Mail is meestal niet de methode om het weer op te pakken (is mij meestal ook niet gelukt
)
SUC6
Zeg dat je het contact mist en dat het je leuk lijkt om haar weer wat vaker te mailen of te spreken. Vertel haar ook eerlijk waarom je weer meer contact wil. En vraag hoe zei er over denkt. Makkelijkste manier en meteen ook het meest duidelijk... voor beide kanten.
quote:jaaaa komop zeg! Beetje moeite doen!!!
Op dinsdag 11 juni 2002 23:40 schreef vogeltje het volgende:
Nee dat zal niet gaan, want ze is verhuist. Dus ik heb haar adres niet meer.
quote:Heb zelf helaas ook deze ervaring. In je herinnerin was het altijd zo leuk... maar in de realiteit ken je elkaar eigelijk niet zo goed meer en heb je elkaar gewoon niet zoveel meer te melden. Helaas maar zo werkt het vaak wel, je gaat beide verder met je leven en je eigen kant op.
Op dinsdag 11 juni 2002 23:42 schreef weerdo het volgende:
Mijn ervaring met het herstellen van contacten is dat het een paar gesprekken wel aardig was, maar dat het daarna toch weer verwaterde. Teveel uitelkaar gegroeid.
prrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door vogeltje op 13-06-2002 08:16]
quote:How about, gewoon ongeveer wat je hier hebt geschreven?
Op donderdag 13 juni 2002 08:06 schreef vogeltje het volgende:
Ik denk dat ik haar een mailtje ga sturen, toch omdat ze een week geleden ook gewoon m'n mailtje beantwoorde. Ik mis haar gewoon als gewone vriendin, omdat ik haar erg mocht. Omdat we niet een echt ruzie hebben gehad weet ik dat het wel te herstellen is. Ik denk dat ik haar duidelijk moet maken dat ik haar alleen zie als een vriendin. Zij dacht namelijk denk ik dat ik haar op een andere manier leuk vond en vond het dus misschien vervelend als ik haar belde.
Maar hoe moet zo'n mailtje zijn eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |