Ja echtquote:Op maandag 28 februari 2011 07:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Werken is toch tof?
Het is het doel in ons leven!
Gelukkig heet jij ook geen Yuki.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:38 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Flikker maar mooi een heel eind op
Wil je soms een paar pompers hebben ?quote:Op maandag 28 februari 2011 07:45 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, nu weten we dat jij het bent.
Spannend!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:04 schreef PeuRac het volgende:
Maandagverhuizen
De schoonmaak die mijn grofvuil gewoon al opgehaald heeft
(moet normaal bij een verzamelpunt geplaatst worden)
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:06 schreef STING het volgende:
[..]
Spannend!
En daarna verder je Exodus verder plannen?
Ja, goed wel! Ik kan alleen geen afscheid nemen van [Singles] en ben verdoemd tot in het eind der dagen af en toe even langs te komen om te merken dat ik de aansluiting voor zo ver ik die al had volledig kwijt ben. Ik zie nieuwe namen, onberoerde tongen, veranderde UI's en zo voorts. Ik blijf terugkeren naar een utopie die alleen nog maar in mijn herinnering bestaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, hoe is t? Tijdje niet meer gezien hiero
Vandaag lekker vroeg begonnen, ga ik denk ik vaker doen. Heerlijk rustig op het werkquote:Op maandag 28 februari 2011 08:20 schreef Gasol het volgende:
Half 9 beginnen, veel te vroeg voor de eerste dag na de vakantie
Als ik zou werken zou ik het prima vinden maar ik heb nu lekker een verplicht college waar hoogstwaarschijnlijk toch niks nieuws wordt gezegdquote:Op maandag 28 februari 2011 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Vandaag lekker vroeg begonnen, ga ik denk ik vaker doen. Heerlijk rustig op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |