Volgens mij heb ik die op de HAVO gelezenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen blijft toch Nooit meer slapen van Hermans, ook die problemen met middernachtzon (en muggen!), maar dat boek moet je echt niet ;ezen als je gevoelig bent voor depressies, wat een akeligheid
Ja ik vond het zeker wel watquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vond je het wat, Black Swan? Ik vond het leuk totdat Natalie's psychose wat te heftig werd.
Mja, die effecten op haar huid tot daaraan toe, maar de horror-elementen (korte shots, flitsen door het scherm) hadden van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik vond het zeker wel watJuist die psychose en de manier waarop ze het in beeld hebben gebracht, ik hou daar wel van, arty
Maar het is niet de beste arthouse film die ik heb gezien.
Ik hou daar juist vanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, die effecten op haar huid tot daaraan toe, maar de horror-elementen (korte shots, flitsen door het scherm) hadden van mij niet gehoeven.
Tevens bij vlagen geweldig geacteerd van Natalie Portman.
Goh.. verrassend..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
Met gekromde tenen naar een undercover reportage over een sekte zitten kijken.
Niet zozeer geschokt door wat er allemaal in die sekte gebeurde, want hoe sektes werken is ons helaas wel bekend, maar meer over de vreselijk knullige en sensationeel proberen te maken beelden van die SBS-6 kneus.
Wat een verschrikkelijk slecht programma.
Eensquote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond Nicci French wel lekker leesvoer en Tess Gerritsen ook
Lekker niet bij nadenken en niet zo geconcentreerd hoeven lezen is bij tijd en wijle gewoon lekker vind ik!
Nja vind ik ook, Millennium en de Dan Brown boeken vielen voor mij in die categorie maar ik vond Nicci French gewoon te slap en simpel.. Echt zonde van het papier imoquote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond Nicci French wel lekker leesvoer en Tess Gerritsen ook
Lekker niet bij nadenken en niet zo geconcentreerd hoeven lezen is bij tijd en wijle gewoon lekker vind ik!
De hype rond Dan Brown boeken heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja vind ik ook, Millennium en de Dan Brown boeken vielen voor mij in die categorie maar ik vond Nicci French gewoon te slap en simpel.. Echt zonde van het papier imo
Nja sommige mensen ontstijgen blijkbaar nooit hun adolescente beïnvloedbaarheid..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef Bluezz het volgende:
En volwassen mensen die met hun volle verstand zich in zo'n sekte laten lullen, echt hedan moet je toch echt wel flink labiel zijn.
Toch een ander verhaal dan mijn - toen adolescente - zoon die erin geluld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |