Ik ben serieus, heb voer hier die ik alleen maar hoef op te warmen.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:43 schreef Memento-Mori het volgende:
hahanja als ik uitgejankt ben maar mn bed in (natte kussens zijn irritant
) en mrgen weer flink aan den studie
was t maar zo'n feestquote:Op zondag 27 februari 2011 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben serieus, heb voer hier die ik alleen maar hoef op te warmen.![]()
En voor hem 100000 anderen
Ik ga![]()
![]()
niet meer, allang niet meer. blegh ik heb nu echt ff n grondige hekel aan mezelf maar goed zo mezelf maar mn bed in schoppen /dagboekquote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt eerlijk gezegd alsof er wel wat hormonale gevoelenz in het spel zitten, Memo.
dat vooral denk ik. ach blegh weet t zelf ook niet meerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het dan?
Hopen dat de ander toch nog vrienden met je wil worden? Excuses aanbiedt voor z'n flaky gedrag? Bedankjes met terugwerkende kracht?![]()
Zeg het maar, been there done that.
Ook een kus op je bol dan maarquote:
Toch maar afgekeken.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:28 schreef Isabeau het volgende:
En kan me voorstellen dat het een ingrijpende film is, golfer.
Ja. Meer kon ik niet vindenquote:
Ja, eens.. tis rot maar het moet wil je verder kunnenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Ook een kus op je bol dan maar
En Memo, het beste werkt: alle contact radicaal verbreken. Klinkt heel pijnlijk en eng, maar het is het equivalent van die pleister er met een ruk aftrekken. Wat je nu doet is zelfkwelling, meis
dat weet ik ook, en dat gaat goed, een week ofzo, want met mijn geheugen onthoud ik iedereens nummer dus kan ik zo weer n sms sturen oid en dat doe ik ook, omdat ik excuses wil en met terugwerkende kracht terug kirjgen wat ik verdien (een vriendschap ofzo) maar hij wil dat niet, denkt alleen aan zichzelf en toch blijf ik naiefquote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook een kus op je bol dan maar
En Memo, het beste werkt: alle contact radicaal verbreken. Klinkt heel pijnlijk en eng, maar het is het equivalent van die pleister er met een ruk aftrekken. Wat je nu doet is zelfkwelling, meis
nee, ik ben allemaal youtube filmpjes aan het kijken. Erg verslavendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |