abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93437321
Bedankt voor de reactie. Momenteel neig ik inderdaad nog het meest naar de Desire S, met de Motorola Atrix op de tweede plaats.

Ik speel zelf best veel spelletjes op mijn iPhone en heb ook aardig wat zware 3D-spellen. Dit vind ik op de huidige Desire een beetje tegenvallen in vergelijking met mijn iPhone, maar misschien dat dat minder is op de nieuwe.

Wel vind ik de mogelijkheid om video te kijken via HDMI een grote meerwaarde hebben en is het erg knap dat Motorola een 4" scherm met hoge resolutie heeft kunnen stoppen in een smartphone is bijna net zo klein is als de iPhone.

Het design vind ik ook best aantrekkelijk, al vind ik de Desire S net wat mooier.
pi_93437353
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Inderdaad. Een miljard heeft drie nullen meer.
Als je niet normaal kunt reageren, kun je dan aub gewoon weg blijven? Je bent niet grappig. Je bent niet slim. Je bent gewoon vervelend.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:38:21 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93437607
HTC Desire ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_93437724
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
HTC Desire ^O^.
Mee eens, mijn favoriete Android-telefoon van 2010. Maar het is nu 2011 en er zijn een hoop nieuwe modellen die de Desire in de schaduw zetten.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:42:37 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93437805
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Mee eens, mijn favoriete Android-telefoon van 2010. Maar het is nu 2011 en er zijn een hoop nieuwe modellen die de Desire in de schaduw zetten.
Je hebt je dusdanig goed ingelezen dat je volgens mij heel wel in staat bent om zelf een keuze te maken :).

Hier zul je vooral HTC Desire ^O^, iPhone ^O^ en Samsung Galaxy S ^O^-roepers aantreffen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93438317
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt je dusdanig goed ingelezen dat je volgens mij heel wel in staat bent om zelf een keuze te maken :).

Hier zul je vooral HTC Desire ^O^, iPhone ^O^ en Samsung Galaxy S ^O^-roepers aantreffen :P.
We zijn 30 reacties verder en jij bent de eerste die dat geroepen heeft (los van wat andere nutteloze reacties).
  maandag 28 februari 2011 @ 13:56:09 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93438412
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

We zijn 30 reacties verder en jij bent de eerste die dat geroepen heeft (los van wat andere nutteloze reacties).
Mooi zo.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 14:18:03 #33
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_93439302
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bedankt voor de reactie. Momenteel neig ik inderdaad nog het meest naar de Desire S, met de Motorola Atrix op de tweede plaats.

Ik speel zelf best veel spelletjes op mijn iPhone en heb ook aardig wat zware 3D-spellen. Dit vind ik op de huidige Desire een beetje tegenvallen in vergelijking met mijn iPhone, maar misschien dat dat minder is op de nieuwe.

Wel vind ik de mogelijkheid om video te kijken via HDMI een grote meerwaarde hebben en is het erg knap dat Motorola een 4" scherm met hoge resolutie heeft kunnen stoppen in een smartphone is bijna net zo klein is als de iPhone.

Het design vind ik ook best aantrekkelijk, al vind ik de Desire S net wat mooier.
Ik weet dat je geen iPhone 4 wilt, maar is het een optie om nog een paar maanden te wachten en te kijken wat de iPhone 5 gaat brengen? De verwachting is dat deze ook een 4" scherm krijgt (al blijft de resolutie gelijk aan die van de iPhone 4). Maar het gebrek aan resolutie zou dan gecompenseerd worden door de Retina kwaliteit van het scherm. Als alles goed is, wordt de iPhone 5 over een maand of 4 gelanceerd.
  maandag 28 februari 2011 @ 14:19:04 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93439343
iPhone 5 schijnt pas in september te komen. Dat is wel wat langer dan 'een paar maanden'.
Niet meer actief op Fok!
pi_93439552
@TS: waarom zouden ze een telefoon HD noemen als het geen HD zou zijn?

Maar ik zou zelf wel voor de HTC Desire HD gaan :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_93439669
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als je niet normaal kunt reageren, kun je dan aub gewoon weg blijven? Je bent niet grappig. Je bent niet slim. Je bent gewoon vervelend.
Ik vermaak me prima en ga derhalve niet weg. Ik vind je assumptie nog steeds bijzonder: je gaat er met die lap tekst in de OP vanuit dat er meerdere mensen zitten te springen om je van advies te gaan voorzien. Ga naar een winkel en probeer wat uit. Moeilijk gezeik om een telefoon. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_93439710
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vermaak me prima en ga derhalve niet weg. Ik vind je assumptie nog steeds bijzonder: je gaat er met die lap tekst in de OP vanuit dat er meerdere mensen zitten te springen om je van advies te gaan voorzien. Ga naar een winkel en probeer wat uit. Moeilijk gezeik om een telefoon. :')
Onzin, neemt iemand eens de moeite om zelf onderzoek te doen en een fatsoenlijke OP in elkaar te zetten, krijgt die nog gezeik.
pi_93439724
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Onzin, neemt iemand eens de moeite om zelf onderzoek te doen en een fatsoenlijke OP in elkaar te zetten, krijgt die nog gezeik.
En terecht.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_93440835
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
@TS: waarom zouden ze een telefoon HD noemen als het geen HD zou zijn?
Omdat mensen erin trappen ;) De HTC Desire heeft een resolutie van 800x480 pixels. De Desire 'HD' heeft een resolutie van 800x480 pixels. Zelfde resolutie, alleen uitgerekt over een groter scherm. Dit betekent: lagere pixeldensiteit, dus minder scherp beeld. Dat noem ik geen HD.
quote:
Maar ik zou zelf wel voor de HTC Desire HD gaan :)
Dat kan. Mensen die voor de Desire HD gaan zullen denk ik ook niet teleurgesteld zijn, want het is een prima telefoon. Maar ik vind hem te groot.
pi_93440885
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef Skv het volgende:

[..]

Mijn presumptie bedoel je?

En jij noemt het moeilijk gezeik, maar daar is lang niet iedereen het mee eens. Ga vooral lekker met je iPhone spelen en blijf weg.
pi_93440890
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Omdat mensen erin trappen ;) De HTC Desire heeft een resolutie van 800x480 pixels. De Desire 'HD' heeft een resolutie van 800x480 pixels. Zelfde resolutie, alleen uitgerekt over een groter scherm. Dit betekent: lagere pixeldensiteit, dus minder scherp beeld. Dat noem ik geen HD.
HD heeft in dit geval dan ook niets met de schermresolutie te maken.
pi_93440956
Het slaat inderdaad ook volgens mij op de 8,X megapixel camera die 720P video kan vast leggen ;)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_93441325
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik weet dat je geen iPhone 4 wilt, maar is het een optie om nog een paar maanden te wachten en te kijken wat de iPhone 5 gaat brengen? De verwachting is dat deze ook een 4" scherm krijgt (al blijft de resolutie gelijk aan die van de iPhone 4). Maar het gebrek aan resolutie zou dan gecompenseerd worden door de Retina kwaliteit van het scherm. Als alles goed is, wordt de iPhone 5 over een maand of 4 gelanceerd.
De iPhone 5 zal waarschijnlijk gewoon in Juli gelanceerd worden, net als de voorgaande modellen. Mijn ervaring is echter dat de iPhone pas tegen september in Nederland en Belgie beschikbaar zal zijn, en zelfs dan heel beperkt. Dat was met de iPhone 4 ook, die heb ik uiteindelijk in Parijs moeten halen omdat ik anders 10 weken op de wachtlijst moest gaan staan.

Naast het feit dat de iPhone 5 pas over minstens een half jaar een beetje goed verkrijgbaar gaat zijn, heb ik nog een aantal andere redenen om de iPhone 5 niet als mijn volgende telefoon te kiezen:

1. Mijn iPhone 4 volstaat nog meer dan prima, en -als we naar de geschiedenis van de iPhone kijken- zal iOS 5 ook uitgebracht worden op de iPhone 4.

2. De kans is heel groot dat Apple een paar maanden na de lancering van de iPhone 5 een vijfde generatie iPod Touch op de markt brengt, die voor minder dan de helft van de prijs in bijna alles gelijk heeft. De iPhone 4 bracht ons een snellere processor, betere batterij, retina display, front facing camera en HD-filmen. De iPod Touch 4 heeft dit ook allemaal, en mist alleen de 5MP fotofunctie en GPS. Beiden zijn te vervangen met een goede Android smartphone.

De 32GB iPhone 4 kost 750 euro. De 32GB iPod Touch 4 kost 300 euro. Ik vind 450 euro voor een bel- en smsfunctie behoorlijk veel geld. Daarom geen iPhone 5 voor mij :)

Als de iPhone 5 heel erg indrukwekkende specificaties met zich mee brengt, schat ik de kans ook wel hoog in dat ik uiteindelijk de iPod Touch koop. Tot die tijd ben ik erg benieuwd hoe goed de beste Android smartphones zijn.
pi_93441366
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
Het slaat inderdaad ook volgens mij op de 8,X megapixel camera die 720P video kan vast leggen ;)
Volgens mij niet. De nieuwe Incredible heeft dat ook, en heet de Incredible S, niet de Incredible HD.
pi_93443514
De telefoons die jij noemt zijn eigenlijk redelijk gelijkwaardig. Dus daar kan je weinig fout aan gaan zijn allemaal snelle telefoons.

Ik zou mezelf proberen in te lichten via Xda-developers voor verborgen gebreken. Galaxy S, had de snelste proccesor en GPU op moment van launch (oké, gedeeld eerste met Iphone die bijna zelfde chipset gebruikt). Alleen bleek die gebruik te maken van RFS als bestandssysteem wat voor een lag zorgde.

Ook andere vervelende bugs hebben ze zeer snel gevonden op XDA.

Tenslotte heb je het over hacken dus ik zou kiezen voor een populair toestel in deze gemeenschap. Hoe meer ontwikkelaars hoe sneller je ports en tweaks krijgt.
pi_93443670
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:00 schreef Kandijfijn het volgende:
De telefoons die jij noemt zijn eigenlijk redelijk gelijkwaardig. Dus daar kan je weinig fout aan gaan zijn allemaal snelle telefoons.

Ik zou mezelf proberen in te lichten via Xda-developers voor verborgen gebreken. Galaxy S, had de snelste proccesor en GPU op moment van launch (oké, gedeeld eerste met Iphone die bijna zelfde chipset gebruikt). Alleen bleek die gebruik te maken van RFS als bestandssysteem wat voor een lag zorgde.

Ook andere vervelende bugs hebben ze zeer snel gevonden op XDA.

Tenslotte heb je het over hacken dus ik zou kiezen voor een populair toestel in deze gemeenschap. Hoe meer ontwikkelaars hoe sneller je ports en tweaks krijgt.
Dat zijn wel bruikbare tips, bedankt! :)

Voor de Axtrix hadden ze al root acces verkregen voor hij op de markt was, heb ik gelezen. Custom roms zullen dus niet lang op zich laten wachten gok ik. En die verborgen gebreken zijn inderdaad wel dingen om in de gaten te houden. Ik zal daar eens rond gaan kijken.

Ik zie net trouwens dat de Desire S en Incredible S ook nog niet uit zijn, dus ik denk dat ik toch even moet wachten..
pi_93443949
Je maakt je druk om software, terwijl je dat zelf in de hand hebt (rooten/custom roms). Allemaal onbelangrijk dus.

Kijk gewoon welke hardware je wil en welk toestel je mooi vindt. Ik zou zeker niet 1 van de nieuwse HTC's nemen als er van Samsung en LG al dual core toestellen aankomen.

[ Bericht 14% gewijzigd door 16meter op 28-02-2011 16:15:58 ]
pi_93444228
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef 16meter het volgende:
Je maakt je druk om software, terwijl je dat zelf in de hand hebt (rooten/custom roms). Allemaal onbelangrijk dus.
Niet helemaal. De telefoon moet wel te rooten zijn. De HTC Legend is bijvoorbeeld nog niet of nauwelijks te rooten. En zelfs wanneer deze te rooten is, is het nog de vraag of hier echt stabiele custom roms voor komen.
quote:
Kijk gewoon welke hardware je wil en welk toestel je mooi vindt. Ik zou zeker niet 1 van de nieuwse HTC's nemen als er van Samsung en HTC al dual core toestellen aankomen.
De meerwaarde van dualcore moet zich nog bewijzen, en de vraag is in hoeverre dit zich gaat uiten in accuduur. De Atrix heeft wel een 33% grotere batterij dan de Desire S, dus moet in principe wel mee kunnen komen.
pi_93445087
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat zijn wel bruikbare tips, bedankt! :)

Voor de Axtrix hadden ze al root acces verkregen voor hij op de markt was, heb ik gelezen. Custom roms zullen dus niet lang op zich laten wachten gok ik. En die verborgen gebreken zijn inderdaad wel dingen om in de gaten te houden. Ik zal daar eens rond gaan kijken.

Ik zie net trouwens dat de Desire S en Incredible S ook nog niet uit zijn, dus ik denk dat ik toch even moet wachten..
-Ninja edit-

Waarom schiet je de Nexus S en de SGS 2 af vanwege zijn body? Ik heb zelf een SGS en ben zeer tevreden over de body om eerlijk te zijn. Het oogt misschien een beetje goedkoop maar is oerdegelijk.

quote:
Dualcore trekt de batterij waarschijnlijk sneller leeg
Dat is een foute aanname, apps die geen gebruik maken van dualcore heeft het natuurlijk geen verschil. Nog steeds 1 kern die draait op bijv. 800 mhz.

Echter is een exceptioneel verband tussen het gebruik van energie en de kloksnelheid. 2X 400mhz gebruikt minder energie dan 1 keer 800 mhz. In theorie zijn dualcores dus energie-zuiniger.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kandijfijn op 28-02-2011 16:40:13 ]
pi_93445210
"Mijn abonnement loopt de komende maand af, dus ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon. Ik heb best veel eisen...."

Ik stopte hier bij het lezen :')
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')