FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Quite.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
Ecth als Joanna nu slaapwandelend voorbij komt, degene die hem capt is epic!!
Inderdaad, lijkt me echt een episch moment, wedden dat de bewoners het dan nog niet door hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
Mwah, ze is nu wel lekker onrustigquote:Op maandag 28 februari 2011 01:50 schreef mYsca het volgende:
denk niet dat ze komt voordat de rest pit andere keren was het ook rond uur of 4 ofzo
Ik heb anders al wijn van hem gehad!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat mij ook opviel is dat Mark zo karig is. In andere Cos' was hij de butler met hapje en drankje, maar heb er nog niet één voorbij zien komen. Ook niet tijdens de feestjes van woensdag en gisteren.
Gebruik je nachtkijkertquote:Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
Zeker een diep uitgesneden shirtje aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb anders al wijn van hem gehad!
Ehm, lol, ja nu toevallig wel ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeker een diep uitgesneden shirtje aan?
Waae was hij ober danquote:Op maandag 28 februari 2011 01:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb anders al wijn van hem gehad!
Foto's anders is het lulkoek!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, lol, ja nu toevallig wel ja.
ze is hoogbegaafd dus ze heeft er vast verstand van johquote:Op maandag 28 februari 2011 01:54 schreef versabommie het volgende:
Ja daaaaaaaaag Monique, het is goddomme niet het kleine huis op de prairy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |