Ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Dimens het volgende:
Als ik hem dan in mijn telefoon stop, loopt mijn telefoon dan gevaar dat hij stopt met werken door kortsluiting? Hij was ook niet warm oid, wel erg nat.
Gedistilleerd water reageert met lithium.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ja.
Zorg ervoor dat de accu helemaal droog is voordat je em erin doet. Je kunt gedestileerd water gebruiken om het 'normale' water weg te spoelen, vervolgens laten drogen. En echt beter te lang dan te kort laten drogen.
Lijkt me niet dat daar 1-2-3 water bij kan komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Gedistilleerd water reageert met lithium.
Mij ook, maar ja twee uur in de wasmachine is ook niet niets, vandaar ook mijn eerdere vraag over de temperatuur.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat daar 1-2-3 water bij kan komen.
klopt, daarom is het ook een lithium ion batterij... en ionen reageren dus niet meer met water...quote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Gedistilleerd water reageert met lithium.
En zo leren we elke dag wat bij.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef netolk het volgende:
[..]
klopt, daarom is het ook een lithium ion batterij... en ionen reageren dus niet meer met water
Gelukkig maarquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En zo leren we elke dag wat bij.
Het was mijn reserve accu dus kon hem er best makkelijk twee weken in laten liggen. Nu kan ik weer op stap zonder mij zorgen te hoeven maken dat mijn telefoon half opgeladen is en ik zo meteen zonder mobiel zit.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef grindfreakje het volgende:
Twee weken
Dat is meer geduld dan ik zou hebben.
Blij dat die nog werkt in elk geval.
Voordeel van mij is dat het alleen de accu was en niet de telefoon, de accu is op dit moment gewoon nog koel terwijl die in de telefoon zit.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:14 schreef Kabouter-Klus het volgende:
Een vriend van mij had een zijn LG in de wasmachine laten liggen, ook met touchscreen, hij kon de telefoon na 2 dagen in de rijst weer gebruiken maar dat ding werd erg heet, dus heeft hij een blackberry gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |