ik ga binnenkort een nieuwe partij oprichten ik noem het de NN Neues Niederlande partijspreuk is wij hebben geen hekel aan buitenlanders zolang ze maar in het buitenland wonen ik verwacht 76 zetelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het is ook niet een kwestie van iets vinden wat jou het meeste schikt. Het is meer zo dat je iets moet vinden wat het minst kudt is
klopt als een bus maar niet voor mijn doelgroepquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lijkt me de definitie van het woord buitenlander, eigenlijk.
Goeie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef robr0 het volgende:
[..]
klopt als een bus maar niet voor mijn doelgroep
had ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef robr0 het volgende:
ik ben wel geschrokken door de kieswijzersgp op de tweede plek
ik ben dan ook aardig conservatiefquote:
omgquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik ben dan ook aardig conservatiefze mogen van mij zelfs weer auschwitz in de oude staat terugbrengen en de treinen weer op tijd laten rijden
ik kom op fok elke dag tetten tettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omdat je het zo haat...
Tette, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten, tetten tetten, tetten, tetten
Tevens, goedendag Fokkers![]()
Duitsland en Polen hebben beide nog de infrastructuur ervoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik ben dan ook aardig conservatiefze mogen van mij zelfs weer auschwitz in de oude staat terugbrengen en de treinen weer op tijd laten rijden
Fok heaquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik kom op fok elke dag tetten tetten
Vandaar ook je username dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Oostblokker het volgende:
ik kom btw uit polen en jij hebt het toevallig over
ja haah,hahaha geniaal ,quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vandaar ook je username dusMaat van me noem ik altijd 'Pool', hoewel meneer uit Grozny, Tsjetsjenië komt
![]()
Het weer hier is overigens echt weer eens![]()
Is een beetje blijven hangen en is dus z'n bijnaam gewordenquote:
relaxt togquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is een beetje blijven hangen en is dus z'n bijnaam gewordenDunno, hoe 't zit met de rest van Nederland, maar hier in het prachtige pittoreske Maastricht is het 'met je vest in de zon'-weer
Hier ook maar ik zit lekker binnen in atelier zonder zon die naar binnen schijnt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is een beetje blijven hangen en is dus z'n bijnaam gewordenDunno, hoe 't zit met de rest van Nederland, maar hier in het prachtige pittoreske Maastricht is het 'met je vest in de zon'-weer
Just kill her?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hier ook maar ik zit lekker binnen in atelier zonder zon die naar binnen schijnt.
En de jongen die ik leuk begon te vinden heeft een vriendin.Beetje jammer.
Bikini lijkt me toch nog 'n beetje aan de frisse kant met dit weer, maar ik ben dan ook een zeikerd wat betreft lage temperaturenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
relaxt tog
polen zijn geniaal je weet zelf haha
ja lekker zonnetje schijnt nu ik zit in me bikini
Soko.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Just kill her?
Heb je geen plek waar je naartoe kunt verkassen zodat je wèl zon hebt?
hahah neejoh zit gewoon in me broek en shirtquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Just kill her?
Heb je geen plek waar je naartoe kunt verkassen zodat je wèl zon hebt?
[..]
Bikini lijkt me toch nog 'n beetje aan de frisse kant met dit weer, maar ik ben dan ook een zeikerd wat betreft lage temperaturen
Dankquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Oostblokker het volgende:
btw ik vind je beetje op hem lijken
LEKKER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie heeft dat nu weer bedachtquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Soko.
Nee heel atelier is dicht aan één kant, de zonkant.
quote:
Nee, niet in atelier, dat werkt vervelend. En het is wel heel licht want de noordgevel is helemaal open.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Like, duh. Meer zo dat 't gewoon een beetje 'sullig' is. Mensen willen zon!
geen dank hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
DankHeb alleen geen kort haar en 'n pet
[..]
Wie heeft dat nu weer bedacht
toch wel lopend naar het station gegaan hequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ging net stemmen, waren beide stembureaus op het station dicht.
waarom zou ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:02 schreef robr0 het volgende:
[..]
toch wel lopend naar het station gegaan he
fiets?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:31 schreef robr0 het volgende:
[..]
weet je wel niet hoeveel co2 een bus uitstoot
Moet jij op het station stimmen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ging net stemmen, waren beide stembureaus op het station dicht.
Nee maar daar ben i knu dichtbij. Ga straks wel naar eentje dicht bij mijn huis in de buurt. ;+quote:
Spannend!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee maar daar ben i knu dichtbij. Ga straks wel naar eentje dicht bij mijn huis in de buurt. ;+
CDquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef robr0 het volgende:
ik heb toch maar blanco gestemd dat komt het dichtst bij de cd
Nee.quote:
Op de VVD!quote:
Ons mam wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef robr0 het volgende:
[..]
heeft ons mam je kunnen overtuigen toch sp te stemmen
En beduveldquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eigenlijk ben ik begroend want heb GroenLinks gestsemd hahahaha
Huh, echt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn droomman heeft D66 gestemd, maar hij heeft een vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |