Nu komt het moeilijkste van alles! Het bedenken van een artiestennaamquote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef sharr het volgende:
Ik ben weer met VDJ aan het spelen.
Best makkelijk. Kom ik nu achter.
DJ Sharrquote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nu komt het moeilijkste van alles! Het bedenken van een artiestennaam![]()
Gewoon DJ Sharrquote:Op maandag 28 februari 2011 11:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nu komt het moeilijkste van alles! Het bedenken van een artiestennaam![]()
Ik heb 4 of 5 vragen beantwoord en maar 1x "zeker mee eens" en dat is de snelheid omhoog.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dat met 90 % neutrale antwoorden?
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Dj Sharr-p .. met altijd scherpe muziek!
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt ook ipv Dj Sharr Dj Ron doen, maar dan moet je wel een backspin na elke plaat doen
Haha, die kan er nog wel mee door ja hahaquote:
Huhquote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt ook ipv Dj Sharr Dj Ron doen, maar dan moet je wel een backspin na elke plaat doen
Ik heb alleen een lege OV kaart voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef mc-Piel het volgende:
Maar als ik het goed begrijp wil niemand me dalijk een lift naar Boskoop geven?
Goed begrepenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef mc-Piel het volgende:
Maar als ik het goed begrijp wil niemand me dalijk een lift naar Boskoop geven?
Holy shit.. waar was datquote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef PiRANiA het volgende:
Holy shit. Vanaf 50 seconden. Koninginnedagdrama ².
De bus stopt niet waar ik moet zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goed begrepen.
De bus wil misschien wel?
2,5 km ???quote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De bus stopt niet waar ik moet zijn..
Dan moet ik zo'n 2.5km terug lopen.
Ga fietsenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De bus stopt niet waar ik moet zijn..
Dan moet ik zo'n 2.5km terug lopen.
Ja.. dat is de enige optie die ik nu heb!quote:
Goed voor je conditiequote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja.. dat is de enige optie die ik nu heb!..
Mams heeft de auto gepakt naar werk..
Dus ik mag dalijk even 16km gaan fietsen..
Maar ook nog 16 terugquote:
True..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:13 schreef sharr het volgende:
Piel kun je beter de bus nemen, 2.5 km lopen is minder.
D66quote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Christelijke partijen stem ik uit principe niet op. Het platform lokale partijen zit een stelletje gakken in waar ik nooit op zou stemmen. PVDA geloof ik niet meer in.
Blijft niet veel over.
De democratische partij ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden ja. Wat is die met dat vraagteken?
partij voor de dieren?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Uni van Democraten.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik sla maar eens over denk ik. Provinciegedoe. En je krijgt toch nooit waar je op gestemd hebt.quote:
Unie * van democraten is het..quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef PiRANiA het volgende:
Nu even deze proberen:
http://www.stemwijzer.nl/(...)dex.html#/stelling/1
quote:<www.stemwijzer.nl>
De Stemwijzer werkt helaas niet goed in Opera. We verzoeken u een andere browser zoals FireFox, Google Chrome of Internet Explorer te gebruiken. Onze excuses voor het ongemak!
niks mis met FFquote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]_____________!!!!!!!!
En dan FF op #1 zetten
die was van mijquote:
hai popjequote:
Lastig. Ik ben niet zo zeer tegen islam in het bijzonder, maar vooral tegen alle vormen van religie. Wat dat betreft ben ik voor...quote:De provincie moet beleid ontwikkelen om de islam een halt toe te roepen.
maar mijn telefoon browser ondersteunt html5 wel beter dan IE 8quote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Alles mis met FF.! + alle beveiligingslekken, zelfs IE8 is veiliger.
Maar die ZH-stemwijzer ziet er héél anders uit dan die van NH
Daar komt IE9 voor binnenkort.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef dragems het volgende:
[..]
maar mijn telefoon browser ondersteunt html5 wel beter dan IE 8
Deze bevestigt wat ik van plan was, topquote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef PiRANiA het volgende:
Nu even deze proberen:
http://www.stemwijzer.nl/(...)dex.html#/stelling/1
die is ondersteunt het ook minder dan mijn mobile browserquote:Op maandag 28 februari 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar komt IE9 voor binnenkort.
PLP en PVV vallen sowieso af right?quote:
Wat is het probleem? Ik zou eerder PVV dan CDA stemmen hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef sharr het volgende:
Die stemwijzers zijn gewoon gehackt door PVV ofzo
Dat ik het vreemd vind dat er overal bij mij PVV uitkomt, elke stemwijzer, gewoon altijd. Ja, sowieso eerder PVV dan CDA, maar ik stem ook niet op Christelijke partijen dus die reken ik niet mee.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik zou eerder PVV dan CDA stemmen hoor.
Ik denk dat dat is omdat je standpunten met ze overeen komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat ik het vreemd vind dat er overal bij mij PVV uitkomt, elke stemwijzer, gewoon altijd. Ja, sowieso eerder PVV dan CDA, maar ik stem ook niet op Christelijke partijen dus die reken ik niet mee.
Maar als ik het partijprogramma lees, totaal niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat je standpunten met ze overeen komen.
PVV wil snelheid omhoog, burkaverbod, voorkeursbeleid voor allochtonen er uit, koningin inperken, dus op al die punten kom je uit op PVV.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat ik het vreemd vind dat er overal bij mij PVV uitkomt, elke stemwijzer, gewoon altijd. Ja, sowieso eerder PVV dan CDA, maar ik stem ook niet op Christelijke partijen dus die reken ik niet mee.
Daarom is die stemwijzer ook gewoon kutquote:Op maandag 28 februari 2011 11:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar als ik het partijprogramma lees, totaal niet.
Ja volgens mij is dat het.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarom is die stemwijzer ook gewoon kut
Het is beperkt tot 25 vragen en feitelijk 2 antwoorden per vraag.quote:
Meh, waarom. Stem jij maar lekker links. Je zoon stemt rechts trouwens.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom met mijn keuzes weer in de linkse hoek terecht. Zoals verwacht.
*trekt vlamvertragend shirt aan*
Zachtjes bashen, a.u.b. Het is pas maandag.
Maar ik ken niet veel mensen die daar echt de moeite voor nemen, dus iedereen gaat van die stemwijzer uit. Of van één kreet die ze van een lijsttrekker gehoord hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is beperkt tot 25 vragen en feitelijk 2 antwoorden per vraag.
Je zou alle partijprogramma's moeten doorlezen en dan je keuze maken.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meh, waarom. Stem jij maar lekker links. Je zoon stemt rechts trouwens.
Of vanwege de uitdeelspeeltjes en daar maken die partijen dus flink misbruik van.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ik ken niet veel mensen die daar echt de moeite voor nemen, dus iedereen gaat van die stemwijzer uit. Of van één kreet die ze van een lijsttrekker gehoord hebben.
quote:
Zou bij mij dan toch de tomaten partij wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:36 schreef mc-Piel het volgende:
CDA
SP
PvdA
D66
PVV
Partij voor de dieren
Groenlinks
Christenunie
TON
VVD
SGP
Van boven naar beneden is met de meeste punten.
Charisma speelt ook een belangrijke rol. Ik vind het alleen jammer dat deze verkiezingen in het licht staan van het wel-of-niet-meerderheid-in-1e-kamer-hebben. Staan al die provinciale kandidaten in de donkere schaduw van de lijsttrekkers die de camera's naar zich toe trekken.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ik ken niet veel mensen die daar echt de moeite voor nemen, dus iedereen gaat van die stemwijzer uit. Of van één kreet die ze van een lijsttrekker gehoord hebben.
Dat is wel een punt voor provinciale staten jaquote:Op maandag 28 februari 2011 11:38 schreef Stokstaart het volgende:
SP is wel een coole partij.
Die maken ook niet zo'n punt van piraterij/downloaden enzo.
En de rest van hun standpunten dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:38 schreef Stokstaart het volgende:
SP is wel een coole partij.
Die maken ook niet zo'n punt van piraterij/downloaden enzo.
Eerst maar eens de rechtse kliek vleugellam maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is wel een punt voor provinciale staten ja.
Geen idee.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:38 schreef sharr het volgende:
[..]
En de rest van hun standpunten dan?
En nu is het weer Innocencequote:Op maandag 28 februari 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Innocente, het is van Delerium.
Er is zo'n dubstepnummer wat ik zoek, wordt heel vaak gedraaid en heeft echt een heel dikke beat, beetje rommelig enzo, verder kom ik niet. Heb je niks aan zekerquote:
Haha, vertel is wat over de opbouw, begint ie rustig?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is zo'n dubstepnummer wat ik zoek, wordt heel vaak gedraaid en heeft echt een heel dikke beat, beetje rommelig enzo, verder kom ik niet. Heb je niks aan zeker
Jouw lijst is zowat het spiegelbeeld van die van mij, alleen kwam bij de provincie PVV niet op 2 maar lager. Ik denk door dat kerncentraleverhaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef robdriessen het volgende:
Partij voor de Dieren
SP
PvdA
GroenLinks
ChristenUnie
D66
Unie van Democraten
50Plus
SGP
Platform Lokale Partijen
CDA
Partij voor de Vrijheid
VVD
Toch grappig dat de partij waar ik al 15 jaar op stem niet in de top 3 staat.
Oh, Tek-One - Broken string is ook een optie!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, vertel is wat over de opbouw, begint ie rustig?
youtube is naar:
Skrillex - Scary monsters and nice sprites ( ik denk die)
en anders:
Doctor P - Sweetshop
Awo Nitta G, faka met jou?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:43 schreef Nitrouz het volgende:
Vanuit Utrecht luister ik mee naar Koelkast.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:43 schreef Nitrouz het volgende:
Vanuit Utrecht luister ik mee naar Koelkast.
Scary monsters loopt binnen, sweet shop staat in de queuequote:Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast, heb je hem al kunnen vinden?
Oké!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Scary monsters loopt binnen, sweet shop staat in de queue
We hadden het er nog over vrijdag.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff wat was ik dronken zeg zaterdag
Ik ben bijna over mijn nek gegaan
Echt he, 3 jaar geleden had iedereen ADHD, nu zijn het allemaal autistenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef Nitrouz het volgende:
Wel veel autisten, dus ik voelde me thuis
Sowieso veel autisten in die tent, metaltuigquote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef Nitrouz het volgende:
Wel veel autisten, dus ik voelde me thuis
Dragems voelde zich thuis dus?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso veel autisten in die tent, metaltuig
1 z'n metal gast kon wel het hele nummer meezingen van Die antwoord - ninjaquote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso veel autisten in die tent, metaltuig
viel wel mee. te harde muziek en je moest echt moeite doen voor een moshpitquote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dragems voelde zich thuis dus?
Harde muziek is niet erg mits goede muziek.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef dragems het volgende:
[..]
viel wel mee. te harde muziek en je moest echt moeite doen voor een moshpit
ADD FTWquote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echt he, 3 jaar geleden had iedereen ADHD, nu zijn het allemaal autisten
Maar dat kan ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef dragems het volgende:
[..]
1 z'n metal gast kon wel het hele nummer meezingen van Die antwoord - ninja
Geniaal die gast inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef dragems het volgende:
[..]
1 z'n metal gast kon wel het hele nummer meezingen van Die antwoord - ninja
Metalgasten gaan toch ook tegen elkaar aan botsenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef dragems het volgende:
[..]
viel wel mee. te harde muziek en je moest echt moeite doen voor een moshpit
Ik heb ook een lichte vorm van ADHD, niet haten.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echt he, 3 jaar geleden had iedereen ADHD, nu zijn het allemaal autisten
Ik gaf hem het ingepakte stuur en zonder het uitgepakt te hebben zei hij "zeker een stuur"quote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hadden het er nog over vrijdag.
Hoe vond je maat het stuur?
Ik ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb ook een lichte vorm van ADHD, niet haten.
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat ik ADD heb!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb ook een lichte vorm van ADHD, niet haten.
Oja dat bedoelde ikquote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat ik ADD heb!..
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gaf hem het ingepakte stuur en zonder het uitgepakt te hebben zei hij "zeker een stuur"
Maar hij kon het wel waarderen
Dat is het ookquote:Mijn vriendin is alleen boos omdat ik mijn halve fiets (zonder slot, banden, zadel en stuur) bij het station getyft heb, dat vindt ze asociaal
Oh, lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is hem
Ohja alle muziek die ik download voor verzoekjes enzo komt ook allemaal in Draakje
yupquote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dat kan ik ook..
Enter the ninja bedoel je?
Zelf tot die conclusie komen is behoorlijk autistisch.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat ik ADD heb!..
HELD!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is hem
Ohja alle muziek die ik download voor verzoekjes enzo komt ook allemaal in Draakje
Ach, ik voel me hier prima op m'n plaats!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zelf tot die conclusie komen is behoorlijk autistisch.
dat mannetje is een echte zuipertquote:
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 11:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hemmo was dus niet op de meet?
Er waren er heel veel niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hemmo was dus niet op de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er waren er heel veel niet.
En niemand wil foto's online
Iedereen schold iedereen uit in de topics na de meet
Ik zeg: nog een keer doen
Ik snap dat niet, ik was er, niemand uitgescholden en er zijn foto's van mij online.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er waren er heel veel niet.
En niemand wil foto's online
Iedereen schold iedereen uit in de topics na de meet
Ik zeg: nog een keer doen
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:58 schreef mc-Piel het volgende:
Wil er iemand een winegum ?Ga nou maar gewoon fietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok niet letterlijk iedereenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ik was er, niemand uitgescholden en er zijn foto's van mij online.
quote:
Fuck yeah!quote:
Maar Utrecht is zo veel handiger qua treinquote:Op maandag 28 februari 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, DV maakte er Utrecht van, nooit ons idee geweest.
vond utrecht niet echt leuk. volgende keer gewoon amsterdam arnhem of zwollequote:Op maandag 28 februari 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Het idee is dat het JUIST een keertje wat zuidwestelijker gehouden wordt..quote:Op maandag 28 februari 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Twee meets danquote:Op maandag 28 februari 2011 12:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar Utrecht is zo veel handiger qua trein.
Amsterdam is ook pwima.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:01 schreef dragems het volgende:
[..]
vond utrecht niet echt leuk. volgende keer gewoon amsterdam arnhem of zwolle
Ditquote:Op maandag 28 februari 2011 12:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het idee is dat het JUIST een keertje wat zuidwestelijker gehouden wordt..
Sabinen wil alleen niet naar R'dam dus daarom stelde ze utrecht voor.
Let wel, de kans dat er minderjarige meisjes komen die daarna nog naar huis moeten is aanwezig.. Dus het moet wel een beetje een plaats zijn met lieve inwonersquote:
Alphen aan den Rijn it isquote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Let wel, de kans dat er minderjarige meisjes komen die daarna nog naar huis moeten is aanwezig.. Dus het moet wel een beetje een plaats zijn met lieve inwoners!
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
Volgende keer kom ik weer niet, goed?
Wel, jij wordt mijn bob zodat ik me kan misdragenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer inderdaad Alphen aan den Rijn ja
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer inderdaad Amsterdam ja
Ik bob wel altijd jaquote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel, jij wordt mijn bob zodat ik me kan misdragen
QFT vanaf nu al vastquote:Op maandag 28 februari 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer inderdaad Amsterdam ja
Waar is jouw huis?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat is best dichtbij vanaf mijn huis
Ik raakte je kwijt bij wie gaat wiequote:Op maandag 28 februari 2011 12:06 schreef sharr het volgende:
Ik stel voor, een meet in R'dam, wie durft die komt, wie wil die komt, wie niet wil of niet durft die komt niet.
Een meet in Utrecht of Adam, wie gaat wie gaat wie niet gaat die gaat niet
Daar was ik verdwaaldquote:
Ik raakte mezelf ook totaal kwijt in die eerste zinquote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik raakte je kwijt bij wie gaat wie
Als we het nou anders stellen en zeggen:quote:Op maandag 28 februari 2011 12:06 schreef sharr het volgende:
Ik stel voor, een meet in R'dam, wie durft die komt, wie wil die komt, wie niet wil of niet durft die komt niet.
Een meet in Utrecht of Adam, wie gaat wie gaat wie niet gaat die gaat niet
Nee, dat is echt een slecht idee ja...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar was ik verdwaaldIk wou nog lopen vanaf Barendrecht naar Oud-Beijerland, maar dat leek me geen succes.
Dat bedoelde ik eigenlijk wel te zeggen ja!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als we het nou anders stellen en zeggen:
'' In ieder geval'' een meet in Rotterdam, wie daar heen wil/kan/mag is welkom ..
En dan kijken we voor de rest wel naar 'n andere datum/locatie etc. ?
Ik hoop dat ik er dan ben om Draakje uit te zettenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil zo wel even hoor. Van 13 tot 14.
Na dit nummer even eten.
Gaat er eigenlijk een rechtstreekse bus naar Oud-Beijerland? Ik zocht me rot naar de bushalte, maargoed. Uiteindelijk een tram genomen naar Rotterdam centrum, bus naar Zuidplein gezocht en toen bus Oud-Beijerlandquote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een slecht idee ja...Fietsen kan op zich nog wel...
Je staat er officiëel opquote:Op maandag 28 februari 2011 12:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik dacht zelf een beetje aan drum and bass.
Zeg hem: Echte muziek wordt niet in gezongen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
De oudste klaagt waarom er niet gezongen wordt
zeg maar dat het net als een kleurplaat is. hij moet zelf zingenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
De oudste klaagt waarom er niet gezongen wordt
Ik ga hier niet op inquote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg hem: Echte muziek wordt niet in gezongen.
ik respecteer je mening maar wil je er toch op wijzen dat wat je zegt poep isquote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg hem: Echte muziek wordt niet in gezongen.
quote:
Nu kan je tegen Dragems ingaanquote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef dragems het volgende:
[..]
ik respecteer je mening maar wil je er toch op wijzen dat wat je zegt poep is
Echte muziek wordt door 1 iemand gemaakt, in een sequencer met samples en sawtooths en dergelijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef dragems het volgende:
[..]
ik respecteer je mening maar wil je er toch op wijzen dat wat je zegt poep is
Ja, hij is nu al verpestquote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij vroeg: "Waar blijven de gitaren en de drums"
Zegt genoeg he?
Hij heeft smaakquote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zegt genoeg he?
kind == tofquote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zegt genoeg he?
kutmuziek. slotjequote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echte muziek wordt door 1 iemand gemaakt, in een sequencer met samples en sawtooths en dergelijken.
Je eigen muzieksmaak in je kind trappen goede opvoeding noemenquote:
Eetzequote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga eten met dit op de achtergrond.
Ik vroeg net: "Wat vind jij goede muziek?" Zegt hij: Michael Jacksonquote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je eigen muzieksmaak in je kind trappen goede opvoeding noemen
Heeft imo niets met opvoeding te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook door m'n broer beter in contact gekomen met de betere rock enzulksquote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je eigen muzieksmaak in je kind trappen goede opvoeding noemen
Heeft imo niets met opvoeding te maken.
Die laatste tweequote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heuh, moet jij niet naar school ofzo? Of heb je vakantie? Óf nog last van je ribje?
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg net: "Wat vind jij goede muziek?" Zegt hij: Michael Jackson![]()
Dat zijn niet mijn invloedenEigen smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik luister echt van alles, ik beperk me niet tot 1 genrequote:Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben ook door m'n broer beter in contact gekomen met de betere rock enzulks
En m'n ouders vinden het tof dat ik muziek uit hun tijd luister
Ja dat klopt. Niet in Zwolle inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef Ragboer het volgende:
Maar even voor een mogelijk eventuele volgende meet. Dat doe je toch niet in Zwolle? Kom op zeg.
Dat vond ik ook zeer tof van uquote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister echt van alles, ik beperk me niet tot 1 genre![]()
Ik ben vanochtend nog 20 minuten gitaren gedraaid
Ik maakte het meequote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
Huh hoe kan dit.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beperk me ook niet tot 1 genrequote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
3 Zweedse nerdsquote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
En deze bliepjes vind ik ook awesome
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
En deze bliepjes vind ik ook awesome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |