ja, je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden, ik vind die Alex ook een gladde lulquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Enig ding dat ik er uit kan concluderen is dat hij Alex gewoon niet mag... klaar.. niks anders.. Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, ik heb ook mensen waarvan ik van mening ben nooit vrienden met hun kan worden, puur omdat we niet op dezelfde 'level' zitten.
Die schamen zich nergens voorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef delfse het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat de homo s zich echt wel schamen voor het gedrag van die Servio. Kan me niet voorstellen dat ze dit gedrag normaal vinden.
omdat?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja, je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden, ik vind die Alex ook een gladde lul
En zo niet dan smeer je em toch gewoon ff in....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja, je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden, ik vind die Alex ook een gladde lul
Hopelijk lezen ze ook mee.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hopelijk lezen ze ook mee.![]()
Hoi ouders van Mo! Geil sletje hebben jullie opgevoed hoor! Getatoeëerde oog make-up, nepborstjes, een beetje ordinair/plat maar wél lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |