Dildobassquote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Als ze het accorderen krijg ik nog 570 euro extra terug von das reich![]()
Wel een sigaar uit eigen doos natuurlijk maar goed elke euro die naar mij toe komt rollen is reden voor een feestje![]()
Oei daar kan je deze voor kopen![]()
http://www.thomann.de/nl/warwick_rb_corvette4_natsatin2010.htm
Okay als jij dat zo ziet dan zie jij dat zo hequote:
Nice, ben benieuwd wat je er van vindt!!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef Scary_Hairy het volgende:
Over marktplaats gesproken.
Vandaag een Digitech RP500 opgehaald uit Den Bosch.
Ik weet niet of ik dat wel relaxed vind. Dan kan ik het niet ff uitproberen en weet ik niet wat ik koop. verder woon ik in Duitsland, dus dan zou het Ebay wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik raad je aan gewoon op Marktplaats leuke tweedehands te zoeken. Heb je meer waarde voor hetzelfde geld.
Dan kan je voor rond de 3-400 hele leuke setjes samenstellen.
Wat zoek je ongeveer? Welke stijl speel je?
Daar heb ik echt geen tijd voor, want dat zou ik dan bij meerdere moeten doen. Ik zal toch echt een paar moeten vergelijken voordat ik weet wat ik mooi vind. Ik heb er geen problemen mee om de volle prijs te betalen voor m'n eerste, simple as that. Als je weet wat je zoekt is dat heel anders, want dan weet je wanneer je tevreden bent.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Nee, want je kan niet bij aanbieders langs om te testen.
Ik heb een setje gekocht. Je moet alleen wel de juiste set kopen. Die van mij was 300 euro en ik beleef er veel plezier aan als beginnerquote:
Maar voor de volle prijs uit de winkel kan je een betere (en vaak ook fijnere) tweedehands kopen. Wat ik zou doen is in de winkel een paar dingen (of eigenlijk veel dingen) proberen en dan tweedehands een soortgelijk iets zoeken. Deze kan je dan bij de verkoper nog even goed bekijken en uitproberen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen tijd voor, want dat zou ik dan bij meerdere moeten doen. Ik zal toch echt een paar moeten vergelijken voordat ik weet wat ik mooi vind. Ik heb er geen problemen mee om de volle prijs te betalen voor m'n eerste, simple as that. Als je weet wat je zoekt is dat heel anders, want dan weet je wanneer je tevreden bent.
Dat ziet er idd wel goed uitquote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb een setje gekocht. Je moet alleen wel de juiste set kopen. Die van mij was 300 euro en ik beleef er veel plezier aan als beginner.
Heb het volgende http://www.squierguitars.(...)hp?partno=0301620025 Gitaar is goed voor beginners en amp is gewoon perfect voor beginners (zitten veel mogelijkheden op).
Wat je ook kunt doen is een pakket als guitar rig (software van native Instruments) kopen en daarbij los een gitaar kopen. Ik heb nu ook guitar rig 4 pro en dat is wel een verademing wat betreft de verschillende sounds etc die je ter beschikking hebt.
Sowieso is het goed om je eerst te verdiepen in alle mogelijkheden
Koop gewoon een Yamaha Pacifica en een Roland Cube.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat ziet er idd wel goed uitLijkt me nuttig om als eerste gitaar eentje met veel mogelijkheden (3 pickups, veel amp mogelijkheden) te hebben. nadeel is natuurlijk dat je waarschijnlijk wat minder kwaliteit hebt waarschijnlijk. maar is 15 watt niet wel erg weinig? Voor thuis heb je natuurlijk niks nodig, maar het zou leuk zijn als het wel een beetje pit heeft
En over 2 weken doe je hem weer weg omdat hij toch te hard gaat voor je slaapkamer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |