En sierraden?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meubels is dan ook wel wat anders dan een kledingstuk
Dat was ook de bedoelingquote:
Tot op bepaalde hoogte. Er zijn bepaalde sieraden die tijdloos zijn, die zijn het geld wel waard, vind ik.quote:
Gelukkig ziet ze er normaal niet zo uit hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua type chick lopen er hier zo 10 klonen van haar rond.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte. Er zijn bepaalde sieraden die tijdloos zijn, die zijn het geld wel waard, vind ik.
Heb je geen before en after picquote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig ziet ze er normaal niet zo uit hoor
Ze was echt bang dat mensen zouden denken dat ze echt zo was, vandaar dat ze mijn chihuahua maar mee had genomen als extra "over the top" item
Klopt, daarom noemde ik het ookquote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meubels is dan ook wel wat anders dan een kledingstuk
Nee, dus niet qua kleding, gewoon dr gezicht, dat type is hier vrij gangbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig ziet ze er normaal niet zo uit hoor
Ze was echt bang dat mensen zouden denken dat ze echt zo was, vandaar dat ze mijn chihuahua maar mee had genomen als extra "over the top" item
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, daarom noemde ik het ook
Ik wil nog heel graag een bijzettafeltje
Ik heb geen sieraden die veel waard zijn, maar zou daar op zich wel voor openstaan zeg maar. Kleren ook wel, alleen heeft alles een top.
What the hell.. Ik merk alweer dat ik heel wat misquote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling
Dat hele feest hangt van fout aan elkaar, incl Priscilla's nagelstudio en een fitnesscorner.
Overal panterstofjes en goude kettingen, wc-rollen onder de arm, badmintonrackets, beenwarmers etc
Er was zelfs iemand als luchtbed gegaan
Jawel. Thuis. Kom je ze een keer kijken?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je geen before en after pic
Dat soort dingen vraag jij mij nooitquote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Thuis. Kom je ze een keer kijken?
Ja hoor, maar wel onthouden he ik kom voor die vriendin. Ohw en ik kom in mijn harnasquote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Thuis. Kom je ze een keer kijken?
Knap dat je dat kan zien met die grote zonnebril en die opgezette tuitlippen met kamp-lipstickquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dus niet qua kleding, gewoon dr gezicht, dat type is hier vrij gangbaar.
Koop een 2e hands citta, en zoek een vriend die sjohnny heet. (psttt Johnny de Mol is weer single! *hint*)quote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook wel een beetje een priscilla nu, want ik heb nagels.
Best een cool adresjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
beetje kleine foto, maar dat is dus mijn tas. gekocht bij degroenebaret.com
Kwam meer omdat ik meteen iets had van "hey, is dat niet...?" alleen was die kans 0 geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zien met die grote zonnebril en die opgezette tuitlippen met kamp-lipstickHet is normaalgesproken een heel mooi meisje hoor
Ik had deze, maar hij is stukquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
beetje kleine foto, maar dat is dus mijn tas. gekocht bij degroenebaret.com
Ja hoiquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Koop een 2e hands citta, en zoek een vriend die sjohnny heet. (psttt Johnny de Mol is weer single! *hint*)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |