Dat is het bestequote:
HEUH!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef quaas het volgende:
Jes! ik mag me morgen 7:45 melden op school!
Is goed Vinquote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef adrastea het volgende:
doe even sterrenstof voor de ban van utopie, dit is om zijn laatste eer te bewijzen
Ik vind bijna alle muziek goed maar een metal remixquote:
Het sperma wordt bij jou naar binnen gespoten?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle muziek goed maar een metal remix![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg een anti-orgasme (jah dat is wat je denkt)
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef Viro het volgende:
ik ga dus straks alleen maar metallica draaien
Jij vindt het alleen maar leuk omdat je zo nog de piemel van djkoelkast moet verwerken...quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het sperma wordt bij jou naar beneden gespoten?
boeddie?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef quaas het volgende:
[..]
Knetter ik vind die jingle van je wel geweldig hoor.
Net geregistreerd en nu al over gebande praten. Kan je een iets minder obvious kloontje zijn. Je maakt het me wel heel lastig je te negeren.quote:
welkequote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef quaas het volgende:
[..]
Knetter ik vind die jingle van je wel geweldig hoor.
FAILquote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
Metallica in de stijl van deze heren:
[imghttp://www.folia.nl/uploads/big/__Leer.jpg[/img]
negeer hemquote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net geregistreerd en nu al over gebande praten. Kan je een iets minder obvious kloontje zijn. Je maakt het me wel heel lastig je te negeren.
YEAH!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Lama443 het volgende:
Hey Koelkast Slayer - Angel of Death
As je van alle muziek houdt
een paar mag ook wel.. maar ga niet wakker blijven voor een uurtje metallicaquote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
komen wel een paar nummers van metallica langs
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef quaas het volgende:
HOE HEET DIT NUMMER IK VIND HEM ECHT GEWELDIG!
Skrillex - Scary monsters and nice spritesquote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef quaas het volgende:
Uurtje metallica zijn ongeveer 8 nummersquote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een paar mag ook wel.. maar ga niet wakker blijven voor een uurtje metallica
Wel doen! Nog meer van dit soort pareltjesquote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nooit dingen opnemen en versturen als je gedronken hebt
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Lama443 het volgende:
Hey Koelkast Slayer - Angel of Death
As je van alle muziek houdt
ik draai er maar 2 of 3 hooguitquote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een paar mag ook wel.. maar ga niet wakker blijven voor een uurtje metallica
hell noquote:Op maandag 28 februari 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel doen! Nog meer van dit soort pareltjes
Skrillex - Scary Monsters & Nice Spritesquote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef quaas het volgende:
Dank uquote:Op maandag 28 februari 2011 23:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Skrillex - Scary monsters and nice sprites
Zeker, met dank aan mc Pielquote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef mc-Piel het volgende:
Volgens mij is koelkast blij dat hij eindelijk weet wat de titel van dit nummer is!
Nou dan draai je Raining Blood of een Thrash Metal nummer ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee.
Alle genres hebben wel toffe nummers, dat zei ik. Ik zei niet dat ik elk nummer van elk genre goed vond.
Ik moet ze dan eerst horen. Voor mij is het pas geslaagd bij een vrolijke melodie.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Nou dan draai je Raining Blood of een Thrash Metal nummer ofzo
Ik heb jou op msn toch?quote:
INSTAJIZZ nummer.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast, had je: Freestylers - Cracks ( Flux Pavilion remix) al geluisterd?
Van die krijg ik echt een instant orgasme.. ligt een beetje in hetzelfde straatje als dit nummer.
Ok dan moet je er misschien niet aan beginnen neehquote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet ze dan eerst horen. Voor mij is het pas geslaagd bij een vrolijke melodie.
Ik kan hem voor je krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef ToT het volgende:
Die half-dub versie van dat Harry Potter nummer, is die ook nog ergens te downloaden trouwens?
Of is het een officiële versie en mag er niet over downloaden gesproken worden?
ja wil ff antwoord op dmquote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onder mijn bureau, heb je d'r nodig?
Ik verwachtte ditquote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onder mijn bureau, heb je d'r nodig?
Ik heb geen DM.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wil ff antwoord op dm
staat bij mij wel in beeld.. zal wel ff pm en danquote:
flauw... ik snap het echt niet..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
Oh nu wel, en ik ga er niet op reageren.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij. Terug. Onder Popjes bureau. Nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bans worden niet besproken.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
flauw... ik snap het echt niet..
Hij deed toch niks?
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
You've seen and done it allSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3,1415926535897932384626433
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eieren bakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aMSNquote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef -Datdus- het volgende:
Windows live blijft een kut programma.
Het mocht serieus van yvonnequote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het mocht serieus van yvonne![]()
![]()
quote:
Graag!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
zal ik je uurtje maar vol maken dan, secret story verslaafde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Zo'n een ken ik er ookquote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
SST verslaafde??quote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
aight aight..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord. Via via jeweet.
dat kan niet op mijn faaltelefoonquote:
je mist niet heel veelquote:Op maandag 28 februari 2011 23:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
dat kan niet op mijn faaltelefoon
Nee gewoon met de trein.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
opgehaald door de politie, omdat aangifte
Die gaat nooit weg. Er komt alleen regelmatig een andere.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef -Datdus- het volgende:
Poll: Ik vind dat de "Welkom bij onzin radio" intro moet verdwijnen."
• Ja, duurt te lang!
• Nee, ik fap er op.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moet kunnen tochquote:Op maandag 28 februari 2011 23:48 schreef sharr het volgende:
Mijn zus die heeft een kleine, en zij heeft altijd haast, als ik met haar wil bonken, bonk ik er telkens naast
Kan het echt niet anders? Ik word er echt gek van.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gaat nooit weg. Er komt alleen regelmatig een andere.
Is ivm buffer.
Gewoon blijven hangenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
falende internet bij dj's gebeurt ook nog wel eens
Daarom die TT.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik was afgeleid. Ik kwam door de TT, maar waar zijn de roddels nou?
Koelkast trollde je.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Okquote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
Wekelijks wisselen is niet te doen, maar maandelijks wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
Die intro vind ik irritant, wat meer variatie zou fijn ijn, niet steeds dezelfde.
/carequote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
Die intro vind ik irritant, wat meer variatie zou fijn ijn, niet steeds dezelfde.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wekelijks wisselen is niet te doen, maar maandelijks wel.
Awo rustug broederquote:Op maandag 28 februari 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
Spuitpoep, spetterpoep, diarree, liefde van de man gaat door de wc. Slaap lekker.
Dat klinkt als mijn nichtje.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
Spuitpoep, spetterpoep, diarree, liefde van de man gaat door de wc. Slaap lekker.
Jezus, je bent nu zo ver gekome! die 6 minuten kunnen er nog wel vanaf tochquote:Op maandag 28 februari 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil eigenlijk naar bed.. maar wil om 12 uur ook viro feliciteren
doei Ragboerquote:Op maandag 28 februari 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 23:55 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slaappoging #2 doen.
Weltrusten.
quote:
Goedzoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
in bed blijf ik wel onlinealleen moet ik dan mijn laptop opnieuw opstarten en duurt lang enzo.. ja ik wacht 6 minuten
knetter is jezus?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jezus, je bent nu zo ver gekome! die 6 minuten kunnen er nog wel vanaf toch!
het was een gewone vraagquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent lief
Getekend utopie
en nu geef ik niets meer door.
ok en het is weer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3,1415926535897932384626433
Posten uit naam van gebande, niet doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent lief
Getekend utopie
en nu geef ik niets meer door.
sorry.. sta niet bekend om mijn hoge niveau.. achterstand.. boeren enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef quaas het volgende:
[..]
En het niveau daalt verder en verder.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:01 schreef quaas het volgende:
[..]
Sharr heeft een lesbische crush op Popje..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:01 schreef quaas het volgende:
[..]
Sharr heeft een lesbische crush op Popje..
Ik ken deze niet, maar herkende Bon Jovi wel meteen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Viro het volgende:
thnx allemaal, eerst ff een nummer van bon jovi
is een nieuwe nummer van hem, verzoekjes kunnen via dm.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken deze niet, maar herkende Bon Jovi wel meteen!
Weltrustequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens.. ik ga nog even een bakje bosvruchten yoghurt eten en dan zoek ik lekker m'n bedje op!
Heb al een kutdag gehad waar alles mis ging.. dus hij kan maar beter voorbij zijn!
Kusjelikjedansje!
Zelfdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens.. ik ga nog even een bakje bosvruchten yoghurt eten en dan zoek ik lekker m'n bedje op!
Heb al een kutdag gehad waar alles mis ging.. dus hij kan maar beter voorbij zijn!
Kusjelikjedansje!
Nu goede muziekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat er rock & metal gedraaid zou worden?
van alles en nog watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat er rock & metal gedraaid zou worden?
heb hem helaas nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ja nou daarom dat ik mijn metal-aanvraag heb gedaan!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik pleurde net keihard op mijn bek
Awwhhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik pleurde net keihard op mijn bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |