2008 toch was best aardig, net zoals 2010? Alleen scoort Macedonië niet goed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:45 schreef Hyundai het volgende:
Ik zal je zeggen, ik kom zelf uit Macedonië, en ik vind dit echt een bagger nummer. Ieder jaar weer probeer ik hoop te houden dat het een leuk liedje wordt, maar sinds 2008 is er eigenlijk niets meer dan bagger ingezonden
Heel jammer, hier kan ik niet trots op zijn natuurlijk.
Ze willen zichzelf ook Macedonië noemen, alleen doen de Grieken daar moeilijk over. Die hebben een regio die ook Macedonië heet en willen niet dat ze door elkaar worden gehaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:30 schreef Boldface het volgende:
Waarom noemt dat land zich trouwens niet gewoon Macedonië? België noemt zichzelf toch ook niet de "Voormalige Republiek Der Nederlanden België" ofzo..
Vanaf 2008, dus ik bedoelde eigenlijk 2009 en 2010. Niet echt mijn smaak, merk je ook wel aan de punten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
2008 toch was best aardig, net zoals 2010? Alleen scoort Macedonië niet goed.
Ja die domme grieken moeten weer moeilijk doen hehe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:30 schreef Boldface het volgende:
Waarom noemt dat land zich trouwens niet gewoon Macedonië? België noemt zichzelf toch ook niet de "Voormalige Republiek Der Nederlanden België" ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |