micro passen geen oude spellen in.... alleen advance spellenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:52 schreef Slickk het volgende:
Als ik je een tip mag geven; ga op zoek naar een Gameboy Micro. Ik heb zelf de GBA SP gehad en een aantal jaren later een Gameboy Micro aangeschaft - backlight was daarmee veel en veel beter. Ook gaat de accu van de Micro langer mee. Het is wel een kleiner apparaatje maar met kleine handen is dat juist fijn.![]()
Nee, dit is geen verkapt 'ik verkoop mijn Micro'-post, gewoon een tip.
Ah, ja dat klopt inderdaad, erg jammer. Was even het gedeelte over de gameboy color vergeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef T42 het volgende:
[..]
micro passen geen oude spellen in.... alleen advance spellen
dat maakt niet zoveel uit hoor. is beetje kleur verschil (geel/wit)quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
IK heb eea. gegoogled en er werd aanbevolen qua GBA SP te zoeken naar versie AGS-101 ivm betere backlight.
Niemand een oude GBA SP zum verkauf? V-tech rommel is inmiddels verkocht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nog steeds op zoek. De prijzen van degene die ik aangeboden krijg, liggen mij te hoog. Vooral voor kale exemplaren ga ik geen 25 euro betalen.
Ook goedkope DS lite mag aangeboden worden. Bij voorkeur met sd-kaart.
Ik heb trouwens eventueel een Gameboy classic color ter inruil en ook 2 stuks haperende V-Tech Smile met een buts spellen en autolader en thuislader.
Een DS lite kan vrij weinig met een sd-kaartje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ook goedkope DS lite mag aangeboden worden. Bij voorkeur met sd-kaart.
Op de mogelijkheden van sd-kaartjes ga ik niet in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Azreal het volgende:
[..]
Een DS lite kan vrij weinig met een sd-kaartje.
Verder heb ik nog wel een gare afgeragde SP liggen. Model AGS-001. Ik ben alleen niet kapot van de kwaliteit van het scherm en de linker schouderknop was kapot toen ik 'm 2e hands kocht. Dat is ondertussen wel gefixt. PM maar als je interesse hebt.
Verstandig...quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Op de mogelijkheden van sd-kaartjes ga ik niet in.
De staat is het beste te omschrijven als "werkend". De buitenkant is zwaar bekrast en er zitten ook putjes wat erop wijst dat ie een paar keer is gevallen. Alles wat het moet doen werkt echter wel.quote:Maar of ik interesse heb, hangt van de staat van de SP af. Wat versta je trouwens onder de 'linker schouderknop'? En de kwaliteit van het scherm, is deze dan kwalitatief minder andere SP's of ben je gewoon niet te spreken over de beeldkwaliteit van de SP an sich? En of hij gebracht/gehaald kan worden of via de post is ook nogal relevant (6,75 is een slok op een borrel)
Ik DM je even.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:11 schreef Azreal het volgende:
[..]
Verstandig...
[..]
De staat is het beste te omschrijven als "werkend". De buitenkant is zwaar bekrast en er zitten ook putjes wat erop wijst dat ie een paar keer is gevallen. Alles wat het moet doen werkt echter wel.
Achter het scharnier van het scherm zitten 2 schouderknoppen, L en R. Daarvan was de linker eerst geblokkeerd.
Ik heb nooit een andere SP werkend gezien, dus ik weet niet of het scherm van deze gewoon slecht is, of dat ik verwend ben met de schermen van de DS en de DS lite. Die zijn significant beter.
De accu lijkt overigens nog wel goed. Heb 'm sinds ik 'm zelf 2e hands gekocht heb voor 10 euro 1x opgeladen en er niks meer mee gedaan. Als ik 'm nu aan zet, gaat ie gewoon aan en dat na maandenlang stof liggen vangen.
Ik woon onder Eindhoven, dus halen/brengen is geen reeele optie. Volgens mij kan ie wel prima in een bubbeltjes-envelop. Hoewel het dan nog steeds 6,75 verzendkosten zou zijn als je 'm aangetekend zou willen hebben.
bedoel je niet mirco sd? en is een oude model DS ook goed? type voor DS litequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Op de mogelijkheden van sd-kaartjes ga ik niet in.
Maar of ik interesse heb, hangt van de staat van de SP af. Wat versta je trouwens onder de 'linker schouderknop'? En de kwaliteit van het scherm, is deze dan kwalitatief minder andere SP's of ben je gewoon niet te spreken over de beeldkwaliteit van de SP an sich? En of hij gebracht/gehaald kan worden of via de post is ook nogal relevant (6,75 is een slok op een borrel)
Ophouden over kaartjes, Teun. Alleen de schijn al van dingen die eventueel wel eens niet zouden mogen, is al genoeg om topics de nek om te draaien.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef T42 het volgende:
[..]
bedoel je niet mirco sd? en is een oude model DS ook goed? type voor DS lite
De vraag was misschien niet aan mij, maar aangezien ik ook een phat heb: de schermpjes zijn nagenoeg even groot. Een DS Lite heeft echter wel een veel fellere backlight en fellere kleuren. En de knopjes van de Lite vind ik fijner dan van de Phat.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ophouden over kaartjes, Teun. Alleen de schijn al van dingen die eventueel wel eens niet zouden mogen, is al genoeg om topics de nek om te draaien.
Maar jij bedoelt de DS phat? Het eerste model? Ligt aan de prijs.
Heeft deze trouwens ook kleinere schermpjes dan de lite?
Da's toevallig! Ik stuur je net een DMquote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef Azreal het volgende:
[..]
De vraag was misschien niet aan mij, maar aangezien ik ook een phat heb: de schermpjes zijn nagenoeg even groot. Een DS Lite heeft echter wel een veel fellere backlight en fellere kleuren. En de knopjes van de Lite vind ik fijner dan van de Phat.
PM je trouwens nog even je adres?
Ik zie het jaquote:Op donderdag 7 april 2011 15:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Da's toevallig! Ik stuur je net een DM
scheelt niet veel. vind de dikke fijner in de hand liggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ophouden over kaartjes, Teun. Alleen de schijn al van dingen die eventueel wel eens niet zouden mogen, is al genoeg om topics de nek om te draaien.
Maar jij bedoelt de DS phat? Het eerste model? Ligt aan de prijs.
Heeft deze trouwens ook kleinere schermpjes dan de lite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door T42 op 07-04-2011 16:50:32 ]
Interessant. Wat moet die kosten?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef T42 het volgende:
[..]
scheelt niet veel. vind de dikke fijner in de hand liggen.
maar ik heb een reparatie geval liggen waar de accu en voedingstekker nog van moet maken
even kijken wat de onderdelen kosten
onderdelen prijs als hij te maken isquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Interessant. Wat moet die kosten?
Ik geloof niet dat ik je helemaal volgquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef T42 het volgende:
[..]
onderdelen prijs als hij te maken isaccu is 10 euro zag ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |