abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93515179
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

HTC maakt (nog) geen dualcores, en die staan voorlopig niet in de planning, helaas.

[..]

Ik ben er nog niet uit. Op dit moment neig ik het meest naar de LG Optimus X2. De Desire S Galaxy SII en Atrix zijn nog niet uit, en gaan de komende paar weken waarschijnlijk nog niet uitkomen. De keus gaat dus op dit moment tussen de Optimus X2, de Google Nexus S en de HTC Incredible S, die alledrie een 4" scherm en dezelfde resolutie hebben. De formfactor van de Incredible en Nexus S doen mij niet zoveel, en de LG heeft HDMI-out, dualcore en 1080p video, drie dingen die in zijn voordeel spreken.

Maar het is LG..
Daarom zou ik toch maar niet voor de HTC gaan, die gaan de boot missen met dual cores.
pi_93515298
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef ufopiloot12 het volgende:

[..]

Daarom zou ik toch maar niet voor de HTC gaan, die gaan de boot missen met dual cores.
Wat voor merkbaar voordeel heb je het komende half jaar met dual cores als ik vragen mag? Naar alle waarschijnlijk komt er dit jaar sowieso nog een nieuw toptoestel van HTC (de aangekondigde modellen zijn dat namelijk niet).
pi_93515445
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Wat voor merkbaar voordeel heb je het komende half jaar met dual cores als ik vragen mag? Naar alle waarschijnlijk komt er dit jaar sowieso nog een nieuw toptoestel van HTC (de aangekondigde modellen zijn dat namelijk niet).
Geen aankondiging dus heb je in feite niets.
Nu nog niet , maar ik verwach niet dat TS binnen 6 maanden van telefoon gaat verwisselen en dan kan hij spijt krijgen , omdat tegen die tijd de ontwikkelaars al zijn over gestapt naar dual core.
pi_93515571
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef ufopiloot12 het volgende:

[..]

Geen aankondiging dus heb je in feite niets.
Nu nog niet , maar ik verwacht dat TS niet binnen 6 maanden van telefoon gaat verwisselen en dan kan hij spijt krijgen , omdat tegen die tijd de ontwikkelaars al zijn over gestapt naar dual core.
Dan nog zal je daar vooral profijt van hebben als je zwaardere games speelt.
pi_93515604
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan nog zal je daar vooral profijt van hebben als je zwaardere games speelt.
Hij heeft al aan gegeven dat hij dat doet.
pi_93515665
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef ufopiloot12 het volgende:

[..]

Hij heeft al aan gegeven dat hij dat doet.
Dan heb ik daar vast overheen gelezen.
pi_93515773
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bedankt voor de reactie. Momenteel neig ik inderdaad nog het meest naar de Desire S, met de Motorola Atrix op de tweede plaats.

Ik speel zelf best veel spelletjes op mijn iPhone en heb ook aardig wat zware 3D-spellen. Dit vind ik op de huidige Desire een beetje tegenvallen in vergelijking met mijn iPhone, maar misschien dat dat minder is op de nieuwe.

Wel vind ik de mogelijkheid om video te kijken via HDMI een grote meerwaarde hebben en is het erg knap dat Motorola een 4" scherm met hoge resolutie heeft kunnen stoppen in een smartphone is bijna net zo klein is als de iPhone.

Het design vind ik ook best aantrekkelijk, al vind ik de Desire S net wat mooier.
Alstu
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:55:54 #83
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93521049
Ik heb een hoop gemist zie ik :)

Ik zal even wat verduidelijkingen geven:

Ik ben niet op zoek naar het perfecte toestel. Ik ben zelfs niet eens op zoek naar het beste toestel op de markt, want die heb ik naar mijn mening al met de iPhone 4. Ik zie het aflopen van mijn abonnement om een keer wat anders te proberen naast mijn iPhone. Een nieuw speeltje dus, dat bij voorkeur wat toevoegt aan de iPhone (een ander OS, nieuwere snufjes ed).

Wat ik wel wil, is een topmodel, eentje die zoveel mogelijk kan en zo snel mogelijk. Waarom? Omdat het kan :)

Wat ik wel belangrijk vind is dat de mediafunctionaliteit die van mijn iPhone zo dicht mogelijk benadert, zodat ik mijn iPhone ook wel eens thuis kan laten. Natuurlijk valt een en ander wel met een app te compenseren (en ik hoor graag welke Android-app aan al mijn voorkeuren voldoet :)), maar het zou fijn zijn als het toestel dat ik kies zoveel mogelijk functionaliteit 'out of the box' heeft. De Atrix scoort bijvoorbeeld hoger dan de Optimus door standaard DivX te ondersteunen naast h.264, en VLC is er helaas nog niet voor Android. Zowel de Atrix als de Optimus hebben weer een streepje voor door 1080p output via HDMI.

Het is daarom ook jammer dat de Optimus punten verliest op geluidskwaliteit en gebrek aan ondersteuning voor FLAC, Apple lossless of andere lossless-formaten (wat met een maximum opslag van 40GB wel een mogelijkheid had kunnen zijn).

Zoals het er nu naar uitziet, kies ik nu voor een van de HTC's of toch voor de Optimus, en laat ik mij over een paar maanden verleiden de Atrix te kopen nadat ik het eerder gekozen toestel op marktplaats verpatst heb :')
pi_93521903
tldr maar ik zou een iPhone nemen.

Nuo grontjens
New in town
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:19:30 #85
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93522087
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef AliKebap het volgende:
tldr maar ik zou een iPhone nemen.

Nuo grontjens
grappig man :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:23:44 #86
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93522238
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Dutchguy het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom WP7 niets voor je is. Het krijgt redelijke tot goede reviews, ziet er echt nextgen uit en het zou juist voor iemand die zo in technologie geinteresseerd is als jij interessant kunnen zijn om van dichtbij mee te maken hoe het OS zich ontwikkelt.

Zomaar een gedachte hoor. ;)
WP7 is nu wat Android anderhalf jaar geleden was. Er zitten een paar fundamentele designkeuzes in die mij erg tegenstaan, het krijgt (nog) niet de support die Android en iOS hebben en met Android heb ik meer ervaring.

Misschien dat ik naar een WP7-toestel ga kijken als m'n abonnement volgend jaar afloopt :)
pi_93522427
Over de Samsung Galaxy serie nog een keer: Geluidskwaliteit is belabberd te noemen met de hack van SuperCurio juist weer uitstekend.

Voor de rest zal ik mezelf niet doodstaren op stock ondersteunde video-, muziekcodecs ''There's an app for that :)'' in tegenstelling tot Apple laat Google alles vervangen wat je wilt je dailer, browser, mailclient, MP3-speler whatever. Gevolg hiervan is dat vrijwel elk bestand ondersteunt kan worden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:37:29 #88
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93522711
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

WP7 is nu wat Android anderhalf jaar geleden was. Er zitten een paar fundamentele designkeuzes in die mij erg tegenstaan, het krijgt (nog) niet de support die Android en iOS hebben en met Android heb ik meer ervaring.

Misschien dat ik naar een WP7-toestel ga kijken als m'n abonnement volgend jaar afloopt :)
windows is echt de k*nker onder de besturingsystemen.
tevens zijn er amper apps
pi_93523323
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Daar zit wat in. Wel leuk om de ontwikkelingen in de gaten te houden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:07:10 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_93542994
SGS2 dus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:14:16 #91
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_93543376
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef ukga het volgende:

[..]

windows is echt de k*nker onder de besturingsystemen.
Waar baseer je dit op?
quote:
tevens zijn er amper apps
Dit groeit met de dag.
Overigens zou ik ook op dit moment WP7 afraden, omdat het in principe nog niet gelaunched is en in Nederland beperkt ondersteund wordt. Maar het besturingssysteem zelf, heeft potentieel en gaat sowieso erg goed verkopen met de support van mn. Nokia.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:16:52 #92
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93543505
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Catch22- het volgende:
SGS2 dus
Mooi toestel, mooie specs, maar die is nog groter dan de LG Optimus 2X, die ik eigenlijk al te groot vind, en voorlopig nog niet te krijgen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:22:29 #93
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_93543774
Die is er volgende maand. Is tevens 1 vd weinig met dualcore.

En wil je echt met een LG lopen? Die gaat echt voorbij gelopen worden door de SGS2
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_93544249
Het probleem van Smartphones is dat er steeds nieuwe, mooiere en betere uit komen. Koop je er nu dus een is die over een paar maand alweer verouderd. Beetje jammer
Oi!
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:34:59 #95
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93544455
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Waar baseer je dit op?

[..]

op mijn ervaringen met windows mobile
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:36:48 #96
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93544557
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef iRemco het volgende:
Het probleem van Smartphones is dat er steeds nieuwe, mooiere en betere uit komen. Koop je er nu dus een is die over een paar maand alweer verouderd. Beetje jammer
ja maard at was in de tijd met die nokia's en samsungs ook.Dat zul je ook blijven houden. Net als met tv's; eerst was het breedbeed, toen flatscreen, toen kwam de hd ready, full hd, 50 hertz, 100, 200 600, 3d tv's met bril, 3d tv's zonder bril.
er zit geen eind aan
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:08:53 #97
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_93546174
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef ukga het volgende:

[..]

op mijn ervaringen met windows mobile
En dat zegt iets over je jij weet waar je het over hebt: Niet dus. WP7 is iets heel anders dan Windows Mobile.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:36 schreef ukga het volgende:

ja maard at was in de tijd met die nokia's en samsungs ook.Dat zul je ook blijven houden. Net als met tv's; eerst was het breedbeed, toen flatscreen, toen kwam de hd ready, full hd, 50 hertz, 100, 200 600, 3d tv's met bril, 3d tv's zonder bril.
er zit geen eind aan
Sommige smartphones kunnen gewoon langer mee. Het eerste toestel met de 1 GHz Snapdragon kwam in Nederland uit, in november van 2009. En nu worden toestellen nog steeds met die processor uitgerust, omdat het gewoon en zeer courante processor is, waarmee je het meeste nog kan. En bijv. breedbeeldtelevisies hebben erg lang gehad, en pas sinds een paar jaar zijn de meeste tv-uitzendingen ook echt breedbeeld. Bij telefoons gaat het in principe sneller, maar op dit moment zijn de toestellen zo krachtig, dat ze allemaal wel even mee kunnen, wanneer je nu voor een high-end toestel gaat.

Ik heb een HD2 in december van 2009 gekocht. En die draait nog steeds alles. Android en WP7 draaien soepel, en alle apps ook. Wanneer je net de juiste keus maakt, kun je langer met een toestel doen. De ècht betere toestellen beginnen nu pas te komen, met de dual-core processoren. Maar wanneer het gaat om het kunnen draaien van apps, zijn ook die toestellen voorlopig niet beter, omdat ze niets wat voor mij belangrijk is, echt beter kunnen.

Maar voor TS, lijkt het er sowieso op dat het iemand is die minder lang met een telefoon doet dus dan is het sowieso minder relevant. Aan de andere kant is hij waarschijnlijk een enthousiast, en dan wil je gewoon alle beschikbare shit erop hebben. Wellicht iets ingeven op de camera (maar als je geen N8 koopt, heb je in dit opzicht sowieso niet dè topcamera op een smartphone van het moment, dus dan maakt dat ook minder uit).

Je kan er ook op een andere manier tegenaan kijken. Kwa software is de Nexus S wel interessant, omdat het het enige toestel is dat gewoon een untouched Android heeft. Het heeft weliswaar geen topspecs, maar zal gewoon prima meekunnen. En hij is ook gewoon beter afgewerkt dan de Galaxy S. Het plastic is jammer, maar ziet er ook niet slecht uit.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:09:25 #98
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93546195
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef iRemco het volgende:
Valt mee, hoor. De HTC Desire is een jaar oud en komt nog prima mee met de nieuwste smartphones. De iPhone 4 is van juli vorig jaar en nog steeds de beste telefoon op de markt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:17:44 #99
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93546578
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar voor TS, lijkt het er sowieso op dat het iemand is die minder lang met een telefoon doet dus dan is het sowieso minder relevant. Aan de andere kant is hij waarschijnlijk een enthousiast, en dan wil je gewoon alle beschikbare shit erop hebben. Wellicht iets ingeven op de camera (maar als je geen N8 koopt, heb je in dit opzicht sowieso niet dè topcamera op een smartphone van het moment, dus dan maakt dat ook minder uit).
Klopt. Het scheelt ook dat het niet mijn primaire toestel wordt, en dat ik sowieso nog mijn iPhone 4 heb om op terug te vallen. Dat geeft me wat meer vrijheid om wat nieuws uit te proberen.
quote:
Je kan er ook op een andere manier tegenaan kijken. Kwa software is de Nexus S wel interessant, omdat het het enige toestel is dat gewoon een untouched Android heeft. Het heeft weliswaar geen topspecs, maar zal gewoon prima meekunnen. En hij is ook gewoon beter afgewerkt dan de Galaxy S. Het plastic is jammer, maar ziet er ook niet slecht uit.
De Nexus S ziet er al een stuk beter uit dan de Galaxy S inderdaad. Het probleem is ook niet zozeer dat hij geen topspecs heeft, maar meer dat hij alsnog duurder is dan de toestellen die wel topspecs hebben. Als hij meer geprijsd was naar specificaties, had ik eerder de Nexus S gekozen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:21:57 #100
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_93546762
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:

De Nexus S ziet er al een stuk beter uit dan de Galaxy S inderdaad. Het probleem is ook niet zozeer dat hij geen topspecs heeft, maar meer dat hij alsnog duurder is dan de toestellen die wel topspecs hebben. Als hij meer geprijsd was naar specificaties, had ik eerder de Nexus S gekozen.
Tsja, da's wel jammer inderdaad. Komt deels ook doordat Google hem niet in Nederland wil verkopen, en dat alleen maar via Vodafone doet. En Vodafone is weer niet geïnteresseerd in de losse verkoop en houdt dus de adviesprijs aan die inderdaad hoog ligt. Mocht je hem echter via een Engelse of Amerikaanse connectie kunnen krijgen.... Zeker als het op een gunstig pond/dollar vs euro moment valt, dan kun je een leuke slag slaan. Ik weet alleen niet hoe het dan zit met garantie. Steeds vaker hebben merken zelf een service om het af te handelen, en is het gewoon internationaal geldig. Maar ik zou er niet gemakshalve zomaar vanuit gaan en dit eerst even uitzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')