Zekers, lachen met vrienden is een toffe avond inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Als dat je idee van een toffe avond isMet een paar gasten zat en stoned op de bank Black Ops spelen...
Gelukkig weet ik wat echte skill is en ga ik niet van die gay wagermode spelen behalve als ik het nodig heb voor mijn gold camo'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef BzP het volgende:
[..]
U boring dude...
Dat is het leuke aan sticks and stones, spanning tot het einde..
Heerlijk om 20 sec voor het einde iedereen een tomahawk in zn skull te planten..
Lekker met zn alle achter de goude stip gaan, en als je zelf 1e bent dan is het PARANOIA.
Bak bier, zak wiet, paar maten & splitscreen sticks and stones = avond lachen
[..]
Das het mooiste aan sticks & stones, mensen zoals jij in de laatste 10 seconden een bijl in de strot te gooien
Zou het door die pussies in dit topic komen die persé drank en drugs nodig hebben om stoer te doen en plezier te hebben?quote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
*geeft aai over de bol*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wat echte skill is en ga ik niet van die gay wagermode spelen behalve als ik het nodig heb voor mijn gold camo's
idd ik probeer hier stoer over te komen ipv wat ingredienten te delen wat een leuke avond voor mij kan maken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Leuke google ad in dit topic trouwens:
[..]
Zou het door die pussies in dit topic komen die persé drank en drugs nodig hebben om stoer te doen en plezier te hebben?
2 in de neus, 1 in de reet voor volledig effectquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Parvus het volgende:
Met 3 flesjes poppers in m'n neus mezelf aftrekken op zwartwit foto's van m'n overleden buurman. Dat is pas een heerlijk avondje
quote:
OMG, die shit moet je filmen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo'n maat van mij zat laatst helemaal van de keta te spelen, als ie prone ging in het spel ging die ook in het echt liggen en fluisteren etc. Fucking grappig.
Ballon zou mooi zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef BzP het volgende:
[..]
*geeft aai over de bol*
wil je een ook ballon?
[..]
idd ik probeer hier stoer over te komen ipv wat ingredienten te delen wat een leuke avond voor mij kan maken..
sommige mensen hier zijn echt
Ja dat is er echt eentje die jullie moeten zien, de volgende keer ga ik filmenquote:
Heb ook lolliesquote:
Hadden een jaartje of 6-7 geleden een maat op de paddo's gefilmd die zn schaap aant zoeken was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:09 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja dat is er echt eentje die jullie moeten zien, de volgende keer ga ik filmen
Speler!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb net iemand gekilled met een sam turret drop
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb ook lollies
[..]
Hadden een jaartje of 6-7 geleden een maat op de paddo's gefilmd die zn schaap aant zoeken was...
tranen vant lachen..
(Damn wat was dat stoer!)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef KoningStoma het volgende:
Nog even, kabouter, dan ga ik je reporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |