Broek zit vol i guessquote:Op maandag 28 februari 2011 12:26 schreef Darklight het volgende:
Wat loopt Karim raar, net alsof die elke nacht met Servio heeft lopen stoeien
Nee je moet niet zomaar iets roepenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Zzoos het volgende:
hoor ik nou goed dat servio zei dat hij zijn opa 7 jaar geleden heeft afgeschreven?
dat heb ik gemist, vertelquote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef mYsca het volgende:
Nog veel gemist nadat Guido. Joanne's geheim bijna had geraden ?
mmm ik dacht dat te horenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee je moet niet zomaar iets roepenTe lang om hier te typen
dat is niet de verwijzing waar ik het over heb. Ik heb het over de zgn verwijzing van de site. En dolfijnen zijn hoogbegaafd? Of?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Het was zeker wel verdacht dat juist Mo het schilderij van de dolfijn moest ophangen, vooral omdat ze zelf expres over de oranje rand ( de stem zei dat ze moest benadrukken dat ze naar het hele schilderij moesten kijken ) begon om Alex op een dwaalspoorte zette. Wat blijkbaar ook gelukt is want hij drukte fout en dacht dat ze iets met een bekende voetballer heeft oid.
Zijn hele leven is geloof ik een leugen, hij gooide er net de stelling in, dat hij doet wat hij wil en schijt heeft wat anderen over hem denken.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef angeljacky het volgende:
Ja hoor switchen naar alex en het eerste wat ik hoor is WEER over zijn vriendengroep.
Ik vind dat hij wel vaak over zijn vrienden heeft, ik vraag me af of hij ze wel heeft, ik heb het idee dat hij er over pocht.
IntelligentieNet als andere walvissen staan dolfijnen bekend als zeer intelligente en sociale dieren. Ze hebben relatief grote hersenen, waarvoor overigens ook andere verklaringen bestaan dan hoge intelligentie: dolfijnen kennen geen remslaap en dieren zonder remslaap hebben vaak relatief grote hersenen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Lesterr het volgende:
[..]
dat is niet de verwijzing waar ik het over heb. Ik heb het over de zgn verwijzing van de site. En dolfijnen zijn hoogbegaafd? Of?
Bron wikipediaquote:Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
IntelligentieNet als andere walvissen staan dolfijnen bekend als zeer intelligente en sociale dieren. Ze hebben relatief grote hersenen, waarvoor overigens ook andere verklaringen bestaan dan hoge intelligentie: dolfijnen kennen geen remslaap en dieren zonder remslaap hebben vaak relatief grote hersenen.
Ik zei; niet meteen...als in...ik moet ze eerst een tijdje zien en meemaken. Ik oordeel nu ook alleen op wat ik zie op beeld. Misschien spelen ze wel een karakter.quote:
ok duidelijk. Dit vind ik wel een duidelijke verwijzing naar monique. Maar die tvshow en die site verwijzing zeggen helemaal niks.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
IntelligentieNet als andere walvissen staan dolfijnen bekend als zeer intelligente en sociale dieren. Ze hebben relatief grote hersenen, waarvoor overigens ook andere verklaringen bestaan dan hoge intelligentie: dolfijnen kennen geen remslaap en dieren zonder remslaap hebben vaak relatief grote hersenen.
Hij kwam fake over vond hij zelf (en de rest vond dat ook of 'gewoon wereldvreemd/awkward')quote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Alex zegt dat hij geprobeerd heeft mee te doen met de groep, maar het lukte niet omdat het niet vanuit zijn gevoel kwam. Ik hou wel van mensen die hun gevoel mee laten spreken!
Of Karimquote:Op maandag 28 februari 2011 12:35 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ok duidelijk. Dit vind ik wel een duidelijke verwijzing naar monique. Maar die tvshow en die site verwijzing zeggen helemaal niks.
Omdat hij zich te goed voelt voor de groep, terwijl de groep iemand die niet werkt, nooit gewerkt heeft en zomaar aannames maakt zich juist als groep te goed moet voelen voor hem ipv andersom.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Alex zegt dat hij geprobeerd heeft mee te doen met de groep, maar het lukte niet omdat het niet vanuit zijn gevoel kwam. Ik hou wel van mensen die hun gevoel mee laten spreken!
Alex lijkt me ook wel een gevoelsmens. Die je dus echt kunt kwetsen en niet meteen weet hoe hij daarop moet reageren, dus maar niet reageert.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef xdiashalizx het volgende:
hij heeft gewoon een baan hoor. niet zo mensenkenner servio napratenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Omdat hij zich te goed voelt voor de groep, terwijl de groep iemand die niet werkt, nooit gewerkt heeft en zomaar aannames maakt zich juist als groep te goed moet voelen voor hem ipv andersom.
Ligt er aan volgens welke test, de Wechsler WAIS-III hanteert hoogebegaafd tussen 120-130, te lezen onde kopje: De betekenis van IQ-scoresquote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze heeft toegegeven een IQ van 121 te hebben, maar dan ben je nog niet hoogbegaafd.
Is manager toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een baan hoor. niet zo mensenkenner servio napraten
dat dusquote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een baan hoor. niet zo mensenkenner servio napraten
Guido gin vroeg naar bed maar kon niet slapen wat die vleermuis spookte door zijn hoofd. Dus hij heeft de link gelegd tussen vleermuis/nachtpillen/schoen/nachtkijker. Maar weet nog niet precies wie. Maar weet wel dat het met de nacht te maken heeft. Helaas zat ie bij Joanne te brainstormenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef stormiot het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, vertel
zou ook wel tijd worden dat iemand die link legt
sharon heeft dus een missie
anderen ook?
verder nog iets gemist sinds gisteravond sinds bbq
later kwamen Karim, Aafke en Flip er ook nog bijquote:Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef mYsca het volgende:
[..]
Guido gin vroeg naar bed maar kon niet slapen wat die vleermuis spookte door zijn hoofd. Dus hij heeft de link gelegd tussen vleermuis/nachtpillen/schoen/nachtkijker. Maar weet nog niet precies wie. Maar weet wel dat het met de nacht te maken heeft. Helaas zat ie bij Joanne te brainstormen
Mwah Joanna kwam erbij op een gegeven moment.. later ook Karim, Philip en Aafke en als je die blikken van Joanna zagquote:Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef mYsca het volgende:
[..]
Guido gin vroeg naar bed maar kon niet slapen wat die vleermuis spookte door zijn hoofd. Dus hij heeft de link gelegd tussen vleermuis/nachtpillen/schoen/nachtkijker. Maar weet nog niet precies wie. Maar weet wel dat het met de nacht te maken heeft. Helaas zat ie bij Joanne te brainstormen
Ja lijkt mij ook wel, het is geen slechte peer. Alleen hij mag van mij wel voelen en niet zeuren.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Alex lijkt me ook wel een gevoelsmens. Die je dus echt kunt kwetsen en niet meteen weet hoe hij daarop moet reageren, dus maar niet reageert.
Flip haalt de finale weet ik zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wel, het is geen slechte peer. Alleen hij mag van mij wel voelen en niet zeuren.
Gooi Phillip er maar uit zou ik zeggen. Of Maik. Maar het liefst natuurlijk Laura
NEEEEEEE natuurlijk niet Lauraquote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wel, het is geen slechte peer. Alleen hij mag van mij wel voelen en niet zeuren.
Gooi Phillip er maar uit zou ik zeggen. Of Maik. Maar het liefst natuurlijk Laura
Al die bakvissen die op hem stemmen, omdat hij van die mooie ogen heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Flip haalt de finale weet ik zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |