Hij komt dan ook niet in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
En over 2 weken doe je hem weer weg omdat hij toch te hard gaat voor je slaapkamer.
Nouja, mijn eerste gitaar koste 60 euro. Kutding natuurlijk, maar dat was om te proeven. Toen ik nieuwe gitaren ging testen wist ik daardoor wel wat ik wilde. Het enige voordeel wat ik destijds uit een betere gitaar had gehaald was dat die makkelijker zou spelen. Dat voordeel heb ik denk ik niet/amper bij elektrisch, dus begin ik graag op het punt waarop ik het verschil (nog) niet merkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:04 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, sommigen kopen voor 300 euro een setje... ik heb gitaren die het dubbele kosten. Naja eentje, en eentje bijna
Daarom kun je nu toch ook wel voelen welke lekker spelen en welke niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nouja, mijn eerste gitaar koste 60 euro. Kutding natuurlijk, maar dat was om te proeven. Toen ik nieuwe gitaren ging testen wist ik daardoor wel wat ik wilde. Het enige voordeel wat ik destijds uit een betere gitaar had gehaald was dat die makkelijker zou spelen. Dat voordeel heb ik denk ik niet/amper bij elektrisch, dus begin ik graag op het punt waarop ik het verschil (nog) niet merk![]()
En bij amps loop ik op m'n tenen, ben allergisch voor adiofielen geneuzel
Waar zeg ik van niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom kun je nu toch ook wel voelen welke lekker spelen en welke niet?
Same story here broquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef Cynic het volgende:
God wat is dat Marktplaats gebeuren vermoeiend!
Ik krijg mailtjes, reageer daarop, vervolgens geen reactie meer. En iemand die iets biedt en vervolgens dat bod 2 uur later weer intrekt omdat hij geen belangstelling heeft. Schiet lekker op zo!
Naar inderdaad! Iemand had 275 euro op mijn Marshall geboden. Uur laten zijn bod weer ingetrokken met de mededeling dat hij geen interesse meer had..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef Cynic het volgende:
God wat is dat Marktplaats gebeuren vermoeiend!
Ik krijg mailtjes, reageer daarop, vervolgens geen reactie meer. En iemand die iets biedt en vervolgens dat bod 2 uur later weer intrekt omdat hij geen belangstelling heeft. Schiet lekker op zo!
Goed bodquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:35 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Naar inderdaad! Iemand had 275 euro op mijn Marshall geboden. Uur laten zijn bod weer ingetrokken met de mededeling dat hij geen interesse meer had..
Schijt aan, kom op zeg, kijk hoe die eruit zietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
En over 2 weken doe je hem weer weg omdat hij toch te hard gaat voor je slaapkamer.
Inderdaad, voor die prijs mogen ze die van mij ook hebben. Doe ik er ook nog een mooie strik omheen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed bod
Heb mijn halfstack indertijd voor 300 verkocht.
Ik bied alvast honderd euroquote:
Voor 25 euro extra krijg je er een Ibanez bas bij van z'n baas, en een Fender tele uit '62.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Voor 25 euro extra krijg je er een Ibanez bas bij van z'n baas, en een originele Fender tele uit `62!
Zeker.quote:
Ja, want The Edge gebruikt verder ook helemaal niksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeker.
Nu nog fatsoenlijk gitaar spelen![]()
Ik heb de Brian May natuurlijk en AC-30 + Brian May = Queensound. The Beatles gebruikten hem overigens ook en zelfs U2 nog!, dat zegt wel wat natuurlijk.
ken de reissue niet goed, maar daar zit toch een topboost kanaal op? dan kan je idd aardig in de buurt komen van sir brain may!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeker.
Nu nog fatsoenlijk gitaar spelen![]()
Ik heb de Brian May natuurlijk en AC-30 + Brian May = Queensound. The Beatles gebruikten hem overigens ook en zelfs U2 nog!, dat zegt wel wat natuurlijk.
Puur!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, want The Edge gebruikt verder ook helemaal niks
Preciesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, want The Edge gebruikt verder ook helemaal niks
Klopt, ding heeft een topboost kanaal, ik heb geen treble booster, dus hoe los ik dit op? gewoon de EQ van dat ding instellen op max treble of zo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ken de reissue niet goed, maar daar zit toch een topboost kanaal op? dan kan je idd aardig in de buurt komen van sir brain may!
I second That!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |