Ik moest meneer agent beloven het nooit meer te doenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan ben je toch selectiever geworden.
Jij mag nooit meer raden.quote:
Hoiquote:
Die je figuurlijk over je lichaam voelt kruipen? Althans, de meeste mannen zullen hun ogen aanwenden om eens het lichaam goed te bezienquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm toch fijn als ze wel kunnen kijken hoor
Van die oogjes oehhhhh
Dat vind ik nou verontrustendquote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha denk dat jij meer medicatie nodig hebt dan ik
geen medicatie
En jij maar denken, fijn dat zo'n kerel met rigor mortis continu hard blijft. Dat is met een levende vaak veel minder.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moest meneer agent beloven het nooit meer te doen
ja kwam ik ook achter vanmiddagquote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die je figuurlijk over je lichaam voelt kruipen? Althans, de meeste mannen zullen hun ogen aanwenden om eens het lichaam goed te bezien
Het is dat borsten geen oogcontact kunnen maken maar andersquote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die je figuurlijk over je lichaam voelt kruipen? Althans, de meeste mannen zullen hun ogen aanwenden om eens het lichaam goed te bezien
U riep?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn gewoon hetzelfde![]()
Je weet toch dat ik alles naar mn bed meesleep wat maar ademt??
Ja, maar de buren hadden geklaagd over geluidsoverlastquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij maar denken, fijn dat zo'n kerel met rigor mortis continu hard blijft. Dat is met een levende vaak veel minder.
*Amstel-reclame'quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moest meneer agent beloven het nooit meer te doen
Hoeft niet erg te zijn natuurlijk, mits die ogen wel vast zitten aan een heer die jij gewoon lekker vind.quote:
Wen daar nou es aan, flapdrolquote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt m'n fok hartje weer gebroken
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*Amstel-reclame'
'Mevrouw Spirit, waarom ligt deze heer naakt op het dak van uw auto gebonden met het doel deze naar huis te ontvoeren en deze na gebruik in het koude winterweer te deponeren?'
'Ehm, waarom niet?'
Is wel erg als het iemand is die niet weet wat ie wil..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoeft niet erg te zijn natuurlijk, mits die ogen wel vast zitten aan een heer die jij gewoon lekker vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |