whutquote:Op zondag 27 februari 2011 13:48 schreef Laysa het volgende:
Het was te koud, te ver en hun mobieltje en PM BOX deden het ook al niet.
Gelukkig had MERA nog Teuns nummer, lag Remlof al in bed,
en was de <pm box weer open
Maar waarom gingen ze nu niet, gemiste kans
Bron: Hondjes
quote:
LIKE DUH!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef Dementor het volgende:
Ik heb tuin bonnen voor mijn verjaardag gekregen.
Toch aardig als mensen op die manier iets geven.
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las "tuigbonnen" en dacht dat het toegangskaarten waren voor een tuigdorp naar keuze..
Er zijn grenzen, vind ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Acteren is geen vetpot in Nederland. Zo weten ze ook Kees Hulst voor zo'n comedy te strikken en Tosca Niterink voor Walhalla.
Slechte kutbron, wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:48 schreef Laysa het volgende:
Het was te koud, te ver en hun mobieltje en PM BOX deden het ook al niet.
Gelukkig had MERA nog Teuns nummer, lag Remlof al in bed,
en was de <pm box weer open
Maar waarom gingen ze nu niet, gemiste kans
Bron: Hondjes
Dat is een feit. Waar is ie trouwens, ik heb hem al een hele tijd niet gezien.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jack Spijkerman heeft die weg geplaveid.
Het nummer is oorspronkelijk uit High Society, met oa Sinatra, Grace Kelly en Bing Crosby. Maar ik zie dat ik hem alleen op video heb, dus dat gaat 'm niet worden. Binnenkort ook eens op dvd aanschaffen, want ik vind het wel een leuke zondagfilm.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
Er zijn grenzen, vind ik.
Cc, welke film, een remake van iets misschien?
Kutbronquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slechte kutbron, wel.
Te koud en te ver is voor heaumeaux, mobieltje is gevonden en DM inbox werd gebruikt.
Teun heeft zowel Remmie als KoningIan aan de telefoon gehad en zitten beloven dat we binnenkort een bazentocht naar Antwerpen gaan doen
Op rtl 4 op de zaterdag avond na All you need is lovequote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een feit. Waar is ie trouwens, ik heb hem al een hele tijd niet gezien.
Letterlijk geen enkele zin klopt, dat noem ik een kutbron, jaquote:
Zeur niet....nog een topic voor julliequote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slechte kutbron, wel.
Te koud en te ver is voor heaumeaux, mobieltje is gevonden en DM inbox werd gebruikt.
Teun heeft zowel Remmie als KoningIan aan de telefoon gehad en zitten beloven dat we binnenkort een bazentocht naar Antwerpen gaan doen
"Wat vindt Nederland?", geloof ik. Nog zo'n dijenkletsert.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een feit. Waar is ie trouwens, ik heb hem al een hele tijd niet gezien.
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Letterlijk geen enkele zin klopt, dat noem ik een kutbron, ja
Maar goed, dat krijg je als niet-bazen proberen om de bazen-acties van echte bazen bij te benen.
Leuk dat je dat herkende. Verklaart ook meteen het frisse en vrolijke karakter van het liedje.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het nummer is oorspronkelijk uit High Society, met oa Sinatra, Grace Kelly en Bing Crosby. Maar ik zie dat ik hem alleen op video heb, dus dat gaat 'm niet worden. Binnenkort ook eens op dvd aanschaffen, want ik vind het wel een leuke zondagfilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |