jawel mijn landje met beetje wodka in de mixquote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
naja polen is toch niet echt een land?
biogardequote:
wijven uit polen zijn lkkr hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Polen is 1 groot uitschotde ghetto van Europa. Bijlmer en bronx is niks vergelijken Polen. En dan maar rappen over weinig uitkering, wijven en weinig eten.
Boehoe.
Ik ben hier nooit mod geweest. Wel op KLB en andere fora.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
biogardeik weet nog toen jij op onz. mod was
.
dat klopt, maar dat geld voor sommige zoals in Nederlandquote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef cool15 het volgende:
[..]
wijven uit polen zijn lkkr hoor
niet zoals brazil maar toch
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik ga filmpje pakken.. laterz![]()
en bio jij gaf mijn eerste slotje
en waarom gaf je dan een slotjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit mod geweest. Wel op KLB en andere fora.
kben brazilquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat geld voor sommige zoals in Nederland
omdat het kut was waarschijnlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en waarom gaf je dan een slotje
je weetquote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef cool15 het volgende:
[..]
wijven uit polen zijn lkkr hoor
niet zoals brazil maar toch
dan was ik wel in klb geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en waarom gaf je dan een slotje
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahahahahhhaha jij weet het
oost europa baby latijns is niks vergelekn met oostblok beauties
polen is de shitquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Polen is 1 groot uitschotde ghetto van Europa. Bijlmer en bronx is niks vergelijken Polen. En dan maar rappen over weinig uitkering, wijven en weinig eten.
Boehoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |