ik heb zelfs met BB_koning gedate... tot twee keer toe zelfs.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens in den beginne dit topic binnen gelukt door BB_Koning!
Best een aardige gozer hoor, deed veel aan body building.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet niet eens meer of BB_koning interessant was
BodyBuilding-koning?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Best een aardige gozer hoor, deed veel aan body building.
Sommige mensen kijken naar GTST, ik volg de Ang3lsoap. Het is een guilty pleasure. Het voegt verder helemaal niets toe aan mijn leven. Maar een zeker nostalgisch element speelt ook mee, het bestaat negen jaar, ik heb er wat IRL vriendschappen aan over gehouden, etc.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:17 schreef Vlarp het volgende:
GE? Waarom ben jij eigenlijk nog in het topic?
Wat voegt het toe aan je leven?
Dit is voor het eerst in maanden dat ik je iets positiefs "hoor" zeggen hierquote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken naar GTST, ik volg de Ang3lsoap. Het is een guilty pleasure. Het voegt verder helemaal niets toe aan mijn leven. Maar een zeker nostalgisch element speelt ook mee, het bestaat negen jaar, ik heb er wat IRL vriendschappen aan over gehouden, etc.
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in maanden dat ik je iets positiefs "hoor" zeggen hier
ik ben enorm verbaasd, en verheugd ook!
Je bent er nauwelijks!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
mjah, ik snap ook niet waarom ik niet een van de redenen ben. Zonder mij was dit topic te saai voor woorden.
Volgens mij komen die vooral voort uit een tekort ergens...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef Great.Expectations het volgende:
Zijn mijn blote mannen foto posts niet positief dan?
Helemaal mee eens. Mensen nemen het veel te serieus hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar ondertussen heb ik echt niets tegen newbies hoor. Maar die newbies moeten dan wel leuke newbies zijn. Met humor en zelfspot en doorzettingsvermogen.
Er is niets zo saai als een newbie die na drie posts alweer opgeeft en zich alles meteen persoonlijk aantrekt
Nee hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij komen die vooral voort uit een tekort ergens...
Jij negeert me en wil niet meeten. Je voelt je zeker te goed voor ons, met je blauwe kleur.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben teleurgesteld dat ik niet een van de redenen ben dat G_E blijft! Volgens mij lijd ik aan grootheidswaanzin
!
Pfffft, maar als ik er ben is het een levendige zooi hier. En in het verleden deed ik alle tongen loskomen. Zelfs als ben ik er nauwelijks, ik ben nog steeds voor mensen de reden dat newbies dit topic uitvluchten.quote:
Je draait het helemaal omquote:Op zondag 27 februari 2011 13:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij negeert me en wil niet meeten. Je voelt je zeker te goed voor ons, met je blauwe kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |