Maar ze heeft echt een mega-muffintopquote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Én de abs!Maar dat zei ze ook: als ze aankomt gaat het in d'r billen en tieten zitten, niet in d'r buik.
Brrr, ik pas echt voor dat soort dingen hoor, dat staat bijna niemand (Hooters incluis, blijbaar). Ik dacht dat het een enorm lekker wijf was, maar ze ziet er echt niet uit in die outfit manquote:Trouwens, iedere vrouw in Nederland heeft tegenwoordig een jeans print skinny met 10% spandex. Is toch ook in Belgie zo?
En ik ben heel tevreden met hoe mijn Levi's 514 eruit zien.![]()
In goed nederlands: lycra.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh nouja, ik zie niks anders op straat.Spandex
Eerder andersom denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Brownie in de gang/slaapkamer, Muffin in de woon/studeerkamer??
Goh. Sechsie.quote:
Ze is een beetje een propje hequote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ze heeft echt een mega-muffintopBest een zichtbare buik, vind ik.
[..]
Brrr, ik pas echt voor dat soort dingen hoor, dat staat bijna niemand (Hooters incluis, blijbaar). Ik dacht dat het een enorm lekker wijf was, maar ze ziet er echt niet uit in die outfit man
Broek is inderdaad netjes
Ja, ik dacht aanvankelijk dat skinny's bij niemand goed staan, maar ik heb een vriendin die klein is, heel fijn gebouwd en met relatief 'rechte' benen (dus niet stevige bovenbenen, smalle enkels -> wortelbroek), die kan het ook hebben. Maar er zijn er maar heel weinig bij wie het mooi is.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
CF! Zó waar! Als dat al abs zijn dan ben ik ook gewoon enorm gespierd
![]()
Mijn zusje kan dat soort broeken prima aan.. maar ja die heeft ook benen tot onder haar oksels![]()
Toen was je niet blond!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Post ik een foto van mijn tienerjaren is het weer niet goed.
Ja, benen moeten vooral model 'plank' zijn als ze kort zijn, of stelten zoals mijn zusje heeftquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik dacht aanvankelijk dat skinny's bij niemand goed staan, maar ik heb een vriendin die klein is, heel fijn gebouwd en met relatief 'rechte' benen (dus niet stevige bovenbenen, smalle enkels -> wortelbroek), die kan het ook hebben. Maar er zijn er maar heel weinig bij wie het mooi is.
zkh blokkeert photobucket, maar ik zal ff kijken of ik het anders kan uploadenquote:
Goedkope oostblokslettebakkenlook, die te strakke broek en te kort topjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is een beetje een propje heJe moet idd oppassen als je maar 1.57 meter bent voor dit soort kledingblunders.
Ik vind het ook niet haar meest flatterende outfit en volgens mij is ze een paar kilo aangekomen door de stroopwafels sinds ze in Nederland woont.
Desalniettemin: die kont![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zkh blokkeert photobucket, maar ik zal ff kijken of ik het anders kan uploaden
Welke kont?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze is een beetje een propje heJe moet idd oppassen als je maar 1.57 meter bent voor dit soort kledingblunders.
Ik vind het ook niet haar meest flatterende outfit en volgens mij is ze een paar kilo aangekomen door de stroopwafels sinds ze in Nederland woont.
Desalniettemin: die kont![]()
![]()
![]()
![]()
Of twee.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ze heeft vast een prachtige persoonlijkheid
Ik heb het zelf niet eens geprobeerd, ik wéét gewoon dat dat geen porem is bij mijquote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, benen moeten vooral model 'plank' zijn als ze kort zijn, of stelten zoals mijn zusje heeftDie is 1.80 of zo en behoorlijk slank..
ja idd.. rampzalig een leuke broek te vinden.. Ik moet dat ook echt niet proberen. Als ik al ooit een sknny aan zou doen zou ik er een kort jurkje op doen of zo, maar dan draag ik liever gewoon een legging, zit veel lekkerderquote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet eens geprobeerd, ik wéét gewoon dat dat geen porem is bij mij![]()
Echt, ik ben blij dat die dingen op hun retour zijn, twee jaar geleden hing er zowat niks anders in de winkels (en was ik ook nog eens 10 kilo zwaarder
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |