quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef Ceetje.. het volgende:
nah, d'r wordt vanavond niks meer geraden, dus ik gooi er de pannen op.
Truste allemaal en tot morgen
Ergo.. is niet zijn specifieke geheim VRIEND!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoor je wat Guido zegt? Je mag niet zeggen wat je geheim is anders wordt je direct genomineerd. Nou Servio heeft gezegd dat ze bingo spelen in z'n cafe. Dat mag dan toch niet?
Hij heeft toch niet gezegd dat dat zijn geheim is(of wel?)quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoor je wat Guido zegt? Je mag niet zeggen wat je geheim is anders wordt je direct genomineerd. Nou Servio heeft gezegd dat ze bingo spelen in z'n cafe. Dat mag dan toch niet?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:
De hoofdmoot is Dragqueen die bingo draait, hij heeft alleen gezegd dat er werd ge-bingod in het cafe toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Oke dus als Gerard zegt: Ik heb een miljoen op de bank, dan mag dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De hoofdmoot is Dragqueen die bingo draait, hij heeft alleen gezegd dat er werd ge-bingod in het cafe toch?
Nee Als hij zegt, Een vriend van mij heeft wel miljoen euroquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oke dus als Gerard zegt: Ik heb een miljoen op de bank, dan mag dat?
Oiquote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ow, kudt, ik moet morgen werken[ afbeelding ]
Nee, want dat impliceert direct dat hij miljonair is, Servio zegt alleen dat ze wel bingo doen in dat cafe, heeft dus niets direct met het bingoqueen geheim te makenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Mwoa als ie dat zegt niet nee, als ie zegt 'ik heb m'n schaapjes op het droge' welquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ow, kudt, ik moet morgen werken[ afbeelding ]
Nou dan mag Servio dus ook niet zeggen: Bij ons in het cafe spelen we bingo.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef jugler het volgende:
[..]
Mwoa als ie dat zegt niet nee, als ie zegt 'ik heb m'n schaapjes op het droge' wel
Je snapt het niet hequote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou dan mag Servio dus ook niet zeggen: Bij ons in het cafe spelen we bingo.
Zeker dat ik het lef heb om hallo in caps te typen en 3 uitroeptekens erachter te zetten.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Welkom terug man!
Volgens mij zei Gert net wat lelijks over je maar kan er ook naast zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |