abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93418832
Trusten vast DE :*
pi_93418957
Sunny, een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen blijft toch Nooit meer slapen van Hermans, ook die problemen met middernachtzon (en muggen!), maar dat boek moet je echt niet ;ezen als je gevoelig bent voor depressies, wat een akeligheid :D
pi_93419080
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen blijft toch Nooit meer slapen van Hermans, ook die problemen met middernachtzon (en muggen!), maar dat boek moet je echt niet ;ezen als je gevoelig bent voor depressies, wat een akeligheid :D
Volgens mij heb ik die op de HAVO gelezen :Y idd behoorlijk depressief :{
pi_93419137
*O* *O* *O* Ik zie net dat een van mijn favoriete fotografen een presentatie komt geven op Professional Imaging *O* Ik ben blij *O* :@

Deze dus: http://www.jeffascough.com/
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_93419145
Haai!

Pfoee feestje hier was weer geslaagd, ik lag pas om half 8 in bed en toen waren er nog steeds mensen :') En een grote chaos toen ik vanmiddag wakker werd haha :D
En ik las dat het bij Lie ook gezellig was! :)

Ben vanavond nog naar Black Swan geweest, ik baal wel een beetje dat ik hem niet op het IFFR heb kunnen zien, nu zaten er veel mensen in de zaal die arthouse eigenlijk helemaal niet kunnen waarderen :')
  zondag 27 februari 2011 @ 23:00:23 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_93419258
Vond je het wat, Black Swan? Ik vond het leuk totdat Natalie's psychose wat te heftig werd.
Confidence through competence
pi_93419424
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vond je het wat, Black Swan? Ik vond het leuk totdat Natalie's psychose wat te heftig werd.
Ja ik vond het zeker wel wat :) Juist die psychose en de manier waarop ze het in beeld hebben gebracht, ik hou daar wel van, arty O+ Maar het is niet de beste arthouse film die ik heb gezien.
  zondag 27 februari 2011 @ 23:04:29 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_93419480
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja ik vond het zeker wel wat :) Juist die psychose en de manier waarop ze het in beeld hebben gebracht, ik hou daar wel van, arty O+ Maar het is niet de beste arthouse film die ik heb gezien.
Mja, die effecten op haar huid tot daaraan toe, maar de horror-elementen (korte shots, flitsen door het scherm) hadden van mij niet gehoeven.

Tevens bij vlagen geweldig geacteerd van Natalie Portman.
Confidence through competence
pi_93420100
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mja, die effecten op haar huid tot daaraan toe, maar de horror-elementen (korte shots, flitsen door het scherm) hadden van mij niet gehoeven.

Tevens bij vlagen geweldig geacteerd van Natalie Portman.
Ik hou daar juist van :D

En idd, ze acteerde erg goed :) Ik heb trouwens echt respect voor haar hoe ze zich in die rol heeft ingeleefd en dat ze zo goed heeft gedanst. M'n schoonzusje was er zelfs van onder de indruk, en die heeft heel wat jaren aan ballet gedaan, alhoewel haar nu wel wat dingen opvielen die wat beter hadden gekund (ze had black swan al een keertje gezien zonder mij :P ).
  zondag 27 februari 2011 @ 23:22:03 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93420489
Met gekromde tenen naar een undercover reportage over een sekte zitten kijken.
Niet zozeer geschokt door wat er allemaal in die sekte gebeurde, want hoe sektes werken is ons helaas wel bekend, maar meer over de vreselijk knullige en sensationeel proberen te maken beelden van die SBS-6 kneus.
Wat een verschrikkelijk slecht programma. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_93420593
quote:
13s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
Met gekromde tenen naar een undercover reportage over een sekte zitten kijken.
Niet zozeer geschokt door wat er allemaal in die sekte gebeurde, want hoe sektes werken is ons helaas wel bekend, maar meer over de vreselijk knullige en sensationeel proberen te maken beelden van die SBS-6 kneus.
Wat een verschrikkelijk slecht programma. :{
Goh.. verrassend.. :X :N Zit nu toevallig iets op sbs6 te kijken over branden en rampen of zo. Nu is het wel een programma uit de VS maar ze weten het wel weer leuk te brengen en zo :')
pi_93420644
Ik heb t weer warm. mijn warme Waterbed ftw O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93420683
Ik vond Nicci French wel lekker leesvoer en Tess Gerritsen ook :6
Lekker niet bij nadenken en niet zo geconcentreerd hoeven lezen is bij tijd en wijle gewoon lekker vind ik!
pi_93420809
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Lekker niet bij nadenken en niet zo geconcentreerd hoeven lezen is bij tijd en wijle gewoon lekker vind ik!
Eens :) Ik vind Tess Gerritsen ook wel fijn om af en toe te lezen.
pi_93420840
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Nja vind ik ook, Millennium en de Dan Brown boeken vielen voor mij in die categorie maar ik vond Nicci French gewoon te slap en simpel.. Echt zonde van het papier imo :N
pi_93420842
Aure :D Een feessie tot half 8 :o
pi_93420849
Ik ga slapen :W En ik vertrouw Muffin nog niet :{ Morgen thuiswerken. Kijken of alles wel goed gaat.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_93420936
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:

Nja vind ik ook, Millennium en de Dan Brown boeken vielen voor mij in die categorie maar ik vond Nicci French gewoon te slap en simpel.. Echt zonde van het papier imo :N
De hype rond Dan Brown boeken heb ik nooit begrepen ;) Millenium heb ik wel aan meegedaan en vond ik best grappig.

Oh goed dat je thuis gaat werken Pee en muf in de gaten houden.
Wat doet ie dan? Nog veel op de bak zitten? Mss moet ie nog een keer gespoeld worden... of het voer moet nog anders.. ik heb me toen laten vertellen dat er verschillende oorzaken van gruis zijn.
pi_93420993
En volwassen mensen die met hun volle verstand zich in zo'n sekte laten lullen, echt he 8)7 dan moet je toch echt wel flink labiel zijn.
Toch een ander verhaal dan mijn - toen adolescente - zoon die erin geluld is.
pi_93421054
hmm slaap lekker P. en hopelijk gaat het morgen wat beter met muffin
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_93421072
Onze Pollewop had ook blaasgruis, krijgt Royal canin urinary en dat gaat goed. Soms heeft ie nog ff een periode dat t wat moeilijker gaat maar *afklopt tot nu toe geen problemen meer gehad.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93421074
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef Bluezz het volgende:
En volwassen mensen die met hun volle verstand zich in zo'n sekte laten lullen, echt he 8)7 dan moet je toch echt wel flink labiel zijn.
Toch een ander verhaal dan mijn - toen adolescente - zoon die erin geluld is.
Nja sommige mensen ontstijgen blijkbaar nooit hun adolescente beïnvloedbaarheid.. :N
pi_93421081
merk dat t niet echt ok gaat lately, en t ging zo goed de laatste tijd, blegh /dagboek
pi_93421094
jaaa a.s. zaterdag Skihut in Nieuwkoop met voorprogramma K3 *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_93421110
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Aure :D Een feessie tot half 8 :o
Hehe ja toen ging ik slapen.. Ik denk dat rond half 9 iedereen pas weg was/sliep :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')