Noem jij me nou een afgelikte boterham??quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar wel één van de echte bakker.
Een rooie kater natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat voor poes heb je eigenlijk ?
Mwah, geldt voor dames ook uiteraard. Soms moet je ook wat geluk hebben dat je met een/de man direct op 1 lijn zit en een halve zin al genoeg is om elkaar te begrijpen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup... zou fijn zijn als ze een keer iets zouden weten en inzien over zichzelf
Heb ik al vrienden voorquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, geldt voor dames ook uiteraard. Soms moet je ook wat geluk hebben dat je met een/de man direct op 1 lijn zit en een halve zin al genoeg is om elkaar te begrijpen.
Nee, ik noem je een boterham met kwaliteit.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Noem jij me nou een afgelikte boterham??
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee je bent heel normaalOnline dan
Ronduit verveeldquote:
Volkorenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik noem je een boterham met kwaliteit.
Wie is hier nou de hysterische zenuwpatient Oh wat een ramp die dag de teringgggggggggggg zegquote:
Whaha nog niet vaak gehad dat ik liever een boek lees dan met iemand praatquote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de hysterische zenuwpatient Oh wat een ramp die dag de teringgggggggggggg zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |