Bij haar foto's.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar moet ik op haar site kijken om dat te kunnen zien?
Maik denk ik of nog beter: SERVIO eruit!!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat iedereen elkaar mag nomineren nu maar dat zal deze week nog wel niet.
Tegen wie heeft Alex kans om er in te blijven?
Ik denk niemand, als alleen de mannen genomineerd worden althans.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat iedereen elkaar mag nomineren nu maar dat zal deze week nog wel niet.
Tegen wie heeft Alex kans om er in te blijven?
Er zijn mensen die ook wel eens alleen willen zijn en het gelul van een ander niet willen horenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom zondert maik zich af ,heb ik iets gemist ?
zou beter zijn als ze allemaal mogen nomineren, is eerlijker ookquote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef N3wt0n het volgende:
[..]
Ik denk niemand, als alleen de mannen genomineerd worden althans.
Vind ik ook, maar ze willen waarschijnlijk ongeveer evenveel mannen als vrouwen er in houden, wat begrijpelijk is.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
zou beter zijn als ze allemaal mogen nomineren, is eerlijker ook
Gezien de poll maakt Alex nog kans als hij met, Karim, Philip, Maik en Servio op het strafbankje zit.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maik denk ik of nog beter: SERVIO eruit!!
Ik hoop met Maik en Servioquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gezien de poll maakt Alex nog kans als hij met, Karim, Philip, Maik en Servio op het strafbankje zit.
Dan zou ik als ik jou was de beelden nog maar eens bekijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Maik schaamt zich, omdat het niet lukte vannacht
Dat valt dus nog wel mee, Alleen wil ik wel liever Alex eruit als Flipquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gezien de poll maakt Alex nog kans als hij met, Karim, Philip, Maik en Servio op het strafbankje zit.
Dat zei Mo vanochtendquote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was de beelden nog maar eens bekijken
Hai Annelies. Ja maar dat is op fok he en wij fokkers zijn toch anders dan het gewone kijkpubliek (denk aan DGK)quote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als Servio maar gaat wieberen, ben ik blijquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef N3wt0n het volgende:
[..]
Dat valt dus nog wel mee, Alleen wil ik wel liever Alex eruit als Flip
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ook wel eens alleen willen zijn en het gelul van een ander niet willen horen
Volgens Servio doet Gerard dat om de "kijkcijfers" Ik vind Gerard super, in tegenstelling tot de 1e weekquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef Rainesz het volgende:
Waarom blijft Gerard eigenlijk in dat schort liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |