kom je webcamme ndanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
gelukkig
gaat doen ben dronken

vay dinlesena, onlar yaramaz. ben senin icin bise blularim loo.quote:

ja gaat goed is me broertje je weet ewa ja is broertje aquote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heo gaat het met dat kk kind vanje dang? sogenaamde breortjuh ofsow?

ik spreke toch geen turks manquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
vay dinlesena, onlar yaramaz. ben senin icin bise blularim loo.

jaaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Graseter het volgende:
Volgens mij is Oostblokker gewoon een of andere autist met 14 lagen make-up op.

da bedoel ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef cool15 het volgende:
wow geen pools
als ik portugees ga praten kunne jullie het toch ook nie vatte

nee turkijequote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
naja polen is toch niet echt een land?

Yup, kloptquote:

nederlanders praate ikke wel ik praate goed nederlandsquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef cool15 het volgende:
wow geen pools
als ik portugees ga praten kunne jullie het toch ook nie vatte

is al een stuk beter.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nederlanders praate ikke wel ik praate goed nederlands

jawel mijn landje met beetje wodka in de mixquote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
naja polen is toch niet echt een land?

biogardequote:
 ik weet nog toen jij op onz. mod was
  ik weet nog toen jij op onz. mod was   .
.

de ghetto van Europa. Bijlmer en bronx is niks vergelijken Polen. En dan maar rappen over weinig uitkering, wijven en weinig eten.
 de ghetto van Europa. Bijlmer en bronx is niks vergelijken Polen. En dan maar rappen over weinig uitkering, wijven en weinig eten. 

wijven uit polen zijn lkkr hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Polen is 1 groot uitschotde ghetto van Europa. Bijlmer en bronx is niks vergelijken Polen. En dan maar rappen over weinig uitkering, wijven en weinig eten.
Boehoe.

Ik ben hier nooit mod geweest. Wel op KLB en andere fora.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
biogardeik weet nog toen jij op onz. mod was
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |