chillquote:Op maandag 28 februari 2011 18:45 schreef Hater het volgende:
Ik werk via randstad. Gewoon doorgeven waar je woont, en dan word elke week gewoon het bedrag berekend. Je hebt recht op dezelfde vergoeding die de vaste medewerkers krijgen in het bedrijf waar je werkt. Wel goed nachecken, ze doen daar nogal eens wat fout. Ik kwam erachter dat ik een jaar te weinig kreeg, toen leuk met terugwerkende kracht 700 euro gestort gekregen!
Het staat vermeld op je loonstrookje. Die je digitaal kan inzien via www.randstad.nl. Volgens mij verwar jij dit met je werkbriefje, daar staat het inderdaad niet op.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef BradSpit het volgende:
[..]
chill
nee man ik heb al mijn weekloonstrookjes en op geen enkele van deze staat reiskostenvergoeding vermeld..
ik heb zeg maar een uitdraai gemaakt van de totale reiskosten (gespecificeerd) via mijnovchipkaart.nl moet ik die niet meeversturen? maar kan ik die van 2010 ook nog krijgen?
nee ik heb het gewoon over de weekloonstrookjes waar je wekelijks loon gespecificeerd opstaat, daar staat niets over reiskostenvergoeding.. ik weet wel zeker dat ik deze nooit heb gekregen.. maar kan ik nou die voor 2010 ook terugvragen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Hater het volgende:
[..]
Het staat vermeld op je loonstrookje. Die je digitaal kan inzien via www.randstad.nl. Volgens mij verwar jij dit met je werkbriefje, daar staat het inderdaad niet op.
he thanks voor je reactie, maar bij mij staat dit dus niet op mijn loonstrook..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef plesner het volgende:
Bij mij staat het zo op mijn loonstrook. Je hoort gewoon iedere week een vast bedrag aan reiskosten te krijgen, mits je niet op verschillende locatie's werkt. Althans zo is het bij Randstad geregeld.
Km verg vaste locatie 30,80
Totaal week 2011-07 584,55
Overgemaakt op 21-02-2011 584,55
Vreemd, je hebt natuurlijk wel gewoon recht op een reiskosten vergoeding. Het beste kan je het bij je intercedente aankaarten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef BradSpit het volgende:
[..]
he thanks voor je reactie, maar bij mij staat dit dus niet op mijn loonstrook..
ik hoop met terugwerkende kracht alles te kunnen ontvangen.
heb je een kmvergoeding gekregen of reiskosten(ov)vergoeding..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Hater het volgende:
Gewoon even bellen! Heb ik toen ook gedaan en heb alles met terugwerkende kracht gekregen!
KMvergoeding.. is idd iets anders sorry.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef BradSpit het volgende:
[..]
heb je een kmvergoeding gekregen of reiskosten(ov)vergoeding..
wat als ik een pdf reistransactieoverzicht van mijn ov-chipkaart inlever?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef Hater het volgende:
[..]
KMvergoeding.. is idd iets anders sorry.
Reiskosten vergoeding kan niet met terugwerkende kracht, omdat ze het pas vergoeden als jij het declareert. Ik denk dat je alle trein/bus kaartjes dan wel in moet leveren.
Je bent nu al 4 dagen aan t vragen hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef BradSpit het volgende:
[..]
wat als ik een pdf reistransactieoverzicht van mijn ov-chipkaart inlever?
Precies. Mijn ervaring met randstad is dat ze over dat soort dingen helemaal niet moeilijk doen en gewoon betalen als jij ergens recht op hebt. Gewoon even bellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je bent nu al 4 dagen aan t vragen hierWaarom bel je ze gewoon niet ff op ? Dan heb je gelijk je antwoorden
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |