Lukt niet tegelijkertijdquote:
quote:
quote:
Was erg gezellig. Was met n vriend en n vriendin de kroeg inquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Was erg gezellig. Was met n vriend en n vriendin de kroeg in.
hd nog welquote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef friemelaar het volgende:
Hierna speciaal voor Pezu Tempted Squeeze HD
Ow, vertelquote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vandaag trouwens enorm voor schut gestaan
vertelquote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo datquote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
luilakquote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gisteren tot heeeel laat hier.. Gaat om half 2 vanmiddag de bel, terwijl ik nog lui in bed lag![]()
Ik dacht in eerste instantie: wie kan dat nou zijn? Ik doe niet open hoor.. Bedacht me, doe open. Was het een vriendin van me die net naar Zwolle is verhuisd en speciaal voor mij hierheen kwam![]()
Ok, dat had ze niet duidelijk gemaakt (alleen 1 sms vanochtend die ik gemist). Maar was nog in pyama, gordijnen nog dicht![]()
Maar uiteindelijk was het heel gezelligUren gepraat en lekker uit eten geweest
![]()
![]()
Heerlijkquote:
Ik werd ook om 11 uur uit m'n bed gebeld door een klantquote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gisteren tot heeeel laat hier.. Gaat om half 2 vanmiddag de bel, terwijl ik nog lui in bed lag![]()
Ik dacht in eerste instantie: wie kan dat nou zijn? Ik doe niet open hoor.. Bedacht me, doe open. Was het een vriendin van me die net naar Zwolle is verhuisd en speciaal voor mij hierheen kwam![]()
Ok, dat had ze niet duidelijk gemaakt (alleen 1 sms vanochtend die ik gemist). Maar was nog in pyama, gordijnen nog dicht![]()
![]()
![]()
waarom zaten er gaten in je pyama?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heerlijk, maar stond wel echt voor schut
ah dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Ja, maar ik ruim graag op voor bezoek, en ben graag aangekleed enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 03:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik werd ook om 11 uur uit m'n bed gebeld door een klant![]()
Moet kunnen voor een keertje toch ?
Moeten hoofd, armen en benen doorquote:
Moeten ze maar tegen kunnen en anders eerder bellenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ruim graag op voor bezoek, en ben graag aangekleed enzo
En haal lekkere dingen in huis enzo
Ze kon er wel tegen, maar ze was net zo verbaasd als ikquote:Op zondag 27 februari 2011 03:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moeten ze maar tegen kunnen en anders eerder bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |