Jawelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
Sharr heeft nog geen vakantie lach haar uit![]()
![]()
quote:
dit nummer kort je helemaal niet afquote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef trolololo het volgende:
Ik kort wel alle nummers wat in, dit is vreselijk
het is onz radio, dus boeie, gewoon doenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme dat Frenchcore setje wordt het laatste uurtje echt te hard
Te hard om te draaien ben ik bangte hoge BPM vooral
Sharr denkt verstand te hebben van tietenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat kleiner, lichter?
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef Viro het volgende:
[..]
het is onz radio, dus boeie, gewoon doen
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef trolololo het volgende:
[..]
Sharr denkt verstand te hebben van tieten
gaat hij weer klagen over de kop van het gedrochtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat kleiner, lichter?
[ afbeelding ]
Weer niet goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat kleiner, lichter?
[ afbeelding ]
Nummers met gitaren erinquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
Hoe heet dat ene nummer met gitaar van Snoop Dogg ook alweer?
My medicine ?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
Hoe heet dat ene nummer met gitaar van Snoop Dogg ook alweer?
no problem, heb daarom mijn xbox op mijn kamer staan + 37 inch fullhd tvquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoi
Sorry dat ik weg moest, ouders die tv moeten kijken enzo
Zo'n grote tv kan ik niet eens in mijn kamer kwijtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Viro het volgende:
[..]
no problem, heb daarom mijn xbox op mijn kamer staan + 37 inch fullhd tv![]()
Ik bak er helemaal niet van in GH, veels te lang niet meer gespeeld. I blame fok!
Ik zeg ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, dit zijn in mijn ogen goede tieten.
Wat zeggen jullie ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zeggen jullie ?
[ afbeelding ]
Zo daar gaat wel heel veel geweld aan vooraf voordat dat ding de muur raaktquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Viro het volgende:
[..]
jouw bed die tegen de muur aanbonkt
Ik zeg doenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zeggen jullie ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zeggen jullie ?
[ afbeelding ]
heb hier 3 pc's staan, laptop, xbox + tvquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo'n grote tv kan ik niet eens in mijn kamer kwijt
Goed hoofd wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zeggen jullie ?
[ afbeelding ]
Wel een klein plaatje trouwens, kon hij niet wat groter?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zeggen jullie ?
[ afbeelding ]
Kan je je muur mee behangen manquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel een klein plaatje trouwens, kon hij niet wat groter?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel een klein plaatje trouwens, kon hij niet wat groter?
Wow, ik heb alleen een klein tvtjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef Viro het volgende:
[..]
heb hier 3 pc's staan, laptop, xbox + tv
ik las exmanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze lijkt eng veel op mijn ex man, dat hele figuur eigenlijk.
Niet alleen dat hoofd
Kijk op FTD, laatste dagquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is er al een NZB van de New kids film, goede kwaliteit![]()
?
Best wel goed ja, ik ken toch wel meisjes die er beter uit zienquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Viro het volgende:
[..]
nee nee nee sharr. kop is goed, tieten zijn goed en een mooie buik =
arme jijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wow, ik heb alleen een klein tvtje
idd, zijn mooiere te vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef trolololo het volgende:
[..]
Best wel goed ja, ik ken toch wel meisjes die er beter uit zien
Spotnetquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Morgen nieuwe computer, dan direct over op Spotnet!
Goede timing wel!
dat is al zo sinds FTD bekent heeft gemaakt dat ze ermee stoppenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Amper updates op FTD
En heb al dagen niet geupdate
Nah vind ik niks...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg links al is het midden ook niet slecht![]()
hoi trouwens
is wel ff wennen om weer zo te gaan zoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon met de hand op binsearch.info of efnet.
Doe niet zo standaard FOK!, dan gaan de meisjes wegquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Viro het volgende:
[..]
post eens jouw tieten, kunnen we daarover praten
hallonquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg links al is het midden ook niet slecht![]()
hoi trouwens
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Viro het volgende:
[..]
klopt we moeten wachten tot 19 augustus 17.41, staat al in mijn agenda met hoge prioriteit
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin wordt altijd boos op me omdat ik haar wakker maak wanneer ik 's ochtends aan haar tieten zit wanneer zij nog slaapt
moet je het wel goed doenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin wordt altijd boos op me omdat ik haar wakker maak wanneer ik 's ochtends aan haar tieten zit wanneer zij nog slaapt
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ik krijg ook geen contact met jouquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Driepink het volgende:
goudvisjen, msn maakt steeds geen contacttenminste, ik moet het elke keer opnieuw doen juist
Dat dacht ik vorige week dus ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, nog steeds alleen maar een cam versie van new kids turbo
Die film is toch al maanden in de bios?
Hier hetzelfde probleem, ze maakte ook een drama toen we naakt hadden geslapen en ik een 'move' maakte.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat heb ik nou nooit, maar ik zit altijd in d'r kut te poerenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit, maar ik zit altijd in d'r kut te poeren
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heb jij god voor elkaar ouwequote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Riiigght.....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nou ik vind er niet veel mis mee, heb jij een vriendin (gehad) ?quote:
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt de ziekte van hedel
Van wat ik heb gehoord/gezien is dat echt een kankersmerige film.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen deze bazenfilm kijken.
Gaat je nooit lukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Viro het volgende:
ik wil feesten met sharr, popje en alle andere vrouwelijke foksters
Nietquote:
ja, maar eerlijk gezegd haar nog nooit wakker geschut aan haar tieten..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nou ik vind er niet veel mis mee, heb jij een vriendin (gehad) ?
Nee niet dat, maar gewoon aan haar tieten gezeten in bed, is niets mis mee tochquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ja, maar eerlijk gezegd haar nog nooit wakker geschut aan haar tieten..
beter dan ermee te gaan boksen en verliezenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee niet dat, maar gewoon aan haar tieten gezeten in bed, is niets mis mee toch
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Viro het volgende:
[..]
beter dan ermee te gaan boksen en verliezen
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord/gezien is dat echt een kankersmerige film.
Dat is toch die franse?
dat is iets heel andersquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee niet dat, maar gewoon aan haar tieten gezeten in bed, is niets mis mee toch
DM van een tijdje geleden? Stuur eens een titel? Wel apres ski toch?quote:
Heb net gehoord dat ik aids heb, maar verder?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Nitrouz wat is met jou aan de hand? Serieus?
Ja. Maar geen apres ski want wist niet dat je dat ging doenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
DM van een tijdje geleden? Stuur eens een titel? Wel apres ski toch?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Heb net gehoord dat ik aids heb, maar verder?
quote:
Wanneer er tijd isquote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haaai, wanneer ga je nou draaien?
je kan gewoon inplannen, ff op rooster kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Wanneer er tijd isik heb begrepen dat je pas op de dag zelf kan inplannen voor savonds
Ja maar de prime dj's hebben toch prio?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
je kan gewoon inplannen, ff op rooster kijken
Met praten ben je toch prime?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar de prime dj's hebben toch prio?
niet echt, is nog geen vaste rooster dus gewoon draaien wanneer jij kan en plek op het rooster isquote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar de prime dj's hebben toch prio?
Nou ik had begrepen dat de 10 uitgekozen prime dj's prio hebben en dat je pas op de dag zelf een tijd savonds kan inplannenquote:
dat is het plan, maar nu is het gewoon vullenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik had begrepen dat de 10 uitgekozen prime dj's prio hebben en dat je pas op de dag zelf een tijd savonds kan inplannen![]()
dat lees ik op de site en in de wiki
Verdomme, net als ik niet thuis benquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie wil mij voor morgen 20:00 tot 21:00 inplannen?
Uurtje Frenchcore: SSB haalt het stof van je woofers
Hoe kan je zelf inplannen danquote:Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is het plan, maar nu is het gewoon vullen
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Nee, laten doen. Kan bij koelkast en PierenJanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe kan je zelf inplannen dan?
Ik krijg steeds: De persoonlijke token voor deze agenda is ongeldig. Je kunt afspraken in deze URL alleen zien als je bent aangemeld
Nee nog nietquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
gewoon in laten plannen, komt vanzelf goed
koelkast of pierenjan pm sturen om jezelf op het rooster laten inplannenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe kan je zelf inplannen dan?
Ik krijg steeds: De persoonlijke token voor deze agenda is ongeldig. Je kunt afspraken in deze URL alleen zien als je bent aangemeld
Ik zat gewoon een mannetje te painten en het leek op een mooiboi, dus SSB.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lollaat zien
En is hij op gebaseerd ?
Dat filmpje van lappendag?
jah doenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nog niet![]()
[..]
Zal ik voor vrijdagavond gaan?
Ik dacht: je avatar en ondertitel zijn changed, Kan ingeroosterd zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nog niet![]()
[..]
Zal ik voor vrijdagavond gaan?
Ik ben geen mooiboy manquote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zat gewoon een mannetje te painten en het leek op een mooiboi, dus SSB.ff wachten hij is nog niet klaar
Het programma werktquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht: je avatar en ondertitel zijn changed, Kan ingeroosterd zijn
quote:
Gedaan tochquote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef Ragboer het volgende:
Patje, pleur die in het heloef fantopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit liedje had ik vroeger op cassette, maar op de cassette stond een plaatje van een tomaat.
De titel wist ik niet dus noemde ik het altijd 'het tomatenliedje'
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit liedje had ik vroeger op cassette, maar op de cassette stond een plaatje van een tomaat.
De titel wist ik niet dus noemde ik het altijd 'het tomatenliedje'
Vooruit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Je zou bhzakjes foto doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik was gewoon vergeten dat ik bhzakje nog een foto zou doen als ik mijn cam weer had gevonden![]()
ik schaam mij nu
![]()
nee ze zou een tietenpic terug krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je zou bhzakjes foto doen?
Die opa is zo gek hequote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe dit filmpje moet je zien (zonder geluid) terwijl je naar onz-radio luistert
http://www.dumpert.nl/mediabase/1379861/b9040ea6/party_hard.html
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vooruit:Charmant, jij bent de mannelijke variant van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn voor elkaar gemaakt, daten?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Charmant, jij bent de mannelijke variant van mij
dat is al de 2e keer dat he het vraagt, dementerende puberquote:
Ik heb een PM gestuurdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
gewoon in laten plannen, komt vanzelf goed
uhmquote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We zijn voor elkaar gemaakt, daten?
ik kom nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij komen allemaal tegelijk
Nog meerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je krijgt wel een biertje van me bij de volgende meet
Waarom?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog meer
Deze komt ook in m'n fobo
Geylquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij komen allemaal tegelijk
ik paint altijd op scorro maar ik ben nog slechtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nitrouz is goed met paint. [ afbeelding ]
live vinyl hierzoquote:
Dubstep op vinyl?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
live vinyl hierzo
tekno/breakcore/drum 'n bass/dubstep
hmmm weet niet of ik blijf luisterenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
live vinyl hierzo
tekno/breakcore/drum 'n bass/dubstep
ja wahahhahahquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dubstep op vinyl?
Is dubstep niet erg nieuw?
Ik vind het nog best mooi.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ik paint altijd op scorro maar ik ben nog slecht
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
`lets goooooooo horen jullie al wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |