abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4551337
een tijd geleden plaatste ik een topic over een conctact wat ik wilde herstellen met een meisje. Het kwam er op neer dat we heel veel contact hadden, maar dat werd wat minder van haar uit. Ik belde haar steeds wel. Blijkbaar vond ze dat toch niet zo leuk. Na een 3 maanden stuurde ik haar weer eens een mailtje, want ze had weer internet. Ik vroeg het ging enzo, en ik kreeg er zelfs een terug (vorige week). Ze vroeg hoe het met me ging en op school en of ik nog op vakantie ga, ik had weer wat teruggestuurd. Leuk dus dat ze toch weer wat liet horen.
Maar ze heeft me volgens mij nog steeds op blokkeren staan op msn. Ik wil graag gewoon weer een normaal contact hebben met haar maar. Hoe kan ik dit het beste doen?
after turn the volume up, it's my beat !
  dinsdag 11 juni 2002 @ 23:39:08 #2
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_4551352
Stuur d'r een lief/leuk kaartje oid ofzo?
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_4551377
Nee dat zal niet gaan, want ze is verhuist. Dus ik heb haar adres niet meer.
pi_4551415
Mijn ervaring met het herstellen van contacten is dat het een paar gesprekken wel aardig was, maar dat het daarna toch weer verwaterde. Teveel uitelkaar gegroeid.
pi_4551445
dat zou kunnen, maar ik wil gewoon dat het contact weer normaal is. Ik loop nu met zo'n vervelend gevoel rond.
pi_4551661
ligt iedereen op bed ofzo ??
  woensdag 12 juni 2002 @ 00:01:14 #7
20741 generalist
Watch me do it!
pi_4551711
als je te hard wil herstellen komt het misschien over als dwang.
Een kaartje doet het altijd goed! Misschien kunnen jullie eens saampjes uit eten in een lekkere drukke tent (er is hier vast wel iemand die er 1 bij jou in de buurt weet ).

Mail is meestal niet de methode om het weer op te pakken (is mij meestal ook niet gelukt )

SUC6

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  woensdag 12 juni 2002 @ 00:01:25 #8
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4551718
Misschien moet je het gewoon tegen haar zeggen.... dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.

Zeg dat je het contact mist en dat het je leuk lijkt om haar weer wat vaker te mailen of te spreken. Vertel haar ook eerlijk waarom je weer meer contact wil. En vraag hoe zei er over denkt. Makkelijkste manier en meteen ook het meest duidelijk... voor beide kanten.

USER IS VERTROKKEN NAAR BETERE OORDEN
  woensdag 12 juni 2002 @ 00:02:22 #9
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_4551732
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 23:40 schreef vogeltje het volgende:
Nee dat zal niet gaan, want ze is verhuist. Dus ik heb haar adres niet meer.
jaaaa komop zeg! Beetje moeite doen!!!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  woensdag 12 juni 2002 @ 00:03:43 #10
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4551751
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 23:42 schreef weerdo het volgende:
Mijn ervaring met het herstellen van contacten is dat het een paar gesprekken wel aardig was, maar dat het daarna toch weer verwaterde. Teveel uitelkaar gegroeid.
Heb zelf helaas ook deze ervaring. In je herinnerin was het altijd zo leuk... maar in de realiteit ken je elkaar eigelijk niet zo goed meer en heb je elkaar gewoon niet zoveel meer te melden. Helaas maar zo werkt het vaak wel, je gaat beide verder met je leven en je eigen kant op.
USER IS VERTROKKEN NAAR BETERE OORDEN
pi_4551809
mailtjes beantwoord ze wel. Ik weet alleen niet wat ik in zo'n mailtje moet zetten. Moet ik erin zetten dat het me spijt dat het allemaal zo gelopen is en dat ik haar gewoon nog heel erg mag, een soort van 'sorry maar wil je het goedmaken' mailtje. Maar we hebben nooit echt ruzie gehad eigenljk.
Bellen kan wel, maar dat overvalt zo, ze woont trouwens te ver om even langs te gaan, echt aan de andere kant van het land dus.
pi_4555292
kom op ! laat dit topic niet wegzaken
  woensdag 12 juni 2002 @ 12:54:32 #13
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_4556591
probeer het gewoon met zo'n leuke hallmark e-card, maar als er vanuit haar kant nix meer komt waarom zou je er dan nog moeite voor doen? Zij heeft er dan blijkbaar geen zin in, en dan is straks al je moeiet voor nix, suc6
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:35:07 #14
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4557311
Vraag je toch in je meeltje wanneer je haar een keertje kunt bellen?

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4570385
Ik denk dat ik haar een mailtje ga sturen, toch omdat ze een week geleden ook gewoon m'n mailtje beantwoorde. Ik mis haar gewoon als gewone vriendin, omdat ik haar erg mocht. Omdat we niet een echt ruzie hebben gehad weet ik dat het wel te herstellen is. Ik denk dat ik haar duidelijk moet maken dat ik haar alleen zie als een vriendin. Zij dacht namelijk denk ik dat ik haar op een andere manier leuk vond en vond het dus misschien vervelend als ik haar belde.
Maar hoe moet zo'n mailtje zijn eigenlijk?

[Dit bericht is gewijzigd door vogeltje op 13-06-2002 08:16]

pi_4571290
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 08:06 schreef vogeltje het volgende:
Ik denk dat ik haar een mailtje ga sturen, toch omdat ze een week geleden ook gewoon m'n mailtje beantwoorde. Ik mis haar gewoon als gewone vriendin, omdat ik haar erg mocht. Omdat we niet een echt ruzie hebben gehad weet ik dat het wel te herstellen is. Ik denk dat ik haar duidelijk moet maken dat ik haar alleen zie als een vriendin. Zij dacht namelijk denk ik dat ik haar op een andere manier leuk vond en vond het dus misschien vervelend als ik haar belde.
Maar hoe moet zo'n mailtje zijn eigenlijk?
How about, gewoon ongeveer wat je hier hebt geschreven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')