Jaaa precies laat Gerard en Guido zien die zijn bezig met geheimen !quote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef versabommie het volgende:
Jongejonge, blinde regie! er zijn mensen bezig met geheimen.. jullie weten nog? Die geheimen van "secret story"? nee geen belletje? een nicht, een lijk, een paard en een ridder vol zelfmedelij zijn belangrijker dan HET spel?
Ach, misschien doet ze nog eens wat kinky's in haar slaapquote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef Enyma het volgende:
[..]
Liever naast Joanna die me 10x wakker maakt per nacht dan naast die slang idd
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:34 schreef capuchon het volgende:
[..]
Ach, misschien doet ze nog eens wat kinky's in haar slaap
Jouw ava past wel goed bij Serpentioquote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef Enyma het volgende:
Als ik dat gesprek zo volg, vraag ik me af wie S&S wel goed genoeg vinden om in 'hun space' te leven...
Haha, maar hij mag m niet lenen alstie na donderdag hier mee komt lezenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw ava past wel goed bij Serpentio
nog maar 1 danquote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar is ie weer.. Ik begin gelijk te glimlachen!
zou een goede ontwikkeling zijn voor het programma en de spanning.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef delfse het volgende:
Haren uit je hoofd trekken voor een beetje gestreel? Jij bent ook niks gewend Al zou mijn vriendin zoenen met iemand terwijl ze aan zoiets meedoen zou ik er nog begrip voor op kunnen brengen
Nou het is niet alleen strelen maar ook boven op hem springen in bed en maar kusjes geven voor de camara. En dat doet ze ook als er geen aanleiding voor is . Ze wordt echt verliefd op hem dat zie je maar ja alles voor het geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |