Ik ben absoluut niet hulpbehoevend, ook niet dat ik het breed heb ofzo. Ik wil alleen mijn geld niet uitgeven aan een magnetron, als er mogelijk bij iemand nog een magnetron in de garage staat weg te rottenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Letstalk het volgende:
misschien meer iets voor fokkers helpen fokkers?
Haha oke daar gaat t ook niet om hoor ;-) maar ik dacht dit is gewoon meer een fhf topic, maar goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet hulpbehoevend, ook niet dat ik het breed heb ofzo. Ik wil alleen mijn geld niet uitgeven aan een magnetron, als er mogelijk bij iemand nog een magnetron in de garage staat weg te rottenEen magnetron in huis is toch makkelijk om bepaalde snelle happen/magnetronmaaltijden even op te warmen.
Haha bedankt in elk geval, als een modje hem wil verplaatsen ok, anders mag jij lekker hier blijven staanquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha oke daar gaat t ook niet om hoor ;-) maar ik dacht dit is gewoon meer een fhf topic, maar goed.
weet ikquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Shispeed het volgende:
die dingen zijn er nieuw al vanaf 30 euro
Mocht ik binnenkort in de buurt komen dan laat ik het je horenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef RD4 het volgende:
Ik heb een combimagnetron staan, mag je gratis komen halen. Sinds ik een inbouw heb staat ie stof te happen. Ik woon in Kerkrade btw.
Ook nog wat te verquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Prowl het volgende:
En als je niet zo ver naar het zuiden wil afzakken staat er halverwege een gratis simpele 900w magnetron voor je klaar
Kijk, dat komt al mooi dichtbijquote:Op zondag 27 februari 2011 23:40 schreef Cool.Time het volgende:
Heb hier nog wel eentje, mag je voor nada halen.
Heusden.
zo'n grill dingetje uit een popenhuis jahquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Shispeed het volgende:
die dingen zijn er nieuw al vanaf 30 euro
sorry voor de late reactie. Ik weet geen mooi ruil dingetje, noem eens wat op?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:47 schreef T42 het volgende:
[..]
zo'n grill dingetje uit een popenhuis jah
ts:
[TK] div apparaten oa tv, gsm
bied eens een mooi ruil dingetjehij staat in de weg namelijk
ben vrijdag in den bosch voor carnaval
2 bavaria kratjes? of 1 grote fles pisang?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef babipangang het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie. Ik weet geen mooi ruil dingetje, noem eens wat op?
2 kratjes bavaria vind ik okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef T42 het volgende:
[..]
2 bavaria kratjes? of 1 grote fles pisang?
ban alleen vandaag niet in db wel maandag
samsung selection staat er opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:59 schreef babipangang het volgende:
[..]
2 kratjes bavaria vind ik okewelk type samsung is het?
ja hoor, heeft verder ook geen haastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:39 schreef T42 het volgende:
dan moet ik even kijken waneer ik er weer ben (verhuizing) heb je nog wel intresse?
neej vriendin gaat denbosch uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:23 schreef babipangang het volgende:
[..]
ja hoor, heeft verder ook geen haastmocht je weer een keer hier in de buurt zijn dan hoor ik het wel. Kom je in Den Bosch wonen? Dan kan ik hem ook wel komen halen ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |