FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Gelezenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt er aan volgens welke test, de Wechsler WAIS-III hanteert hoogebegaafd tussen 120-130, te lezen onde kopje: De betekenis van IQ-scores
Whehehequote:
aafke, duh!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik moet het huis verlaten, even kijken wie Monique dan gaat beschuldigen van daterape!
Dan zal ze toch een spiegel voor zich moeten houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik moet het huis verlaten, even kijken wie Monique dan gaat beschuldigen van daterape!
is hij ookquote:Op maandag 28 februari 2011 13:16 schreef Flow3r het volgende:
Alex vindt zichzelf open-minded, ruimhartig etc...
Als ze dat heeft gezegd had ze toch allang een sanctie gehad???quote:Op maandag 28 februari 2011 13:16 schreef maikel112 het volgende:
Servio zei net dat Joanna had bevestigd dat slaapwandelen NIET haar geheim was. Vreemd??
Nu zal er dus niet voor dat gedrukt worden.
Vind het ook raar, ze zijn zo dichtbij maar kunnen nooit raden door Jo.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:16 schreef maikel112 het volgende:
Servio zei net dat Joanna had bevestigd dat slaapwandelen NIET haar geheim was. Vreemd??
Nu zal er dus niet voor dat gedrukt worden.
't lijkt me ook n lieve en aardige jongen, maar hij is duidelijk uit z'n element gehaald door die slang.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:16 schreef Flow3r het volgende:
Het moet echt niet gekker wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:16 schreef Flow3r het volgende:
Lijkt me ook, dus hoe komt Servio daarbij.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als ze dat heeft gezegd had ze toch allang een sanctie gehad???
Denk ik ook ja, kan niet ongestraft blijven lijkt mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als ze dat heeft gezegd had ze toch allang een sanctie gehad???
lief en aardig zijn elementen voor dit programma *kuch*quote:Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef Enyma het volgende:
[..]
't lijkt me ook n lieve en aardige jongen, maar hij is duidelijk uit z'n element gehaald door die slang.
Idd zijn verhalen missen steeds stukjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef EssiePessietje het volgende:
Ik krijg van Alex altijd zo het idee dat hij in RL het 'ridder-zijn' veel gebruikt in zn gesprekken. wellicht om interessant te doen?
Hier kan hij daar niet over praten, dus is zijn gespreksstof snel op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |