abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 15:41:31 #1
135464 ditkanbeter
Ditkanbeter ICT
pi_93393272
Wij hebben best een mooi bankstel, maar onze kat heeft er voor gezorgt dat er allemaal haken en lussen aan zitten (zie foto's). Dit komt niet eens door alleen krabben, maar zelfs als hij er overheen rent.

Vraag 1: Hoe kunnen wij deze haken en lussen eruit krijgen voordat we de bank verkopen?
We hebben reeds een scheerapparaat en een pluisjes verwijderaar geprobeerd. helaas zijn de lussen te groot/dik op opgepakt te worden door een dergelijk apparaat. Tevens hebben we zitten knippen, maar dan zijn we 3 dagen bezig.

Vraag 2: Wat voor stof kunnen we straks het beste kiezen voor onze nieuwe bank?
Voor een ogenschijnlijk groot probleem,
kan vaak een simpele oplossing volstaan!
http://www.ditkanbeter.nl/
pi_93393383
Ik weet niet echt of er wel iets bestaat waar je kat geen schade aan zal toebrengen. Leer wordt ook kapot gemaakt (zie ik bij mijn ma), bij stof krijg je lusjes.. Enige oplossing zal zijn om een deken ofzo over de bank te leggen..

Hoe je de lusjes eruit krijgt, geen idee.. Maar succes ermee ;-)
pi_93394533
Wtf, ik heb exact dezelfde bank! (2e hands uit duitsland, vandaar mijn verbazing)
Met exact hetzelfde probleem - kat - halen

Alleen maak ik me er niet zo druk om, t ding kostte 80 euro en ik wil straks toch een andere.
Ik heb zelf idd eea weg zitten knippen. Iets anders werkt hier ook niet.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zondag 27 februari 2011 @ 16:10:18 #4
135464 ditkanbeter
Ditkanbeter ICT
pi_93394856
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef cinnamon_M het volgende:
Wtf, ik heb exact dezelfde bank! (2e hands uit duitsland, vandaar mijn verbazing)
Met exact hetzelfde probleem - kat - halen

Alleen maak ik me er niet zo druk om, t ding kostte 80 euro en ik wil straks toch een andere.
Ik heb zelf idd eea weg zitten knippen. Iets anders werkt hier ook niet.
Bijzonder! Wij hebben deze gekocht bij Trend Hopper voor dik ¤ 1200,-.
Heb je bij een andere bank ook wel eens halen gehad?
Voor een ogenschijnlijk groot probleem,
kan vaak een simpele oplossing volstaan!
http://www.ditkanbeter.nl/
pi_93401597
Niet zo gek natuurlijk dat je bankstel er aan gaat, katten hebben klauwen. Het is een keus, of een bankstel dat gewoon gaaf blijft of een kat denk ik. :) Schade verdoezelen voor dat je de bank verkoopt vind ik niet zo netjes eigenlijk.
pi_93408982
Met een dikke stopnaald schijn je best veel te kunnen fixen. Dat ga ik ook nog doen met onze bank, die helaas ook zoveel losse draadjes heeft.
I had a signature once. It was awful.
pi_93414370
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef ditkanbeter het volgende:

[..]

Bijzonder! Wij hebben deze gekocht bij Trend Hopper voor dik ¤ 1200,-.
Heb je bij een andere bank ook wel eens halen gehad?
Nee, geen halen. Wel kale plekken, maar dat kwam omdat de kat toen nog niet afgeleerd had om aan de bank te krabben :o

Die bank is natuurlijk van een grof geweven stof, dus wel haak-gevoelig. Een (nep-)suede, leren of zeer gladde stoffen bank zal er denk ik wel minder gevoelig voor zijn.

Als ik de prijs van die bank hoor heb ik trouwens wel een koopje gehad volgens mij :7
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zondag 27 februari 2011 @ 22:06:42 #8
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_93415264
en terugsteken? wij hebben zo'n haakje waarmee je halen terug kan steken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')