, maar die site in IE is het enige dat werkt momenteel (helaas helaas helaas)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind IE nou niet het meest walgelijke in die eerste zin.
Dat kan, dan heb je ze niet afgesloten zeker, en kijk je continu. Als je ze nu afsluit en weer aan aanzet doen ze het niet meer....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:30 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Streams lopen hier gewoon door.. dus die liggen er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |