Helemaal met je eens!! Alex heeft voor mij ( na gerard) de hoogste gunfactor.quote:Deze uitslag bevalt me wel, Alex mooi bovenaan met 56%. Daar zullen zijn medebewoners wel even van schrikken denk ik, en Sergio helemaal die valse pisnicht. Zou zijn kop wel eens willen als die moet oprotten en Alex gewoon de populairste blijkt. Ben ook erg benieuwd hoe Alex zich vervolgens gaat gedragen dan, erg interessant wat het met zijn eigenwaarde zal gaan doen. Daarnaast gun ik het hem ook gewoon
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:10 schreef Bananenbennie het volgende:
Deze uitslag bevalt me wel, Alex mooi bovenaan met 56%. Daar zullen zijn medebewoners wel even van schrikken denk ik, en Sergio helemaal die valse pisnicht. Zou zijn kop wel eens willen als die moet oprotten en Alex gewoon de populairste blijkt. Ben ook erg benieuwd hoe Alex zich vervolgens gaat gedragen dan, erg interessant wat het met zijn eigenwaarde zal gaan doen. Daarnaast gun ik het hem ook gewoon
Verwar zelfverzekerd zijn niet met arrogant en narcistisch kutgedrag.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
Ik hou er van hoe zelfverzekerd Servio is, en hoe op dit hele forum heel veel mensen anti Servio zijn.
Ik kan 'm niet ontdekken. Maar als je de site op gaat, zou je verwachten dat daar meteen op de frontpage op een opvallende manier staat aangegeven hoe je kunt stemmen op Maik, Alex of Servio. Want daar kunnen ze geld mee verdienen.quote:
Spanning?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:16 schreef froufrou het volgende:
Alex mag van mij blijven.
Kan nog wel voor wat spanning zorgen, omdat hij duidelijk verliefd is op Laura.
Dit idd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Gert het volgende:
Doe Maik er maar uit. Kunnen Servio en Alex nog lekker ruzie maken.
Het lijkt me sterk. Heb je wel gezien dat Alex hier 56% van de stemmen heeft? Dan lijkt het me sterk dat hij er donderdag uit vliegt.quote:
Uhuhquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef Greys het volgende:
Alex als eerste het huis weer in vanuit dat nominatiehok please!
Alleen om die koppen van de rest te zien dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |