Dat betwijfel ik. Daarnaast is de Desire Z een heel dik en zwaar toestel, wat buiten mijn criteria valt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Roolio het volgende:
Nog altijd een stuk sneller dan de galaxy S die je wel overweegt.
Ach, voor sommige mensen is het misschien heel wat werk om eventjes over dit soort dingen na te denken. Ik heb er niet zoveel moeite meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Maak je van elke beslissing die je neemt in je leven zo'n groot dilemma, TS?
Ok betwijfel maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Daarnaast is de Desire Z een heel dik en zwaar toestel, wat buiten mijn criteria valt.
De Galaxy S overweeg ik alleen vanwege zijn prijs.
Nou dat zou ik toch niet willen zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, voor sommige mensen is het misschien heel wat werk om eventjes over dit soort dingen na te denken. Ik heb er niet zoveel moeite mee
Had ik al gedaan, beviel toch nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat zou ik toch niet willen zeggen.
Ik ben een middagje bezig geweest en toen heb ik de knoop doorgehakt. Zou jij ook eens moeten doen.
"Daarnaast is de Desire Z een heel dik en zwaar toestel, wat buiten mijn criteria valt."quote:
Van mij hoef je 'm niet te nemen hoor, snap best dat het niet is wat je zoekt. Maar je moet natuurlijk geen onwaarheden gaan vertellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
"Daarnaast is de Desire Z een heel dik en zwaar toestel, wat buiten mijn criteria valt."
Niet duidelijk genoeg?
Prima dat jij een Desire Z hebt, snap best dat je er heel tevreden mee bent. Maar je moet hem natuurlijk niet gaan lopen opdringen als iemand al meerdere keren gezegd heeft deze niet te willen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 06:22 schreef Roolio het volgende:
[..]
Van mij hoef je 'm niet te nemen hoor, snap best dat het niet is wat je zoekt. Maar je moet natuurlijk geen onwaarheden gaan vertellen.
Godnondeju. Wat kan jij het tegenovergestelde lezen van wat er staat zeg. Bravo!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prima dat jij een Desire Z hebt, snap best dat je er heel tevreden mee bent. Maar je moet hem natuurlijk niet gaan lopen opdringen als iemand al meerdere keren gezegd heeft deze niet te willen.
Ik lees heus wel dat jij zegt dat je hem niet op probeert te dringen, maar je vijf eerdere posts beweren toch echt het tegenovergestelde. Niet meer doen dus, ok? De Desire Z is geen huidig toptoestel, en valt buiten de criteria die in de OP genoemd worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:37 schreef Roolio het volgende:
[..]
Godnondeju. Wat kan jij het tegenovergestelde lezen van wat er staat zeg. Bravo!
Nee hoor, zag alleen wat foutjes in je OP, en aangezien je zo goed geinformeerd lijkt te zijn, zal je het vast ook wel willen weten als je wat foute aannames maakt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik lees heus wel dat jij zegt dat je hem niet op probeert te dringen, maar je vijf eerdere posts beweren toch echt het tegenovergestelde. Niet meer doen dus, ok? De Desire Z is geen huidig toptoestel, en valt buiten de criteria die in de OP genoemd worden.
Veel plezier met je toestel, maar reageer aub niet meer. Dank je wel
Gast, jij hebt echt een enorme bord voor je kop en leest alleen maar wat je wilt lezen, of in ieder geval wat jij denkt dat mensen proberen te zeggen. Ik hoef helemaal de Desire Z niet te propageren, ik snap het best als mensen een lichter dunner toestel willen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hebben we er weer zo eentje.. Waarom kan een topic over smartphones nou nooit eens netjes blijven, zonder dat iedereen zijn eigen toestel als beste moet propageren?
Ben nog steeds zoekende overigens
Waarom de neuk dan NOG een high end smartphone? zodat je kan internetten terwijl je gebeld word?quote:Daarom heb ik dan ook al de iPhone 4.
Waarom likt een hond aan zijn eigen ballen?quote:Op zondag 20 maart 2011 03:17 schreef PP. het volgende:
Waarom de neuk dan NOG een high end smartphone? zodat je kan internetten terwijl je gebeld word?
ik kan iets gemist hebben maar afaik heb je de nexus S alleen maar afgeschoten en die 2 kun je niet vergelijken (Al was het maar vanwege de NFC-reader).quote:Op zondag 20 maart 2011 03:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Incredible S is al op de derde pagina definitief afgevallen, but thanks for playing![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
ik kan iets gemist hebben maar afaik heb je de nexus S alleen maar afgeschoten en die 2 kun je niet vergelijken (Al was het maar vanwege de NFC-reader).
Ik heb de Nexus S overigens niet echt afgeschoten. Het is een mooi toestel met een hoop eigenschappen die in zijn voordeel spreken. Maar de te hoge prijs staat mij tegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het probleem van de Nexus S is dat hij veel duurder is dan krachtigere toestellen, wat het een minder aantrekkelijk toestel maakt. Als de Nexus S gelijk geprijsd was aan de andere toestellen, was ik misschien wel voor deze gegaan.
De HTC Incredible S is definitief afgevallen. Het formaat viel mij mee voor een 4" scherm (hij is een stuk kleiner dan de Desire HD), maar het design doet mij verder absoluut niets, en de LG Optimus 2X is voor dezelfde prijs een veel aantrekkelijker toestel.
De LG is momenteel nog steeds de frontrunner, al is dat meer door het gebrek aan een concrete verschijningsdatum voor de Atrix en de Galaxy SII dan dat het het meest aantrekkelijke toestel is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |