ik heb zelfs met BB_koning gedate... tot twee keer toe zelfs.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens in den beginne dit topic binnen gelukt door BB_Koning!
Best een aardige gozer hoor, deed veel aan body building.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet niet eens meer of BB_koning interessant was
BodyBuilding-koning?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Best een aardige gozer hoor, deed veel aan body building.
Sommige mensen kijken naar GTST, ik volg de Ang3lsoap. Het is een guilty pleasure. Het voegt verder helemaal niets toe aan mijn leven. Maar een zeker nostalgisch element speelt ook mee, het bestaat negen jaar, ik heb er wat IRL vriendschappen aan over gehouden, etc.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:17 schreef Vlarp het volgende:
GE? Waarom ben jij eigenlijk nog in het topic?
Wat voegt het toe aan je leven?
Dit is voor het eerst in maanden dat ik je iets positiefs "hoor" zeggen hierquote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken naar GTST, ik volg de Ang3lsoap. Het is een guilty pleasure. Het voegt verder helemaal niets toe aan mijn leven. Maar een zeker nostalgisch element speelt ook mee, het bestaat negen jaar, ik heb er wat IRL vriendschappen aan over gehouden, etc.
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in maanden dat ik je iets positiefs "hoor" zeggen hier
ik ben enorm verbaasd, en verheugd ook!
Je bent er nauwelijks!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
mjah, ik snap ook niet waarom ik niet een van de redenen ben. Zonder mij was dit topic te saai voor woorden.
Volgens mij komen die vooral voort uit een tekort ergens...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef Great.Expectations het volgende:
Zijn mijn blote mannen foto posts niet positief dan?
Helemaal mee eens. Mensen nemen het veel te serieus hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar ondertussen heb ik echt niets tegen newbies hoor. Maar die newbies moeten dan wel leuke newbies zijn. Met humor en zelfspot en doorzettingsvermogen.
Er is niets zo saai als een newbie die na drie posts alweer opgeeft en zich alles meteen persoonlijk aantrekt
Nee hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij komen die vooral voort uit een tekort ergens...
Jij negeert me en wil niet meeten. Je voelt je zeker te goed voor ons, met je blauwe kleur.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben teleurgesteld dat ik niet een van de redenen ben dat G_E blijft! Volgens mij lijd ik aan grootheidswaanzin
!
Pfffft, maar als ik er ben is het een levendige zooi hier. En in het verleden deed ik alle tongen loskomen. Zelfs als ben ik er nauwelijks, ik ben nog steeds voor mensen de reden dat newbies dit topic uitvluchten.quote:
Je draait het helemaal omquote:Op zondag 27 februari 2011 13:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij negeert me en wil niet meeten. Je voelt je zeker te goed voor ons, met je blauwe kleur.
+1quote:Op zondag 27 februari 2011 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I care. Ik zou het jammer vinden. Ja, noem me gek, maar het is nou eenmaal zo.
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik negeer alleen Stroekie bewust en structureel.
Welke rel/ruzie heb ik nu weer gemist?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik negeer alleen Stroekie bewust en structureel.
Geen enkele.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Welke rel/ruzie heb ik nu weer gemist?
En cybart... en uhm...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar ik dacht dat waxxer weer terug was, en creno, en keizerpinguin... alle verdwaalde schapen komen zo langzaam aan nog eens terug... nu Jerruh nog
Dat is gewoon de verstandhouding die GE en Stroekie met elkaar hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Welke rel/ruzie heb ik nu weer gemist?
Die is tegenwoordig helemaal gelukkig in M. en heeft niet zoveel behoefte meer om continu te internettenquote:
Volgens mij zag ik Jerruh gister.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar ik dacht dat waxxer weer terug was, en creno, en keizerpinguin... alle verdwaalde schapen komen zo langzaam aan nog eens terug... nu Jerruh nog
was alleen slapen en was beetje vergetenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, het gerucht ging al dat je weggepest was. of ja, de discussie was meer dat we nieuwe users wegpesten
.
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is gewoon de verstandhouding die GE en Stroekie met elkaar hebben.
zijn die allemaal terug ja?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef Great.Expectations het volgende:
XMN8R, Waxxer, Cazman, Andryie, X-man, Novule, Beaverhausen, ajuu, DennisMoore, Nathan, sunjammer, Fulco, LuQas, Weemz, Nuno, etc.
dan is het toch wel waard om brak te zijn?quote:
Samjustmequote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
O ja hoor, voel me er prima bijquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dan is het toch wel waard om brak te zijn?
Nee, het was slechts een opsomming van vroegah.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken naar GTST, ik volg de Ang3lsoap. Het is een guilty pleasure.
Een soort van old habits die hardquote:Het voegt verder helemaal niets toe aan mijn leven. Maar een zeker nostalgisch element speelt ook mee, het bestaat negen jaar, ik heb er wat IRL vriendschappen aan over gehouden, etc.
O jaquote:
heb je misschien zin in een lekkere lolly?quote:
Uhuquote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben er van tussen, ik ga sjiek uit eten in Eindhoven.
Is that what the kids call it these days?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:05 schreef Steve het volgende:
Hele middag liggen k'nexen. Best vermoeiend..
oh.. zo'n gevoel had ik gisterquote:Op zondag 27 februari 2011 15:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, het was slechts een opsomming van vroegah.
"Toen alles beter was."
Delen wij dan ook in de royalties?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ga echt ZO hard een boek over jullie schrijven... Dit is gewoon allemaal te leuk
Natuurlijk niet, jullie doen het werk toch niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Delen wij dan ook in de royalties?
Beetje overschrijven uit het topic.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, jullie doen het werk toch niet?
Fijn... zijn we straks weer allemaal op de hoogte van alle feiten rondom Britneyquote:
Jij niet alleen volgens mijquote:
Ja, want dat verkoopt natuurlijk geweldig goed, dit topic bundelenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Beetje overschrijven uit het topic..
zolang er maar een balkje over mijn nickname komt dan, ik wil niet herkend wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want dat verkoopt natuurlijk geweldig goed, dit topic bundelenIk ben Nadine niet
Was Nuno niet Portugees?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Liever een andere spanjaard in mijn leven.
Ow maar je UI mag wel blijven?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
zolang er maar een balkje over mijn nickname komt dan, ik wil niet herkend worden
Sinterklaas?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
oh kan wel. En (nog) niet ontmoetquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was Nuno niet Portugees?
Maar heb je een leuke kerel ontmoet of zo?
Dat is een leeftijdsverschil wat hier niet is toegelatenquote:
SJM was toch helemaal into Mariah ?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Fijn... zijn we straks weer allemaal op de hoogte van alle feiten rondom Britney
En DennisMoore natuurlijk om Waxxer scherp te houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Peter het volgende:
Nuno terug is ook wel leuk, alleen al om Ang3ls reacties
Wat heb jij G_E aangedaan dat hij zegt jou te negeren?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
SJM was toch helemaal into Mariah ?
Ja Mismo mag ook wel weer terug, die had ook een positieve invloed hierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
ja waar hangt dat heerschap uit tegenwoordig, die had toch al weken terug moeten zijn uit de Oostquote:
niet dat ik mij kan heugen,quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat heb jij G_E aangedaan dat hij zegt jou te negeren?
Heb je zijn secret lover weggekaapt?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Peter het volgende:
Nuno terug is ook wel leuk, alleen al om Ang3ls reacties
Leukquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
oh kan wel. En (nog) niet ontmoet, maar binnenkort wel. Als het goed is. En hopelijk is het in het echie ook tof
.
Hij had longontsteking. En nu heeft ie het durk.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja waar hangt dat heerschap uit tegenwoordig, die had toch al weken terug moeten zijn uit de Oost
heeft hij die op vakantie opgelopen ?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had longontsteking. En nu heeft ie het durk.
Tis ook koud op zo'n autoband in een open garage!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft hij die op vakantie opgelopen ?
Dat heb ik niet gevraagd.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft hij die op vakantie opgelopen ?
ik zal eens snel nog eens afspreken met hem voordat hij weer de kuierlatten neemt naar NYCquote:
mjahquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar je UI mag wel blijven?
ehm.. mike kwam toich naar jouw huis?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal eens snel nog eens afspreken met hem voordat hij weer de kuierlatten neemt naar NYC
toch wel handig dat ik tegenwoordig 2 dagen in de week in diemen op kantoor zit![]()
kom ik toch weer wat vaker in het dynamsiche amsterdam
daarvoor zal hij toch eerst in trainingskamp moeten voordat hij in staat is om een avond lang cava te zuipenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
ehm.. mike kwam toich naar jouw huis?
alwaar we dan gesaam gingen drinken aan een of ander alcoholisch goedje?
oh.. nou.. doe m de groeten!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarvoor zal hij toch eerst in trainingskamp moeten voordat hij in staat is om een avond lang cava te zuipen
Gaat vast goed komenquote:
en morgen weer wel werken?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Xiance het volgende:
ik ben ondertussen nog steeds niet 100% nuchter
jaaa, want morgen word het offensief tegen mij gelanceerd hequote:
toch jammer dat het zo gelopen isquote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaa, want morgen word het offensief tegen mij gelanceerd he
my god.. es kijken wie er eerder uit de kast ligt
vooral erg vaag..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch jammer dat het zo gelopen is
laten we dat dan maar hopenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
vooral erg vaag..
maar ik hou de mogenlijkheid open dat er iemand anders aant eikelen is..
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
vooral erg vaag..
maar ik hou de mogenlijkheid open dat er iemand anders aant eikelen is..
die is wel te verklaren hoor... ik noem m op t werk namelijk jeroenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laten we dat dan maar hopen
want die opmerking over ik heet geen jeroen was wel erg strange
m'n nieuwe wordt een thriller dus ik hoop dat het spannend isquote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
die is wel te verklaren hoor... ik noem m op t werk namelijk jeroen
(door zn eigen stomme gedrag weet inmiddels bijna al mn collega'sa dat ie homo is..)
en ipv dat ie me dan gewoon eens aanspreekt, zodat ik mezelf kan verweren en m precies uitleggen waarom ie door de mand valt...
Wonderer: ik praat je nog wel bij, is leuk voor je nieuwe novell
er is hier wel duidelijk sprake van een whodunnitquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
m'n nieuwe wordt een thriller dus ik hoop dat het spannend is
Meisje toch...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En DennisMoore natuurlijk om Waxxer scherp te houden
maar hopelijk wel met een happy ending!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is hier wel duidelijk sprake van een whodunnit
Enorm chiquequote:
zal ik G_E hier eens de loef afsteken en roepen dat je eens moet zoeken op dieu de stadequote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik moet vaker rugby kijken![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dat zijn fransenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik G_E hier eens de loef afsteken en roepen dat je eens moet zoeken op dieu de stade
heel vroeger liep er hier op fok zelf een apart topic over een rugby team met als sub titel dames ruk topicquote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dat zijn fransen![]()
![]()
ik houd het bij de Oceaniërs![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is het algemene mannen topic geworden dacht ikquote:Op maandag 28 februari 2011 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel vroeger liep er hier op fok zelf een apart topic over een rugby team met als sub titel dames ruk topic
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is het algemene mannen topic geworden dacht ik
Ik dacht dat je dat te duur vond en dat je liever Mac Donalds hadquote:
Het blijft echt zo'n voorspelbaar geval, die oscars.quote:Op maandag 28 februari 2011 05:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Natuurlijk wel zuur dat ik beste regie verkeerd had
Maar ik zat wel goed met mijn inception voorspellingen, eigenlijk is dat met 4 oscars de onverwacht grote winaar al zijn het natuurlijjk maar mindere categorieën
King's speech staat natuurlijk bovenaan met 4 belangrijke oscars.
The social network haalde ook 3 oscars maar niet de grote,en black swan maar 1tjemaar wel voor Natalie Portman.
De dikgedrukte zijn de winnaars
Best Picture: Black Swan gewonnen door The King's speech
Actor in a leading role: Collin Firth
Actor in a suporting role: Christian Bale
Actress in a leading role Natalie Portman
Animated feature film:How to train a dragon gewonnen door Toy stroy 3
Art direction: Inception gewonnen door Alice in Wonderland
Cinematography: Inception
Costume design: Alice in wonderland
Directing: Black Swan gewonnen door The king's speech
Documentary feature: Exit trough the giftshop gewonnen door inside job
Film editing: 127 hours gewonnen door The social network
Foreign laguage film: Biutifull gewonnen door In a better world
Make-up: The way back gewonnen door The Wolfman
Music original score: 127 hours gewonnen door The social network
Music original song: Tangled gewonnen door Randy Newman Toy story 3
Sound editing Inception
Sound mixing: Inception
Visual effects: Inception
Writing adapted screenplay: The social network
Writing original screenplay: Another year gewonnen door The King's speech
Nee. Die heb ik teruggegeven aan bas of ingmar.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had jij vrijdag nog de camera meegenomen naar huis ?
Dat vraag ik me van Toy Story ook af, aangezien die er altijd opstaat en altijd wint. maar als ik rond me heen vraag noemt neimand die als favoriete Pixar film, ooit.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom staat Alice in Wonderland op de lijst van winnaars? Waarom staat Alice in Wonderland er überhaupt op?
Toy Story staat er op vanwege de rol van de eerste Toy Story film, onder het motto "dit is een prima vervolg op de film die de wereld van animatie op z'n kop heeft gezet"quote:Op maandag 28 februari 2011 08:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat vraag ik me van Toy Story ook af, aangezien die er altijd opstaat en altijd wint. maar als ik rond me heen vraag noemt neimand die als favoriete Pixar film, ooit.Ik vind dat echt de meest overrated animatie-reeks ooit. En dan ook nog eens beste animatie (oscar) en genomineerd voor beste FILM
Toy Story heb ik ook nooit begrepen... How to train a Dragon was zoquote:Op maandag 28 februari 2011 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vraag ik me van Toy Story ook af, aangezien die er altijd opstaat en altijd wint. maar als ik rond me heen vraag noemt neimand die als favoriete Pixar film, ooit.Ik vind dat echt de meest overrated animatie-reeks ooit. En dan ook nog eens beste animatie (oscar) en genomineerd voor beste FILM
Ze hadden nog wat goed te maken met Colin Firthquote:Op maandag 28 februari 2011 08:41 schreef Tha_Erik het volgende:
! Ik had toch wel gehoopt op een prijsje voor 127 hours. James Franco
.
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat goed te maken met Colin Firth
Ja. Dat dus. Ik vind het stom dat dat soort dingen meetellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:20 schreef Ang3l het volgende:
En vaak telt het missen van een oscar vorig jaar zelfs nog mee
Ja precies. Ik vind de oscars echt niks (nee da's niet waar, maar wel weinig) meervoorstellen qua filmprijzen eigenlijk. Nou ja, wel als prijs, maar niet echt iets zeggen over de kwaliteit van de film zelf of het acteerspel.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Toy Story staat er op vanwege de rol van de eerste Toy Story film, onder het motto "dit is een prima vervolg op de film die de wereld van animatie op z'n kop heeft gezet"
Het is geen slechte film, maar het is ook geen spectaculaire film, het heeft het voordeel een game-changer te zijn geweest in het verleden en daar teren ze nog wel een tijdje op.
How to Train Your Dragon was sowieso een betere film, en origineel.
Ja, daar speelde Judi idd Elizabethquote:Op maandag 28 februari 2011 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat was voor Shakespeare in Love, volgens mij. Had ze maar een 8 minuten screentijd (als Queen Elizabeth?).
Jep, absoluut. Deze was ook te verwachten.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich is Natalie Portman voor deze rol ook 10 kilo afgevallen om zo meer het lichaam van een ballerina te krijgen. Dus dat sluit mooi aan bij die theorie.
Ik kan me daar ook iets meer in vinden jaquote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Daar ben ik het iets meer mee eens
Beste acteur James Franco
Cinematografie, regisseur, film Black Swan
Natale dus ook beste actrice
En King's Speech dan voor beste Buitenlandse film (want Brits en niet Amerikaans)
Welke film had van jou dan de kostuumoscar moeten winnen?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom staat Alice in Wonderland op de lijst van winnaars? Waarom staat Alice in Wonderland er überhaupt op?
Dat is altijd bij dat soort awards. Als we hier verkiezingen zouden houden voor [homo]oscars voor de grootste dramaqueen, hunk, gaygeek, etc, dan tellen dat soort dingen toch ook mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja. Dat dus. Ik vind het stom dat dat soort dingen meetellen.
Klopt, maar dan gaat het nog steeds om DIE persoon.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is altijd bij dat soort awards. Als we hier verkiezingen zouden houden voor [homo]oscars voor de grootste dramaqueen, hunk, gaygeek, etc, dan tellen dat soort dingen toch ook mee?
Tronquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Welke film had van jou dan de kostuumoscar moeten winnen?
ik denk dat ik gewoon een rood potloodje gebruik.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Bartjebart het volgende:
Zijn er nog [homo]'s die woensdag een pink vote gaan uitbrengen?
Ik mag ze in ontvangst nemen en tellenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Bartjebart het volgende:
Same here, ik vind haar een copy-queen, maar nu het wat stiller is rond Madonna vind ik dit een leuke opvulling.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik begin steeds meer van Gaga te houden, dat ze maar naar Lowlands komt!
Echt?quote:
Dat was een beetje gejat van Fever Ray vond ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef creno het volgende:
Ik kreeg wel en leuk idee voor carnaval, een doodskop met een pak...
hier in braboland kunnen we, als we dat ten minste wensen, dus stemmen op Henk Krol als lijstaanvoerder van lijst 50 plus van Jan Nagelquote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Bartjebart het volgende:
trouwens Florence zong op het Oscargala, wist je dat zij de song van 127 hours gezongen heeft?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een beetje gejat van Fever Ray vond ik.
Al is het voor haar ook al vast vaker gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van Fever RayZo prachtig op foto's en op podium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms ook minder prachtig
[ afbeelding ]
Zo ging ze d'r award ophalen
Ze wil liever niet met haar gezicht op het podium
Dido heeft het origineel gezongen volgens mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
trouwens Florence zong op het Oscargala, wist je dat zij de song van 127 hours gezongen heeft?
quote:Florence Welch was asked by Dido, who is actually pregnant, to perform "If I Rise" at the Academy Awards, she was joined by A. R. Rahman for the first live version of the song.
Ja ik zat me al af te vragen hoe ik dat gemist kon hebbenquote:
Een provincie vol rusthuizen, waar plezier hebben verboden is en kukident de nieuwe sponsor voor het voetbal wordt?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier in braboland kunnen we, als we dat ten minste wensen, dus stemmen op Henk Krol als lijstaanvoerder van lijst 50 plus van Jan Nagel
geen idee maar Henk staat wel te popelen om voor deze lijst straks dus ook in de 1e kamer te gaan zittenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Een provincie vol rusthuizen, waar plezier hebben verboden is en kukident de nieuwe sponsor voor het voetbal wordt?
En de nieuwe generatie de rekening laten betalen...
Florence overschreeuwen is anders ook ene flinke prestatiequote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Steve het volgende:
Bij de Grammy's zong Florence samen met wat anderen Aretha Franklin-liedjes als tribute, daar was ze ook erg goed. Alleen jammer dat Christina Aguileradaar iedereen zo nodig moest overschreeuwen.
.
Dat vond ik ook, en het zanggedeelte (het "saaie" deel van de clip) zal het meest te zien zijn op TV, waarom heeft ze daar niet wat meer aandacht aan gegeven ?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het begin echt bizaaaaaaaaaaaaaaaar (maar erg gewaagd en freaky en heel filmisch). Daarna vind ik hem saai worden (make-up is mooi, maar tis gewoon een zwart scherm met wat dansers) en wellicht voor een nummer dat o.a. gaat over God's onvoorwaardelijke liefde wat te duister. Maar I like freaky stuff.
Dan moet hij nog 4 jaar wachten voor de 1e kamer toch? Nu wil hij de PS in..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee maar Henk staat wel te popelen om voor deze lijst straks dus ook in de 1e kamer te gaan zitten
Ik vond dat hij ook erg actief stemmen aan het werven geweest is in zijn eigen blad
wel opvallend dat hij dus op latere leeftijd ook een politieke draai maakt en ook al de VVD de rug toe keert
blijkbaar is zo'n krantje niet zo veel werk en heeft hij tijd genoeg voor alle tweequote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan moet hij nog 4 jaar wachten voor de 1e kamer toch? Nu wil hij de PS in..
Ja ik snap dat ook niet helemaal. De rest is echt mooi. Mara je hebt gelijk over TV wat da betreft, die korten in en dan valt dta er af.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:54 schreef creno het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, en het zanggedeelte (het "saaie" deel van de clip) zal het meest te zien zijn op TV, waarom heeft ze daar niet wat meer aandacht aan gegeven ?
Die van vorige week was erg leuk, zou hem zeker terugkijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef creno het volgende:
Ik heb vorige week Glee gemist, is het de moeite om die terug te kijken of was de aflevering niet veel bijzonders ?
half eurocreme komt langsquote:
tv in nederland.quote:
Als dat de officiele clip is.... vraag ik me af of je dat zo mag gebruikenquote:
Omg, 1.56 tot 2.05 is in mijn geliefde Utrecht op een van mijn favoriete mooie plekjes in Utrechtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, en Brent Everett was er ook nog even bij
Brent Equote:Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, en Brent Everett was er ook nog even bij
Ja...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het begin echt bizaaaaaaaaaaaaaaaar (maar erg gewaagd en freaky en heel filmisch). Daarna vind ik hem saai worden (make-up is mooi, maar tis gewoon een zwart scherm met wat dansers) en wellicht voor een nummer dat o.a. gaat over God's onvoorwaardelijke liefde wat te duister. Maar I like freaky stuff.
vind het ook erg leuk, beetje Pet-shopboy achtige soundquote:
Die ken ik verdre niet buiten hun fotostripje, maar ik ken Kenne wel.quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik werd destijds verliefd op een jongen (zoals ik dat nu nog vrijwel dagelijks doe) dat was toen wel een openbaring voor.
Ik kende homo's alleen van tv.
En ondanks dat het geen makkelijke tijd is geweest is voor mij, heb ik er nooit spijt van gehad dat ik er vrijwel meteen open over ben geweest.
Het klopte ook ontzettend voor mij.
Ik heb me altijd anders als de anderen gevoeld, maar dat is eigenlijk nog steeds zo
Vanavond een keer gekeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Die homoverhaallijn in GTST
Die woorden van Edwin waren echt precies zoals ik me ook voelde toen ik voor het eerst doorhad dat ik verliefd was op een jongen
Je hebt een hele rel gemist over dat we o.a. jou zouden hebben wegejaagd met verzuurde onaardigheden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic gaat echt te snel.![]()
Nog uit het vorige topic:
[..]
Bedankt!
Je hebt het dus gelijk verteld toen je erachter kwam?
[..]
Vanavond een keer gekeken.
Kwam die hele verhaallijn vanavond niet aan bod.
Ik heb een poging gedaan om het helemaal terug te lezen, maar je hebt gelijk. Pubers hebben inderdaad korte aandachtsspanne.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je hebt een hele rel gemist over dat we o.a. jou zouden hebben wegejaagd met verzuurde onaardigheden.
Ik dacht dat je ouder wasquote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om het helemaal terug te lezen, maar je hebt gelijk. Pubers hebben inderdaad korte aandachtsspanne.
18 jaar, volgens mij hoort dat officieel nog tot de puberteit.quote:
Doe ik!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dus ga ff weg, anders is de rel voor niks geweest!
Beetje vampirischquote:
Aaaaaah neeeeeeeee, dadelijk heb ik het gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Doe ik!
Dit topic is toch amper bij te houden.
Draaien er ooit rellen om mij dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij bent alleen maar blij dat er een keer een rel is die niet om jou draait!
Ang3l, wat doe je nu! Hoe ga je dit uitleggen aan TMM?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Doe ik!
Oepsiequote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ang3l, wat doe je nu! Hoe ga je dit uitleggen aan TMM?
Honey, even the sun revolves around you.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Draaien er ooit rellen om mij dan?
Hoe oud bende gij eik?quote:
Vampierfreak!quote:
Are you calling me fat?!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Honey, even the sun revolves around you.
op een drukke dag halen we soms wel 3 topics binnen 24 uurquote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Doe ik!
Dit is (nog) geen kusquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vampierfreak!En kus in de nek is gewoon liefleukerotischgeil!
![]()
Over 24 gesproken, ik werd dit weekend 24 geschatquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op een drukke dag halen we soms wel 3 topics binnen 24 uur
26 toch?quote:
Begin 30 ofzo toch? Sorry hoor, dat ik niet elk klein detail onthoud.quote:
If by fat you mean egocentric, then yeah.quote:
Nee dat is voor Stroekiequote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Begin 30 ofzo toch? Sorry hoor, dat ik niet elk klein detail onthoud.
Ik ben geloof ik 1 of 2 jaar ouder dan Ang3l.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Begin 30 ofzo toch? Sorry hoor, dat ik niet elk klein detail onthoud.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik 1 of 2 jaar ouder dan Ang3l.
Dat zeg ikquote:
zeg jij mag niet klagen voor jou heb ik vandaag al het boetekleed aangetrokken en tegenover anderen mijn ongelijk toegegeven :-)quote:
Dat is tijdens een rel?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op een drukke dag halen we soms wel 3 topics binnen 24 uur
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik schijn nog voor 25/26 door te kunnen gaan.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef wonderer het volgende:
Over korte aandachtsspannes gesproken, mijn eigen boek kan me niet echt boeienIk ben al drie uur met het eerste hoofdstuk bezig en ik hoef eigenlijk alleen maar te lezen.
Gewoon even terugkijken, zal vast wel op Youtube staanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vanavond een keer gekeken.
Kwam die hele verhaallijn vanavond niet aan bod.
Volgens mij heb ik al een keer een stukje gezien, want er was natuurlijk ook een KLB-topic over.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon even terugkijken, zal vast wel op Youtube staan
Het gaat er niet om dat hij nieuw is.... maar het is gewoon schattig en het wordt vrij sterk geacteerd qua belevingquote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo nieuw is een homoverhaallijn in een soap toch helemaal niet?
Neuh. Maar de reacties erop geven wel aan dat er in NL erg veel schijntolerantie is.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo nieuw is een homoverhaallijn in een soap toch helemaal niet?
Misschien voor GTST-maatstavenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij nieuw is.... maar het is gewoon schattig en het wordt vrij sterk geacteerd qua beleving
Ik heb het al eeuwen niet gezien maar dat was in de tijd dat ik het keek verre van het geval jaquote:
ja in de zin van de chemistry tussen die 2 en de woorden van het karakter Edwin... en ja ik heb het over een soapquote:
Hij is wel schattig... ook lekker ongeschorenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo curlywurly zijn.
Heej verzuurde kut!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dus ga ff weg, anders is de rel voor niks geweest!
Read the smileys like they were meant darling.quote:
Dat kan ie niet... want dan kan hij zelf de verzuurde nicht niet meer uithangenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Read the smileys like they were meant darling.
Nee, dat is voor oude vrouwenquote:
Er staat goddome ene knipoog (quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kan ie niet... want dan kan hij zelf de verzuurde nicht niet meer uithangen
Lijkt me alleen maar heel veel werk.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo curlywurly zijn.
Maar het staat zo leukquote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar heel veel werk.
Papillotjes dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat is voor oude vrouwen.
Elke dag borstelen, krijsen bij het losmaken van klitten, hysterisch worden als het hard regent en waait...quote:
Maak een photoshop van jezelf met krullen, veel handigerquote:
Als 't natuurlijk is juist niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar heel veel werk.
Je mag krulhaar helemaal niet borstelenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Elke dag borstelen, krijsen bij het losmaken van klitten, hysterisch worden als het hard regent en waait...
Niet? Zo'n pluizebol?quote:
Wat dan en hoe enzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag krulhaar helemaal niet borstelen
Ik word nu ook al hysterisch als het hard regent en waait hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Elke dag borstelen, krijsen bij het losmaken van klitten, hysterisch worden als het hard regent en waait...
Ja dat moet je wel tegengaan, maar meer dan er een prutje insmeren is dat niet. Voor de rest hoef je je haar niet te kammen (want dat mag niet echt bij rkullen, en zeeeker niet borstelen), hoef je je niet echt druk te maken om een model of ene pluk haar die verkeerd zit want het krult toch lekker nonchalant alle kanten op, etc.quote:
Ja, maar dat hebben meisjes altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word nu ook al hysterisch als het hard regent en waait hoor.
Volgens mij wel als je net uit de douche komt/in de cremespoeling zit. Maar als het droog is wil je het niet borstelen hoor, dan wordt het een grote pluizebolquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag krulhaar helemaal niet borstelen
Als je krulhaar gaat borstelen kam je er A de krullen uit en B wordt het dan 1 grote afro-pluis. Met je vingers doorheen en anders helemaal niet.quote:
quote:
Ja je kan het kammen onder de douche of in de cremespoeling ja, maar da's echt het enige. Droog is echt een drama als je gaat kammen/borstelenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij wel als je net uit de douche komt/in de cremespoeling zit. Maar als het droog is wil je het niet borstelen hoor, dan wordt het een grote pluizebol.
Ik jaag je helegaar niet weg!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Ik ben altijd leuk tegen je geweest en nu dit
! De oude garde jaagt inderdaad de jonkies weg!
Dat is met mijn haar al een beetje zoquote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je kan het kammen onder de douche of in de cremespoeling ja, maar da's echt het enige. Droog is echt een drama als je gaat kammen/borstelen
Omdat ik een dikke huid heb. (En zware botten!)quote:
Ik ruk er onder de douche de dode/uitgevallen haren tussenuit en heeeeeeeeeeeeelsoms met de borstel (maar dan idd onder de douche, nat of met cremespoeling) maar verder kam ik t dus ook niet. En een borstel is echt satan voor krulhaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al jaren geen kam of borstel meer gebruikt... alles met mijn handen
Ja preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is met mijn haar al een beetje zo, daar wil je droog niet met iets doorheen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is wel schattig... ook lekker ongeschoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
uhh... ja, daar had ik het inderdaad (niet) overquote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik een dikke huid heb. (En zware botten!)
Ik kam het mijne wel "in model" als het nat is (als ik zin heb) want anders staat het alle kanten op als het droog is en daarna komt het nooit meer goed (tenzij ik het weer heel nat maak).quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al jaren geen kam of borstel meer gebruikt... alles met mijn handen
Als je een dunne huid had zouden we je hart zienquote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik een dikke huid heb. (En zware botten!)
Ouwe lulquote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Het enige wat ik er tussenuit pluk zijn grijze haren.... en daar krijg ik er wel steeds meer van
Ik kon geen smiley toevoegen op mijn telefoon maar ik bedoelde het ook met een knipoogquote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Read the smileys like they were meant darling.
Oh dat doe ik wel vaakquote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precieshooguit met je vingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |