Nu heb ik medelijden met jequote:
Slaap Lekker RNquote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen, de computer gaat hier uit, zie wel of ik dalijk nog terugkom, doeidoei
Dat doe je toch wel. Tot zoquote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
bedankt want zelf heb ik dat nietquote:
He, dat herken ik!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
Als jij het nou ff in de OP zet dan vraag ik later Marijke wel of ze erachteraan gaatquote:Op maandag 28 februari 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het niet handiger om die mensen even te PM'en? De kans dat ze dit nog lezen is erg klein namelijk.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk daar houd ik van, een punctuele waard die zijn zaken goed op orde heeft, je voelt je gelijk welkom
Als gf dat gaat zeggen...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik voel me gestreeld in mijn vakmanschap
Je bent hoe dan ook welkom hoorquote:
Ik heb het gedelegeerd, ga nu zelf slapenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als jij het nou ff in de OP zet dan vraag ik later Marijke wel of ze erachteraan gaat
[..]Ik voel me gestreeld in mijn vakmanschap
ja dus ik dacht ik ga er ook niet vragenquote:
ik meen het van wat ik mee krijg hier, hoe jij de zaken geregedl en dingen voorsteld lijk je mij een uitermate goede gastheerquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als jij het nou ff in de OP zet dan vraag ik later Marijke wel of ze erachteraan gaat
[..]Ik voel me gestreeld in mijn vakmanschap
Trusten LLquote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
Liefjes ik ga ook mijn bedje op zoekenik ben echt moe
Trusten Phenoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier op de meet en zo.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus ik dacht ik ga er ook niet vragen
[..]
ik meen het van wat ik mee krijg hier, hoe jij de zaken geregedl en dingen voorsteld lijk je mij een uitermate goede gastheer
ooh zo krijg jij je tent dus vol, nou mij niet gezienquote:
Ik zoek je op!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo krijg jij je tent dus vol, nou mij niet gezien
En toch zelf maar even aangepast.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het gedelegeerd, ga nu zelf slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |