in de auto was ook al niet zo een succesquote:Op maandag 28 februari 2011 08:30 schreef Panda72 het volgende:
ZUCHT *schud haar hoofd en noteert* Zingen en een enthousiast dansje doen is niet zo'n heel goed idee op kantoor. Behalve natuurlijk als je jouw collega's wilt laten lachen op de vroege ochtend.
beter dan staanquote:Op maandag 28 februari 2011 08:34 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zit nog steeds te wachten...
Totdat ik een kop thee aanbied? Bij dezen dan: wil je thee?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:34 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zit nog steeds te wachten...
NEEquote:Op maandag 28 februari 2011 08:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de auto was ook al niet zo een succes
wokquote:
DMquote:Op maandag 28 februari 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
* DaMart heeft wat opstartproblemen vanochtend.
Friemelquote:
LLquote:
Hier mag het gewoon LL zijn hoorquote:
Solquote:
Friemelquote:
Ja maar ik kom niet in de radiotopics en ik vond het leuk om je een keer met die naam te begroetenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier mag het gewoon LL zijn hoor![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik kom niet in de radiotopics en ik vond het leuk om je een keer met die naam te begroeten.
Het is wel leuk hoor (soms)quote:Op maandag 28 februari 2011 09:18 schreef Solique het volgende:
Kom eigenlijk nooit in het onz gedeelte van fok, nog nooit geluisterd ook.
Nou ik heb van het weekend anders aardig gelachen (vrijdagavond was echtquote:Op maandag 28 februari 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het heeft zijn leuke momenten, alleen worden die helaas steeds schaarser.
quote:
Pezuquote:Op maandag 28 februari 2011 09:34 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
een fijne dag iedereeen en tot ooit
Morge LLquote:Op maandag 28 februari 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trev
[..]
Pezujij ook een fijne dag
aaaah liefquote:Op maandag 28 februari 2011 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
* LovelyLady zingen gaat.....
wordt er vandaag nog gevogen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
/Me vind het vliegveld steeds irritanter worden..
Waarom zou er niet gevlogen worden?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
wordt er vandaag nog gevogen dan?
absoluut en ben schandalig verwend. Al was het ook deels voor het huis. We hebben een espresso machine gehad en een gelhaard en een broodrooster en veel plantjes en veel geld! En de helft van de mensen heeft eerder al op 1 of andere manier in huis geholpen!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je een fijne verjaardag gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |