Wat was dat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
.
Ben benieuwd of Alex geslaagd is met zijn zeer zware missie.
iedereen met een adelijke titel aansprekenquote:
Microfoons zitten niet aan de camera's, maar op de persoon. Dus de regie kan de microfoon van een persoon aan of uit zetten, niet van een camera.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef Nostalgist het volgende:
Waar ik heel moe van wordt is dat het geluid de camera niet volgt en andersom.... Monique liep net het beeld van cam 1 uit naar cam 4 en ik bleef haar maar horen..
En dan een massa-eliminatie, alledrie naar huisquote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef iBenny het volgende:
Doe eens Alex, Servio en Maik nomineren
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef iBenny het volgende:
Nog beter!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En dan een massa-eliminatie, alledrie naar huis
Met je eens, maar de regie kan wel het geluid "vastplakken" aan een beeld. Als ik persoon a en b op cam1 heb, dan kan ik als persoon c daarbij komt het erbij zetten... Bij DGK gebeurde dat vlekkeloos..quote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Microfoons zitten niet aan de camera's, maar op de persoon. Dus de regie kan de microfoon van een persoon aan of uit zetten, niet van een camera.
Prima idee mag van mijquote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef iBenny het volgende:
Klopt, valt mij ook op dat het geluid niet altijd goed gesynced wordt met wat je op beeld ziet. Ook heb ik gisteren een paar soundlocks waargenomen btwquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met je eens, maar de regie kan wel het geluid "vastplakken" aan een beeld. Als ik persoon a en b op cam1 heb, dan kan ik als persoon c daarbij komt het erbij zetten... Bij DGK gebeurde dat vlekkeloos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |