Ik moet sowieso nog overleggen of die weg kan/magquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:21 schreef Evie het volgende:
[..]
zou wel cool zijn.. maar euhm ga je er wel iets voor geven dan dus.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog overleggen of die weg kan/magwie weet hadden ze ernog een of ander wild plan mee (al lag die al wel 3 maanden bij mij
)
Jij moe?quote:
Euhm slaap weer ja, maar naast iemandquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm slaap weer ja, maar naast iemandde laatste 3 dagen een beetje euhm
Alleen slaap ik iig absoluut niet gek genoeg
Hoezo Foei? Voelt goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Foei!
Zit t weer goed? Of wat is t nu?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoezo Foei? Voelt goedEn slapen is slapen
Verwacht maar niks en kijk hoe lang dat gaat oid
Ik ken je mening iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kent mijn mening, vind t super dat je je goed voelt
De leuke heb ik opgeslotenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Opgegeten * BURP...
O en nu ga ik er weer vandoor![]()
Ze?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze?Godver zitten er vrouwen bij? Had ik eerder moeten zien!
Nah, vanavond me al kapot lopen ergeren een een kutwijf die me continu zat uit te dagen op intellectueel gebied, vind ik best leuk, maar ga me niet in de hoek drukken in een vriendelijk gesprek tussen twee partijen die zouden moeten samenwerkenquote:
*Peu de hoek wijst*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, vanavond me al kapot lopen ergeren een een kutwijf die me continu zat uit te dagen op intellectueel gebied, vind ik best leuk, maar ga me niet in de hoek drukken in een vriendelijk gesprek tussen twee partijen die zouden moeten samenwerken
Gewoon nooit gaan slapen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:40 schreef Yuki het volgende:
Ik ben echt nog brakker dan toen ik in eerst instantie wakker werd
Welke onzin?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:21 schreef stbabylon het volgende:
Maart
Nog maar 20 dagen van deze onzin.
HIMYMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:44 schreef Yuki het volgende:
1 voordeel van 2 uur te vroeg wakker worden:
Nieuwste himym al gezien![]()
Nu nog even slapen![]()
Hij is echt vetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:54 schreef Devion het volgende:
[..]
HIMYM![]()
Hoi Yuki, lange tijd niet meer gezien
Redeneren? Over 20 dagen is het 21 maart. Lente dus. Dat betekend dat ik met onzin winter bedoel.quote:
Heb trouwens nu eindelijk wel eens een foto toegevoegdquote:
Morgenquote:
Krijg je op jouw leeftijdquote:
Wat voor 'n crisis?quote:
Oh er had iets uit gemoeten, waarvan de deadline dus vandaag is.quote:
Als het niet jouw schuld is, dan hoef je dat niet te pikken hè?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh er had iets uit gemoeten, waarvan de deadline dus vandaag is.Had ik moeten zien, maar degene waar het van komt, heeft ook niet eerder wat gezegd, stuurt er pas vandaag een mail over. Terwijl ik hem er vorige week nog over had gesproken..
Maar ik ga hier zó voor op mijn flikker krijgen van mijn baas.
Dan is het toch ook niet jouw verantwoordelijkheid? Je kan toch niet verwachten dat een medewerker achter andere medewerkers aars gaat lopen. Daarvoor heb je een managerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh er had iets uit gemoeten, waarvan de deadline dus vandaag is.Had ik moeten zien, maar degene waar het van komt, heeft ook niet eerder wat gezegd, stuurt er pas vandaag een mail over. Terwijl ik hem er vorige week nog over had gesproken..
Maar ik ga hier zó voor op mijn flikker krijgen van mijn baas.
Nou ja, het is in zoverre mijn schuld, dat ik in de gaten had moeten houden dat die sluitingsdatum er aan kwam. De mailing had ik nl al 1,5 maand geleden klaar en normaal gesproken hoeft zoiets niet zo gek ver voor de datum van het event de deur uit.. Maar dit dus wel, had ik moeten zien..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het niet jouw schuld is, dan hoef je dat niet te pikken hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |