Wat.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef Dennis101 het volgende:
Ik mis ook nog een duidelijke foto van het zilveren achterkantje van de oordopjes. Daaraan moet makkelijk te zien zijn of ze nep of echt zijn.
Right.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:38 schreef Bushalte het volgende:
Retourbon is al heel lang weg anders hebben ze bewijs dat ze opgelicht zijn. Ik weet van niks.
Je komt net kijken, vergeet dat record dus maar.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:40 schreef vergezocht het volgende:
Goh, ik denk dat we hier een record behaald hebben.
Ik ben er al een tijdje op FoK!, maar ik heb nog nooit een TS zo zwaar zien afgekraakt, gespot, en belachelijk gemaakt zoals dit.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:40 schreef vergezocht het volgende:
Ik ben er al een tijdje op FoK!, maar ik heb nog nooit een TS zo zwaar zien afgekraakt, gespot, en belachelijk gemaakt zoals dit.
Het is in ieder geval een persoonlijke bezienswaardigheid/record voor mij.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je komt net kijken, vergeet dat record dus maar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef vergezocht het volgende:
[..]
TS
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef virus.exe. het volgende:
sukkel
jij bent triest
btw je word nu afgekraakt door een 13 jarige
Coole gast gespot.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef virus.exe. het volgende:
sukkel
jij bent triest
btw je word nu afgekraakt door een 13 jarige
geregistreerd op: dinsdag 28 september 2010 @ 21:44quote:Op zondag 6 maart 2011 17:40 schreef vergezocht het volgende:
Nee ouwequote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Fuckoff, noob.
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:50 schreef mafkees01 het volgende:
Respect voor deze troll. Nog steeds niemand die deze troll doorheeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |