vodka op scorro is fatioequote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Oostblokker het volgende:
ewaaaaaa watte jij doen joh thuis waarom niet naar party enzo leuk feestje bouwen![]()
heb wodka op het begint te werken ik ga gek doen
wat doe je voor werk danquote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oow scorro ik moet beetje werken enzo tot 2 uurtjes ben skeer moet weer geld verdienen
oh lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dierenwinkel achter kassa ik pak altijd die konijnen als iedereen weg is
meot je dieren dronken voerenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dierenwinkel achter kassa ik pak altijd die konijnen als iedereen weg is
ewa kk heor wat denkje wel niet mang kk steor ditdat alles maar in levende lijfe benje nix ! ik ga je kk hard klappe als je nog 1x zo steor komt doen mang, ik pik dit niet tfoequote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wow jouw heb ik zoooooooooooooooo gemist ben je terug
wij gaan ooit wiepa wiepa doen als ik singel ben je weet tog
ewaa ga mij niet na doen is dat je vriendje oow soory hahahquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ewa kk heor wat denkje wel niet mang kk steor ditdat alles maar in levende lijfe benje nix ! ik ga je kk hard klappe als je nog 1x zo steor komt doen mang, ik pik dit niet tfoe
awa wanna be real oost.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ewaa ga mij niet na doen is dat je vriendje oow soory hahah
ook aan mij?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb wodka op dus ik heb schijt aan iedereen !!
ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb wodka op dus ik heb schijt aan iedereen !!
jou niet na deon> bitchie je moest eens wete ik ben die real shit hier jij doet mij naar. jij hebt echt kk har klappe nodig zo te horen echt tog. xdquote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ewaa ga mij niet na doen is dat je vriendje oow soory hahah
idu i picku materinu want dit is ijskoudquote:Op maandag 28 februari 2011 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jou niet na deon> bitchie je moest eens wete ik ben die real shit hier jij doet mij naar. jij hebt echt kk har klappe nodig zo te horen echt tog. xd
zo kk steor en alles echt wat denk je wel niet
ja hakuna matata dit is kkheetquote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
idu i picku materinu want dit is ijskoud
jij vodkaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
idu i picku materinu want dit is ijskoud
blablabla uh waar was ik gebleven
good goodquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja hakuna matata dit is kkheet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |