I doubt it, maar als het toch wel zo is dan is dat wel erg goed gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dit bij haar spel hoort: dit doen kindertjes toch ook op een internaat??
Goedemiddag trouwens!
Ik heb zelf op een internaat gewerkt maar die kinderen willen soms juist helemaal niet naar huis hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 13:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dit bij haar spel hoort: dit doen kindertjes toch ook op een internaat??
Goedemiddag trouwens!
Jij en vele anderen denk ik. Ik had het net zo, hij was mijn favo de 1e week, nu weet ik niet hoe graag ik hem wel weg wil hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Ciqune het volgende:
[..]
Vond m in het begin zo leuk, maar jee wat is hij afgezakt bij mij zeg
Same here. Vond het echt wel een "toffe homo" om het maar zo te zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef xdiashalizx het volgende:
In het begin vond ik Servio wel te pruimen, maar hij valt steeds meer door de mand wat mij betreft..Vals mannetje is het
had lapoquote:
Hij was ook 1 van mijn favo's. Hij hoeft van mij nog niet weg maar hij is wel diep gezaktquote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij en vele anderen denk ik. Ik had het net zo, hij was mijn favo de 1e week, nu weet ik niet hoe graag ik hem wel weg wil hebben
Kan je nagaan hoe verneukeratief zo'n eerste indruk kan zijn..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij en vele anderen denk ik. Ik had het net zo, hij was mijn favo de 1e week, nu weet ik niet hoe graag ik hem wel weg wil hebben
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef MaryChey het volgende:
[..]
sluit ik mij ook bij aan!
Goedenmiddag trouwens
Hij vindt wel meer. Als de stem het zou moeten bepalen zouden ze helemaal geen ene moer meer doen daarquote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef Roguee het volgende:
Servio vindt dat de anderen (oa Karim en Gerard) teveel en op een verkeerde manier met het spel bezig zijn. Hij vindt dat de stem het spel bepaalt, en niet de bewoners zelf.
Nee, vooral hij moet z'n smoelwerk houden over Karim en Gerardquote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij vindt wel meer. Als de stem het zou moeten bepalen zouden ze helemaal geen ene moer meer doen daar
Nou ik moet niet over Joanna gaan beginnen want dan wordt PinkDream heel boos op mequote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Tis bijna eng hoe eensgezind men hier is
Gebeurt ook niet vaak hahaha
Dit gaat de geschiedenis boeken inquote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Tis bijna eng hoe eensgezind men hier is
Gebeurt ook niet vaak hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |