Omdat je het zo haatquote:
Jammer dat de Nederlandse Volks Unie niet verkiesbaar isquote:
in gelderland kan je wel cd stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jammer dat de Nederlandse Volks Unie niet verkiesbaar is![]()
Helaas woon ik niet in Gelderlandquote:
Ik word bang van jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef robr0 het volgende:
ik ben wel geschrokken door de kieswijzersgp op de tweede plek
Dat is te doen jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
1 pvv 2 sgp 3 vvd 4 cda valt wel mee toch
Het is ook niet een kwestie van iets vinden wat jou het meeste schikt. Het is meer zo dat je iets moet vinden wat het minst kudt isquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef robr0 het volgende:
ik heb alleen geen idee op welk persoon ik ga stemmen waardeloze campagnes allemaal
Coalitie is idd zo geweldig niet. Maar die linkse antifa mongolen helpen je ook 't hele land naar de klotequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hierbij een oproep om vooral niet te stemmen op een partij die in de coalitie zit.
Stem iets anders rechts dannnnnquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Coalitie is idd zo geweldig niet. Maar die linkse antifa mongolen helpen je ook 't hele land naar de klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |