Dat is om 19.00 uur tochquote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn de samenvattingen van de Eredivisie Ajax PSV dan ook niet?
Je kunt gerust voetbal gaan kijken, de afleveringen op NGC worden toch eindeloos herhaald.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn de samenvattingen van de Eredivisie Ajax PSV dan ook niet?
Komend voorjaar start het nieuwe seizoen, waar deze ook in zit. Ze zenden deze alvast uit omdat het 2 jaar geleden isquote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Je kunt gerust voetbal gaan kijken, de afleveringen op NGC worden toch eindeloos herhaald.
True dat.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Je kunt gerust voetbal gaan kijken, de afleveringen op NGC worden toch eindeloos herhaald.
Dit dusquote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Straks om 17:00 is ie weer te zien op NGCquote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef magnifor het volgende:
Ik houd mij ook aanbevolen voor een capture Als iemand hem spot dan zou ik (en anderen ook wel denk ik) het op prijs stellen als op zijn minst de naam gepost wordt
Helaas was ik toen niet thuisquote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Straks om 17:00 is ie weer te zien op NGC
Niet heel veel maar wel een paar belangrijke.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Laat me raden: De Turkse 'piloten' hebben bijzonder veel steekjes laten vallen?
Zoals ik al heel lang geleden zeiMoet zelf nog effe een herhaling bekijken.
Werkelijk? Dacht dat dit al vrij snel de officiële conclusie was?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:48 schreef Lightning_NL het volgende:
En dat heb ik in verschillende topics al zo fucking vaak gezegd, en iedereen zat toen op me te zeiken. Bleek ik toch gelijk te hebbenSuckers.
Kerel, lul toch niet. IK ben geen suffe burger piloot. Ik ben niet zo'n luie saaie donder die op autopilot van A naar B vliegt. Ik ben niet zo'n afdankertje die te slecht was voor de luchtmacht en dus maar de burgerluchtvaart in ging. Ik verdien mijn geld door écht te vliegen dus ik zou dus echt niet gecrashed zijn in betreffende geval. Kom op zeg! Die kerels hebben fucking geprutst en zijn vergeten te vliegen. Als jij denkt dat iedereen hetzelfde had gereageerd dan hoop ik dat ik NOOIT van mijn leven bij jou achterin hoef te stappen. Damn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef GoodGawd het volgende:
Ze zaten al erg hoog, daardoor moesten ze wat harder dalen. Maar vliegtuig was al in flare modus gegaan op het moment dat ze het gas toch al dicht hadden moeten doen om te dalen. Dus dat maskeerde de autothrotle actie. Dat was de clue van het verhaal. Jij was nog net zo hard neergestort Lightning(dikkewijsneus)_NL Zo mogelijk nog net iets harder.
De piloten hebben gefaald te vliegen. Als ze wel gewoon hadden gevlogen, in plaats van het vliegtuig uit de lucht te laten vallen, dan waren ze gewoon geland.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef magnifor het volgende:
Het is te makkelijk om alleen de piloten te beschuldigen. Het is een samenhang van een aantal factoren. Deels de toren, deels de piloten en deels boeing.
Een ongeluk heeft zelden 1 oorzaak.
Piloten hebben uiteindelijk niet het vliegtuig geland en dus in zekere zin gefaald hun taak goed uit te voeren. Je moet het echter wel wat genuanceerder bekijken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef magnifor het volgende:
Het is te makkelijk om alleen de piloten te beschuldigen. Het is een samenhang van een aantal factoren. Deels de toren, deels de piloten en deels boeing.
Een ongeluk heeft zelden 1 oorzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |