volgens mij is het gewoon tegen de policy van FoK!quote:en niet gaan zeuren dat ik geen kunst mag verkopen
Nee hoor, het mag geen handel zijn, maar voor ¤15,-? Ik zie het meer als een innovatieve manier om tegen kostprijs je hobby te kunnen bekostigen, dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef poqpoq het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon tegen de policy van FoK!
jah vind ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee hoor, het mag geen handel zijn, maar voor ¤15,-? Ik zie het meer als een innovatieve manier om tegen kostprijs je hobby te kunnen bekostigen, dan.
Oh oke, ja ik heb er geen problemen mee maar ik meende dat het niet mocht. Zat ik er dus naast.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee hoor, het mag geen handel zijn, maar voor ¤15,-? Ik zie het meer als een innovatieve manier om tegen kostprijs je hobby te kunnen bekostigen, dan.
dankjewelquote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef poqpoq het volgende:
[..]
Virus veel plezier met je hobby he
en bedankt -.-quote:Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef Inverted_World het volgende:
Het is te zien dat je niets met kunst doet in ieder geval. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar 15 euro voor zou geven.
Je kunt beter eerst oefenen en dan proberen iets te verkopen.quote:
kan jij het beter?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst oefenen en dan proberen iets te verkopen.
Ik schilder, ik doe niets met graffiti, dat staat er ook los van. Het punt is dat graffiti als een guerilla-stijl is bedoelt, non-commercieel. C215 bijvoorbeeld, dat vind ik mooie graffiti (om even iets anders te noemen dan banksy)quote:
heel mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik schilder, ik doe niets met graffiti, dat staat er ook los van. Het punt is dat graffiti als een guerilla-stijl is bedoelt, non-commercieel. C215 bijvoorbeeld, dat vind ik mooie graffiti (om even iets anders te noemen dan banksy)
[ afbeelding ]
ik vind het ook niet erg hoor, alleen is het tegen de policyquote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef virus.exe. het volgende:
ikhad het ook ergens andes opp het forum
toen sloot een moderator het omdat het verkeerd topic stond en link naar mmarktplaats
ze vond het niet erg dat ik het maakte voor anderen
aids.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef MASD het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat je geen zelfgemaakte kunst mag verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |